Όταν κυκλοφόρησε τον Ιούλιο, είχε προκαλέσει παγκόσμια εντύπωση, λόγω της τεράστιας απήχησής του, ωστόσο μέσα στους μήνες που μεσολάβησαν από τότε, το ενδιαφέρον έχει πέσει- και γι' αυτό το δημοφιλές παιχνίδι augmented reality, Pokemon Go, κυκλοφόρησε το πρώτο μεγάλο του update, επιδιώκοντας την αναζωογόνηση του ενδιαφέροντος.
Όταν κυκλοφόρησε τον Ιούλιο, είχε προκαλέσει παγκόσμια εντύπωση λόγω της τεράστιας απήχησής του, ωστόσο μέσα στους μήνες που μεσολάβησαν από τότε, το ενδιαφέρον έχει πέσει- και γι' αυτό το δημοφιλές παιχνίδι augmented reality, Pokemon Go, κυκλοφόρησε το πρώτο μεγάλο του update, επιδιώκοντας την αναζωογόνηση του ενδιαφέροντος.
Όπως αναφέρει το BBC, η δημοτικότητα του παιχνιδιού έχει πέσει κατά πολύ από τον Ιούλιο, όταν είχε σπάσει ρεκόρ downloads, προκαλώντας φρενίτιδα σε όλο τον κόσμο, καθώς σύντομα έπεσε από την κορυφή των charts, με πολλούς παίκτες να σταματούν την αγορά in-game coins. Παρόλα αυτά, αναλυτές υποδεικνύουν ότι έχει ακόμα μεγάλο αριθμό παικτών, και είναι από τα πιο επιτυχημένα παιχνίδια για φορητές συσκευές.
Μεταξύ των αλλαγών που περιλαμβάνονται στο update από τη Niantic (που το ανέπτυξε με την άδεια της Nintendo) υπάρχει η εισαγωγή νέων χαρακτήρων Pokemon και η κυκλοφορία μιας «ειδικής χριστουγεννιάτικης έκδοσης» του Pikachu, του δημοφιλέστερου και πιο γνωστού Pokemon. Κατά τη Niantic, νέα Pokemon θα προστεθούν μέσα στους επόμενους μήνες- αλλά δεν υπάρχει κάποια ένδειξη περί δυνατότητας εμπορίας/ ανταλλαγής χαρακτήρων, ή εισαγωγής δυνατότητας multiplayer μαχών.
Το Pokemon Go απέφερε έσοδα περίπου 600 εκατ. δολαρίων μέσα στους τρεις πρώτους μήνες, ωστόσο τα downloads του έπεσαν κατακόρυφα, από τα 79 εκατ. τον Ιούλιο στα κάτω των 10 εκατ. τον Νοέμβριο, ανέφερε η εταιρεία Apptopia στο BBC. Επίσης, βάσει εκτιμήσεων της Slice Intelligence, ο αριθμός των παικτών που χρησιμοποιούν πραγματικά χρήματα στο πλαίσιο της ενασχόλησής τους με το παιχνίδι, έχει πέσει επίσης σημαντικά, περίπου 80% από τον Σεπτέμβριο.