Τεχνολογία-Επιστήμη
Τετάρτη, 16 Νοεμβρίου 2016 11:04

Μέτρα κατά της ρητορικής μίσους και των υβριστικών μηνυμάτων στο Twitter

Το Twitter ανακοίνωσε νέες λειτουργίες για την αντιμετώπιση του φαινομένου των υβριστικών και εκφοβιστικών μηνυμάτων και της ρητορικής μίσους στην πλατφόρμα του.

Το Twitter ανακοίνωσε νέες λειτουργίες για την αντιμετώπιση του φαινομένου των υβριστικών και εκφοβιστικών μηνυμάτων και της ρητορικής μίσους στην πλατφόρμα του.

Το κουμπί «mute», που επιτρέπει στους χρήστες να μη βλέπουν tweets από συγκεκριμένους λογαριασμούς, επεκτείνεται έτσι ώστε να εμποδίζει την εμφάνιση tweets με συγκεκριμένες λέξεις και φράσεις- κλειδιά στο notifications bar. Επίσης, θα επιτρέπει σε χρήστες να βγαίνουν από συζητήσεις στις οποίες προστίθενται.

Ακόμη, θα υπάρξουν περισσότερες κατηγορίες για αναφορά προσβλητικού υλικού. Παρόλα αυτά, το Twitter παραδέχτηκε πως δεν υπάρχει κάποια μεμονωμένη κίνηση που θα εξαφάνιζε αυτό το είδος συμπεριφοράς εξ' ολοκλήρου. «Καμία μεμονωμένη ενέργεια από εμάς δεν θα το έκανε αυτό» έγραψε σε blogpost η Σινέντ ΜακΣουΐνι, αντιπρόεδρος δημόσιας πολιτικής και επικοινωνίας.

«Αντ' αυτού, δεσμευόμαστε να βελτιώνουμε άμεσα το Twitter με βάσει όλα όσα παρατηρούμε και μαθαίνουμε» πρόσθεσε.

Η ΜακΣουΐνι παραδέχτηκε πως η αντιμετώπιση του φαινομένου στη σελίδα δημοσίως και σε πραγματικό χρόνο είναι πρόκληση, και πως η ρητορική μίσους αποτελεί «ανερχόμενη τάση» στην πλατφόρμα και στο Ίντερνετ γενικότερα.

Τα μέτρα αυτά θα βοηθήσουν χρήστες των οποίων tweets διαδόθηκαν ευρέως να μην έρχονται αντιμέτωποι με «χιονοστιβάδα» από απαντήσεις άλλων χρηστών, ενώ χρήστες που έχουν εμπλακεί σε συζητήσεις με άτομα που δεν ξέρουν θα είναι σε θέση να αποχωρούν διακριτικά από τη συζήτηση. Επίσης, θα επιτρέψει σε χρήστες να μην βλέπουν tweets σε σχέση πχ με τηλεοπτικές σειρές ή ταινίες για τις οποίες θα ήθελαν να αποφύγουν «spoilers» κ.ά..

Το Twitter βελτιώνει τις επιλογές όσον αφορά στην αναφορά περιπτώσεων ρητορικής μίσους, ενώ αναφέρει πως έχει βελτιώσει τα εσωτερικά εργαλεία και την εκπαίδευση για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση του υλικού για το οποίο γίνονται αναφορές.

Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του Guardian, το συγκεκριμένο ζήτημα ίσως να είναι ο λόγος που το Twitter δεν έχει καταφέρει να βρει ακόμα αγοραστή (το ενδεχόμενο αυτό εξετάστηκε από την Disney και τη Salesforce, αλλά τελικά δεν προχώρησαν).