Στην εκδήλωση 2016 Open House του MIT την άνοιξη, πάνω από 100 επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν ένα αυτόνομο σκούτερ για άτομα με κινητικά προβλήματα σε μια δοκιμή λογισμικού που σχεδιάστηκε από ερευνητές του ΜΙΤ, του Εθνικού Πανεπιστημίου της Σιγκαπούρης (NUS) και της SMART (Singapore- MIT Alliance for Research and Technology).
Στην εκδήλωση 2016 Open House του MIT την άνοιξη, πάνω από 100 επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν ένα αυτόνομο σκούτερ για άτομα με κινητικά προβλήματα σε μια δοκιμή λογισμικού που σχεδιάστηκε από ερευνητές του ΜΙΤ, του Εθνικού Πανεπιστημίου της Σιγκαπούρης (NUS) και της SMART (Singapore- MIT Alliance for Research and Technology). Οι ερευνητές είχαν χρησιμοποιήσει τους ίδιους αισθητήρες και λογισμικό σε δοκιμές αυτόνομων οχημάτων και golf carts, οπότε η νέα δοκιμή ολοκληρώνει την επίδειξη ενός εκτενούς αυτόνομου οχήματος/ συστήματος κίνησης για άτομα με κινητικά προβλήματα.
Στη νέα δοκιμή διαπιστώθηκε πως οι αλγόριθμοι ελέγχου των ερευνητών λειτουργούν το ίδιο καλά σε εσωτερικούς χώρους όσο και σε εσωτερικούς. Όπως ανέφερε ο Σκοτ Πέντλετον, τελειόφοιτος του NUS και ερευνητής της SMART, ένας από τους χώρους όπου δοκιμάστηκε ήταν ο «Infinite Corridor» του ΜΙΤ, που παρουσιάζει δυσκολίες, καθώς είναι εύκολο κάποιος να χάσει την αντίληψη του πού ακριβώς βρίσκεται.
Το σύστημα διαθέτει διαφορετικά «στρώματα» λογισμικού, για σειρά διαφορετικών «αποστολών» και κινήσεων, από αλγορίθμους αντίδρασης σε ξαφνικές αλλαγές στο περιβάλλον (πχ ένας πεζός που περνά τον δρόμο) μέχρι αλγορίθμους σχεδιασμού διαδρομής, χαρτογράφησης κ.α. Παράλληλα, η χρήση ενός κοινού λογισμικού (των ίδιων αλγορίθμων ελέγχου) σε όλα τα οχήματα παρέχει σαφή πλεονεκτήματα.
Οι ερευνητές παρουσίασαν το σχέδιο και τα αποτελέσματα των δοκιμών σε paper που παρουσιάστηκε στην IEEE International Conference on Intelligent Transportation System. Αξίζει να σημειωθεί πως σε αυτό αναφέρθηκαν και τα αποτελέσματα μιας μικρής έρευνας που έκαναν σχετικά με το πόσο ασφαλή θεωρούσαν τα αυτόνομα οχήματα, από το 1 ως το 5: Πριν τη δοκιμή, η μέση βαθμολογία ήταν 3,5- μετά, ανέβηκε στο 4,6.