Auto
Παρασκευή, 04 Νοεμβρίου 2016 13:59

Αγωνιστική Mustang GT4

Η Mustang GT4, που παρουσιάστηκε στην έκθεση SEMA 2016 στο Las Vegas, σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Ford Performance και τη Multimatic Motorsports για να συμμετέχει σε παγκόσμια πρωταθλήματα, όπως το IMSA Continental Tire SportsCar Challenge, το Pirelli World Challenge GTS/GT4, και το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα GT4. Είναι εμπνευσμένη από τη Ford Shelby GT350R-C που κέρδισε το πρωτάθλημα IMSA Continental Tire SportsCar Challenge μόλις τον περασμένο μήνα.

Η Mustang GT4, που παρουσιάστηκε στην έκθεση SEMA 2016 στο Las Vegas, σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Ford Performance και τη Multimatic Motorsports για να συμμετέχει σε παγκόσμια πρωταθλήματα, όπως το IMSA Continental Tire SportsCar Challenge, το Pirelli World Challenge GTS/GT4, και το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα GT4. Είναι εμπνευσμένη από τη Ford Shelby GT350R-C που κέρδισε το πρωτάθλημα IMSA Continental Tire SportsCar Challenge μόλις τον περασμένο μήνα.

Η Mustang GT4 φορά τον ατμοσφαιρικό, αγωνιστικό κινητήρα επόμενης γενιάς 5.2L V8, προσαρμοσμένο για αγώνες GT4. Ο αγωνιστικός κινητήρας εξελίχθηκε, δοκιμάστηκε και κατασκευάστηκε από τη Ford Performance σε συνεργασία με τη Roush Yates Engines.

Ένα πανάλαφρο, συμπαγές εξατάχυτο κιβώτιο Holinger με μοχλούς αλλαγών στο τιμόνι προσφέρει αγωνιστική αξιοπιστία με πνευματικό σύστημα για γρήγορες, αλλαγές σχέσεων. Ο κινητήρας της GT4 φέρει επίσης σύστημα λαδιού ξηρού κάρτερ, αγωνιστικό διπλό συμπλέκτη και βολάν της ZF.

Τα χαρακτηριστικά πλαισίου της Mustang GT4 συνοψίζονται στα εξής: Αποσβεστήρες Dynamic Suspension Spool Valve (DSSV) της Multimatic για προηγμένη προβλεψιμότητα, ακρίβεια, σταθερότητα και απόλυτο έλεγχο του οχήματος, πίσω βραχίονες βάσης με κυλινδρικά ελατήρια και αντιστρεπτικές δοκοί εμπρός και πίσω της Multimatic, σφυρήλατες ζάντες 18” x 11” της Forgeline, δίσκοι και εξαπίστονες δαγκάνες της Brembo. Οι αεροδυναμικές βελτιώσεις της Mustang GT4 περιλαμβάνουν πίσω αεροτομή σχεδιασμένη με βάση την εμπειρία από το αγωνιστικό πρόγραμμα Ford GT, εμπρός splitter, αεριζόμενο καπό, σπόιλερ στα άκρα του εμπρός προφυλακτήρα και πίσω διαχύτη. Στο εσωτερικό, η Mustang GT4 φέρει roll cage προδιαγραφών FIA και αγωνιστικού τύπου σύστημα καταγραφής δεδομένων της MoTeC.