Την υπηρεσία online video DirectTV Now πρόκειται να λανσάρει η AT&T, με κόστος 35 δολαρίων ανά μήνα, περιλαμβανομένου του κόστους mobile streaming, αποσκοπώντας στην προσέλκυση καταναλωτών που δεν βλέπουν ιδιαίτερα θετικά τις συνδρομές pay-television, δήλωσε την Τρίτη ο διευθύνων σύμβουλος, Ράνταλ Στίβενσον.
Την υπηρεσία online video DirectTV Now πρόκειται να λανσάρει η AT&T, με κόστος 35 δολαρίων ανά μήνα, περιλαμβανομένου του κόστους mobile streaming, αποσκοπώντας στην προσέλκυση καταναλωτών που δεν βλέπουν ιδιαίτερα θετικά τις συνδρομές pay-television, δήλωσε την Τρίτη ο διευθύνων σύμβουλος, Ράνταλ Στίβενσον.
Η υπηρεσία αυτή θα λανσαριστεί στα τέλη του επόμενου μήνα και θα έχει πάνω από 100 κανάλια, δήλωσε ο Στίβενσον στη συνδιάσκεψη WSJ.D Live στην Καλιφόρνια. Σημειώνεται πως το Σάββατο η ΑΤ&Τ ανακοίνωσε πως εξαγοράζει την Time Warner Inc για 85,4 δισ., καθώς επιδιώκει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της στην αγορά των media και της ψυχαγωγίας.
Η συμφωνία δίνει στην AT&T τον έλεγχο του HBO και του CNN, των στούντιο της Warner Bros και άλλα ισχυρά «ονόματα». Το υλικό της Time Warner θα ενσωματωθεί στην επερχόμενη υπηρεσία, τόνισε ο Στίβενσον. «35 δολάρια, δεν θα βρεις κάτι τέτοιο με 100 κανάλια στην αγορά, με ασύρματο streaming» είπε σχετικά.
Η AT&T «ποντάρει» στο mobile video, αποσκοπώντας σε έσοδα από νέους τομείς δραστηριότητας. Η εταιρεία είχε αποκτήσει την Direct TV για 48,5 δισ. δολάρια το 2015, μια κίνηση που την έκανε τη μεγαλύτερη εταιρεία στον χώρο του pay-TV στις ΗΠΑ, με 25,3 εκατ. συνδρομητές.
Ωστόσο, εισέρχεται σε μια αγορά όπου δραστηριοποιούνται ήδη πολλές ισχυρές φίρμες, οι οποίες ανταγωνίζονται για να προσελκύσουν το κοινό που προτιμά να βλέπει βίντεο online αντί σε καλωδιακή και δορυφορική τηλεόραση.