Περίπου στο 25% ανήλθε η συμμετοχή εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην 24ωρη απεργία που είχε κηρύξει για σήμερα η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας, σύμφωνα με στοιχεία των περιφερειακών διευθύνσεων εκπαίδευσης. Εκπρόσωποι των απεργών μετά τη συνάντηση με τον υπουργό Παιδείας σημείωσαν ότι η συζήτηση ήταν ουσιαστική, ωστόσο δεν πήραν κάτι χειροπιαστό.
Περίπου στο 25% ανήλθε η συμμετοχή εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην 24ωρη απεργία που είχε κηρύξει για σήμερα η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας, σύμφωνα με στοιχεία των περιφερειακών διευθύνσεων εκπαίδευσης.
Οι δάσκαλοι, με τη συμπαράσταση της ΟΛΜΕ που είχε κηρύξει τρίωρη στάση εργασίας, αλλά και της ΑΔΕΔΥ, πραγματοποίησαν νωρίτερα σήμερα, παράσταση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Παιδείας. Σύμφωνα με πηγές από τη ΔΟΕ, οι συγκεντρωθέντες έφτασαν τους 1.500 ενώ ακούστηκαν πολλά συνθήματα κατά της εκπαιδευτικής πολιτικής του υπουργείου.
Εκπρόσωποι των δασκάλων συναντήθηκαν με τον υπουργό Παιδείας Νίκο Φίλη στον οποίο έθεσαν τα θέματα των διορισμών, του ολοήμερου σχολείου και της στελέχωσης των σχολείων ειδικής αγωγής χωρίς ωστόσο όπως αναφέρουν να πάρουν κάτι χειροπιαστό.
Στη συνάντηση, ο υπουργός Παιδείας σημείωσε, ότι οι μόνιμοι διορισμοί είναι αναγκαίοι, επισήμανε ωστόσο ότι εξαιτίας της δημοσιονομικής κατάστασης δεν υπάρχει χρονικός προσδιορισμός σχετικά με την πραγματοποίησής τους. Ο κ. Φίλης απέρριψε τις αιτιάσεις των δασκάλων ότι το ολοήμερο σχολείο χάνει τον παιδαγωγικό του χαρακτήρα, ενώ συμφώνησε πως το σχολείο είναι φτωχότερο χωρίς ειδικότητες, κάνοντας λόγο για ένα έλλειμμα που θα γίνει προσπάθεια να καλυφθεί το συντομότερο δυνατόν.
Οι δάσκαλοι απέσπασαν επίσης τη δέσμευση ότι έως τις 20 Σεπτεμβρίου θα έχουν ανακοινωθεί οι προσλήψεις αναπληρωτών για τη στελέχωση των ειδικών σχολείων. Τέλος, η ηγεσία του υπουργείου και η ΔΟΕ συμφώνησαν ότι οι ανάγκες των παιδιών των προσφύγων στην εκπαίδευση θα πρέπει να καλυφθούν από τις υπάρχουσες σχολικές υποδομές.
Οι δάσκαλοι απήργησαν ζητώντας, μεταξύ άλλων, την απόσυρση της υπουργικής απόφασης για το νέο σχολείο, άμεσους διορισμούς, στήριξη της ειδικής αγωγής, μείωση της διδακτικής ύλης και 14χρονο εκπαιδευτικό σχεδιασμό με: Ενιαίο 12χρονο δημόσιο δωρεάν υποχρεωτικό σχολείο και 2χρονη υποχρεωτική δωρεάν προσχολική αγωγή.