Την εκτίμηση ότι η επανεκκίνηση της κατασκευής μεγάλων αυτοκινητοδρόμων, που διακόπηκε με ευθύνη της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, κοστίζει ακριβά στο Δημόσιο και τους φορολογούμενους, επισημαίνουν με ερώτηση που κατέθεσαν στους συναρμόδιους Υπουργούς Οικονομίας και Υποδομών 42 βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας.
Την εκτίμηση ότι η επανεκκίνηση της κατασκευής μεγάλων αυτοκινητοδρόμων, που διακόπηκε με ευθύνη της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, κοστίζει ακριβά στο Δημόσιο και τους φορολογούμενους, επισημαίνουν με ερώτηση που κατέθεσαν στους συναρμόδιους Υπουργούς Οικονομίας και Υποδομών 42 βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας.
Υπογραμμίζουν σχετικά ότι μόνον για τους τρεις αυτοκινητόδρομους (Ιονία Οδός, Ολυμπία Οδός, Κεντρική Οδός) η Κυβέρνηση συμφώνησε να δώσει στους εργολάβους επιπλέον 465.000.000 ευρώ, ενώ εκκρεμεί η συμφωνία για τον αυτοκινητόδρομο Αιγαίου.
Τονίζουν, ταυτόχρονα, ότι «η κατάτμηση του αυτοκινητόδρομου Πύργου – Πατρών και το γεγονός ότι και τα τρία τμήματα του έργου δόθηκαν στον όμιλο Καλογρίτσα (που τυγχάνει να είναι κουμπάρος του κ. Σπίρτζη) εγείρει ζήτημα ηθικής τάξης (δεδομένης και της επικαιρότητας των τηλεοπτικών αδειών), καθώς και σημαντικά ερωτήματα για την ανάγκη και τη σκοπιμότητα κατάτμησης του έργου, που, εν τέλει, το μοναδικό αποτέλεσμα είναι ότι οδήγησε στη σημαντική αύξηση του κόστους κατασκευής του».
Με βάση τα παραπάνω, οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας ρωτούν τους συναρμόδιους Υπουργούς: