Είμαστε πολύ αισιόδοξοι ότι τα σχολεία θα ανοίξουν κανονικά, χωρίς ελλείψεις, και ότι θα κερδίσουμε αυτό που πολλοί έχουν ονομάσει «στοίχημα 30ετίας», με όλους τους απαραίτητους εκπαιδευτικούς και τα βιβλία στη θέση τους, δήλωσε ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης, ο οποίος παράλληλα σημείωσε ότι οι ισχυρισμοί «όσων μας περίμεναν στη γωνία έχουν καταπέσει».
Είμαστε πολύ αισιόδοξοι ότι τα σχολεία θα ανοίξουν κανονικά και ότι θα κερδίσουμε αυτό που πολλοί έχουν ονομάσει «στοίχημα 30ετίας», με όλους τους απαραίτητους εκπαιδευτικούς και τα βιβλία στη θέση τους, δήλωσε ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης, ο οποίος παράλληλα σημείωσε ότι οι ισχυρισμοί «όσων μας περίμεναν στη γωνία έχουν καταπέσει».
Σε δηλώσεις του μετά από συνάντηση που είχε με ΟΛΜΕ και ΔΟΕ, αφού εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι και τη νέα χρονιά το σύνολο των εκπαιδευτικών μας θα δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου, τη βελτίωση και τη διαρκή αναβάθμισή του, απάντησε στις επικρίσεις που έχει δεχθεί το υπουργείο, αφήνοντας αιχμές κατά του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκου Μητσοτάκη.
«Το επόμενο χρονικό διάστημα θα πυκνώσουν οι επιθέσεις απέναντι στο αγαθό της δημόσιας εκπαίδευσης από εκείνες τις ακραίες συντηρητικές και νεοφιλελεύθερες δυνάμεις, που θέλουν να το καταστήσουν εμπόρευμα και να μετατρέψουν τους μαθητές σε πελάτες-καταναλωτές, υπό το πρόσχημα της "αριστείας" που, δήθεν, μόνο ο ιδιωτικός τομέας ή ο άκρατος ανταγωνισμός μπορούν να επιτύχουν» ανέφερε και πρόσθεσε:
«Όσοι, με διάφορες αιτιάσεις, ορισμένες δικαιολογημένες και άλλες εντελώς προσχηματικές, προσπαθούν να εμποδίσουν την ομαλή έναρξη της σχολικής χρονιάς είναι βέβαιο ότι θα συναντήσουν την αντίδραση της συντριπτικής πλειοψηφίας των μαθητών, των γονιών αλλά και της ίδιας της εκπαιδευτικής κοινότητας».
Κατονομάζοντας τον πρόεδρο της Ν.Δ., ο κ. Φίλης είπε αρκετοί ήταν βέβαιοι «ότι θα αποτύχουμε και είχαν τοποθετήσει πολύ πολιτικό κεφάλαιο στις καταστροφολογικές τους προβλέψεις που διαψεύστηκαν με πάταγο. Μιλούσαν – με επικεφαλής τον κ. Μητσοτάκη- για κλείσιμο χιλιάδων σχολείων και νηπιαγωγείων, για κατάργηση του ολοήμερου σχολείου και των τμημάτων ένταξης, για τρομακτική μείωση του αριθμού των αναπληρωτών και για τόσα άλλα που αποδείχθηκαν ψευδή και ανυπόστατα. Δεν δίστασαν –θυμίζω- να επιχειρήσουν, εις μάτην, να πλήξουν ακόμη και την αξιοπιστία και το κύρος των πανελλαδικών εξετάσεων».