Οι έφηβοι οι οποίοι παίζουν διαδικτυακά παιχνίδια είναι πιθανότερο να έχουν καλύτερες επιδόσεις στο σχολείο, όπως τουλάχιστον υποστηρίζουν Αυστραλοί ερευνητές.
Οι έφηβοι οι οποίοι παίζουν διαδικτυακά παιχνίδια είναι πιθανότερο να έχουν καλύτερες επιδόσεις στο σχολείο, όπως τουλάχιστον υποστηρίζουν Αυστραλοί ερευνητές.
Έρευνα του Βασιλικού Ινστιτούτου Τεχνολογίας της Μελβούρνης (RMIT) σε περισσότερους από 12.000 μαθητές γυμνασίου, διαπίστωσε ότι εκείνοι οι οποίοι παίζουν διαδικτυακά παιχνίδια σε καθημερινή βάση, έχουν καλές επιδόσεις στα μαθηματικά, τις επιστήμες, αλλά και το διάβασμα.
Όπως εξήγησε ο ερευνητής του RMIT, Άλμπερτ Πόσο, «όταν παίζεις διαδικτυακά παιχνίδια, επιλύεις προβλήματα προκειμένου να μετακινηθείς στο επόμενο επίπεδο και αυτό σε υποχρεώνει να χρησιμοποιήσεις τόσο γενικές, όσο και μαθηματικές γνώσεις, αλλά και γνώσεις από την επιστήμη».
Μάλιστα, ο ίδιος πρότεινε την ενσωμάτωση δημοφιλών παιχνιδιών στη διδασκαλία. Προϋπόθεση, βέβαια, για τη βελτίωση των μαθητικών επιδόσεων, είναι να μην αφιερώνει κανείς όλον το χρόνο που διαθέτει στα video games, αλλά να ασχολείται και με τα μαθήματά του.
Πάντως, κατά τον ίδιο ερευνητή, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν συνεισφέρουν στη βελτίωση των επιδόσεων στο σχολείο, αποτελώντας «σπατάλη χρόνου». «Δεν νομίζω πως θα λύσει κανείς προβλήματα χρησιμοποιώντας το Facebook», εξήγησε ο ίδιος.
Η σχετική έρευνα δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «International Journal of Communication».