Υψηλότατα κέρδη παρουσίασε για άλλο ένα τρίμηνο το Facebook, της τάξης του +186% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Υψηλότατα κέρδη παρουσίασε για άλλο ένα τρίμηνο το Facebook, της τάξης του +186% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Το Facebook κέρδισε 2 δισ. δολάρια στην περίοδο Απριλίου-Ιουνίου 2016, τη στιγμή που το 2015 ήταν στα 719 εκατομμύρια δολάρια. Αναλυτές ανέμεναν έσοδα 5,8 δισ. δολαρίων, αλλά η εταιρεία κατάφερε να ξεπεράσει τις προβλέψεις, επιτυγχάνοντας έσοδα 6,4 δισ. δολαρίων.
Ο ιδρυτής, Μαρκ Ζάκερμπεργκ δήλωσε πως η εταιρεία χαίρεται ιδιαιτέρως για την ανάπτυξη στον τομέα του βίντεο, «καθώς κινούμαστε προς την κατεύθυνση ενός κόσμου όπου το βίντεο είναι στην καρδιά όλων των υπηρεσιών μας».
Το Facebook ενθαρρύνει τις επιχειρήσεις να πειραματιστούν με το βίντεο και παρουσιάζει νέες πλατφόρμες διαφήμισης για mobile ads. Το mobile advertising αποτέλεσε το 84% των διαφημιστικών εσόδων του Facebook στο δεύτερο τρίμηνο, σε σχέση με 76% πέρυσι. Σύμφωνα με το BBC, η εταιρεία έχει επωφεληθεί από τη μαζική εισροή χρημάτων από διαφημιστές που απομακρύνονται από την τηλεόραση και κινούνται προς τις ψηφιακές πλατφόρμες.
Ο αριθμός των μηνιαίως ενεργών χρηστών (MAU) αυξήθηκε κατά 15%, φτάνοντας τα 1,71 δισ. στις 30 Ιουνίου 2016. Συγκριτικά, το Twitter σημείωσε αύξηση μόλις 3%. Επίσης, ο αριθμός των ημερησίως ενεργών χρηστών έφτασε το ένα δισ. για πρώτη φορά, ενώ παράλληλα αυξήθηκε και ο χρόνος που περνούν ημερησίως στο site οι χρήστες.
Όπως αναφέρει το Reuters, η μετοχή του σημείωσε άνοδο 5,4%, φτάνοντας στα 130,01 δολάρια, φτάνοντας στο υψηλότερο σημείο της από τότε που το Facebook μπήκε στο χρηματιστήριο το 2012.
Γενικά μιλώντας, το Facebook δείχνει να προσαρμόζεται καλύτερα στη μετάβαση προς το mobile και το βίντεο σε σχέση με το Twitter, τα αποτελέσματα του οποίου δεν ήταν καθόλου καλά, καθώς παρουσίασε τη χαμηλότερη αύξηση εσόδων εδώ και τρία χρόνια. Σε αυτό βοηθούν στρατηγικές κινήσεις με στόχο την ενίσχυση της παρουσίας του στο mobile video, ενώ επίσης καλεί διαφημιστές να πειραματιστούν με το Facebook Live.
H στρατηγική της εταιρείας φαίνεται να είναι να εξελιχθεί σε μια «video first» πλατφόρμα, παράλληλα δίνοντας έμφαση στο private messaging. Επίσης, δεν έχει εκμεταλλευτεί ακόμα πλήρως το WhatsApp και το Messenger, που έχουν τεράστιους αριθμούς χρηστών, ενώ παράλληλα δουλεύει για την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών ώστε να βρεθούν online ακόμα περισσότεροι χρήστες.