Τεχνολογία-Επιστήμη
Πέμπτη, 28 Ιουλίου 2016 00:01

«Βαλτωμένη» ανάπτυξη για το Twitter

Τη χαμηλότερη ανάπτυξη εσόδων του από το 2013 (έτος κατά το οποίο μπήκε στο χρηματιστήριο) ανακοίνωσε το Twitter, συνοδεύοντάς την με απογοητευτικές προβλέψεις, εν μέσω προβληματισμών για το μέλλον του και τον κίνδυνο να μείνει πίσω σε σχέση με άλλα, ταχέως αναπτυσσόμενα, εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης.

Τη χαμηλότερη ανάπτυξη εσόδων του από το 2013 (έτος κατά το οποίο μπήκε στο χρηματιστήριο) ανακοίνωσε το Twitter, συνοδεύοντάς την με απογοητευτικές προβλέψεις, εν μέσω προβληματισμών για το μέλλον του και τον κίνδυνο να μείνει πίσω σε σχέση με άλλα, ταχέως αναπτυσσόμενα, εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης.

H μετοχή της δημοφιλούς κατά τα άλλα υπηρεσίας έπεσε κατά 11%, στα 16,40 δολάρια.

Η διοίκηση του Twitter αναζητά τρόπους να ενισχύσει την ανάπτυξη της βάσης των χρηστών του και να προσελκύσει διαφημιστές, τη στιγμή που ανταγωνιστικές υπηρεσίες όπως το Instagram και το Snapchat επελαύνουν δυναμικά.

Η επιδίωξη αυτή ήταν και ο λόγος της επιστροφής του Τζακ Ντόρσεϊ, συνιδρυτή του Twitter, στην εταιρεία στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου, έναν χρόνο πριν, ωστόσο τα σχέδιά του μέχρι τώρα δεν φαίνονται να έχουν αποδώσει καρπούς.

Τα έσοδα της εταιρείας για το δεύτερο τρίμηνο ήταν κάτω από τις προβλέψεις της Wall Street και οι προβλέψεις για το τρέχον τρίμηνο- μεταξύ 590 και 610 εκατομμυρίων δολαρίων- ήταν πολύ κάτω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών, στα 678,18 εκατομμύρια δολάρια.

Οι χρήστες του αυξήθηκαν κατά περίπου 1%, στα 313 εκατομμύρια μηνιαίως ενεργούς χρήστες στο δεύτερο τρίμηνο, από τα 310 εκατομμύρια όπου ήταν το πρώτο τρίμηνο.

Νωρίτερα μέσα στο έτος, παρουσιάστηκε ένα μακροπρόθεσμο πλάνο στρατηγικής με στόχο την αλλαγή του κλίματος, το οποίο επικεντρωνόταν στις βασικές υπηρεσίες (core service), το live streaming video, τους «δημιουργούς και ασκούντες επιρροή» του site, την ασφάλεια και τους developers.

Γενικά, το Twitter καταβάλλει προσπάθειες για να προσδιορίσει καλύτερα τη θέση του στο τοπίο των κοινωνικών δικτύων, παρουσιάζοντας μέσα στην εβδομάδα μια διαφήμιση όπου προβάλλεται ως το μέρος στο οποίο πρέπει να πάει κανείς για να ενημερωθεί και να συζητήσει ζωντανά για την επικαιρότητα.

Επίσης, καταβάλλονται προσπάθειες απλοποίησης του user experience, ενώ δίνεται έμφαση στους τομείς των live sports, της ειδησεογραφίας, της πολιτικής και της ψυχαγωγίας μέσω της διάθεσης περισσότερου live streaming υλικού στο site, με απώτερο στόχο την προσέλκυση παραπάνω διαφημίσεων.

Η καθαρή ζημία της εταιρείας βρίσκεται στα 107,2 εκατομμύρια δολάρια, τη στιγμή που έναν χρόνο πριν ήταν στα 136,7 εκατομμύρια.

Τα έσοδα αυξήθηκαν 20% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, στα 602 εκατομμύρια δολάρια- κάτω από τις προβλέψεις των αναλυτών, που προέβλεπαν 606,8 εκατομμύρια δολάρια. Το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγουμένου έτους η αντίστοιχη ανάπτυξη ήταν 61%.