Κοινωνία
Παρασκευή, 15 Ιουλίου 2016 14:58

Νέες υπηρεσίες από το τηλεφωνικό κέντρο του ΔΕΔΔΗΕ

Αιτήματα για έλεγχο μετρητή, μετατόπιση παροχής - παροχών και μεταβολής συμφωνημένης ισχύος υφιστάμενης παροχής, θα μπορούν αν υποβάλουν από τη Δευτέρα στο τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ 11500 οι καταναλωτές.

Αιτήματα για έλεγχο μετρητή, μετατόπιση παροχής - παροχών και μεταβολής συμφωνημένης ισχύος υφιστάμενης παροχής, θα μπορούν αν υποβάλουν από τη Δευτέρα στο τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ 11500 οι καταναλωτές.

Υπενθυμίζεται ότι το τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών 11500  ξεκίνησε να λειτουργεί πριν από ένα χρόνο και παρέχει πληροφόρηση για όλα τα ζητήματα που εμπίπτουν στις αρμοδιότητες του ΔΕΔΔΗΕ, ως Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής (συνδέσεις στο Δίκτυο, μεταβολές σε υφιστάμενες παροχές, καταμέτρηση, Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο κλπ).

Παράλληλα, μέσω του 11500, οι καταναλωτές μπορούν να αναγγέλουν τηλεφωνικά τις ενδείξεις της τακτικής καταμέτρησης του μετρητή ηλεκτρικής ενέργειας του ακινήτου τους καθώς και να υποβάλουν αίτηση για τοποθέτηση μετρητή με χρονοχρέωση (νυκτερινό) στην ηλεκτρική παροχή τους.

Το ωράριο λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου είναι από τις 07.00 έως τις 19.00, όλες τις εργάσιμες ημέρες.