«Το τίμημα των 300 εκατομμυρίων για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν ξεπούλημα και των 45 εκατομμυρίων σήμερα είναι επιτυχία; Θα κλάψει μήπως και για αυτήν ο κ. Σπίρτζης;», διερωτάται ο ανεξάρτητος βουλευτής και επικεφαλής του πολιτικού φορέα «Δημοκρατική Ευθύνη» Χάρης Θεοχάρης, με αφορμή την αποδοχή από το ΤΑΙΠΕΔ της προσφοράς της Ferrovie Dello Stato Italiane.
«Το τίμημα των 300 εκατομμυρίων για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν ξεπούλημα και των 45 εκατομμυρίων σήμερα είναι επιτυχία; Θα κλάψει μήπως και για αυτήν ο κ. Σπίρτζης;», διερωτάται ο ανεξάρτητος βουλευτής και επικεφαλής του πολιτικού φορέα «Δημοκρατική Ευθύνη» Χάρης Θεοχάρης, με αφορμή την αποδοχή από το ΤΑΙΠΕΔ της προσφοράς της Ferrovie Dello Stato Italiane.
Όπως αναφέρει σε δήλωσή του ο ανεξάρτητος βουλευτής, «η αλήθεια για τις δημόσιες επιχειρήσεις είναι μία: Δεκαετίες κακοδιαχείρισης, βολέματος ημετέρων, παροχής κακών ή πολύ ακριβών αγαθών και υπηρεσιών. Οι ζημιές συσσωρεύονταν και καμιά κυβέρνηση και κανένα από τα κόμματα που ως τώρα διαχειρίστηκαν την εξουσία, δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ να εκσυγχρονίσει τις επιχειρήσεις αυτές, να τις λειτουργήσει με όρους αγοράς και υγιούς ανταγωνισμού».
Σύμφωνα με τον κ. Θεοχάρη, «οι κυβερνήσεις και οι διοικήσεις που οι ίδιες διόρισαν, έφεραν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να έχει συσσωρευμένες ζημίες 870 εκατ. ευρώ και αρνητικά ίδια κεφάλαια ύψους 657 εκατ. ευρώ, με αποτέλεσμα το τίμημα των 45 εκατ. να φαντάζει "ευκαιρία"».
Κατά τον ίδιο, πρέπει η περιουσία του Δημοσίου - δηλαδή του ελληνικού λαού - να αποτιμηθεί και να αξιοποιηθεί για να αποδώσει με τον καλύτερο τρόπο, με όρους όμως διαφάνειας και καθαρότητας.
«Πρέπει επιτέλους να κόψουμε τον γόρδιο δεσμό μεταξύ ιδιωτικοποίησης και κομματικής καταστροφής της περιουσίας του λαού: Δημόσια ιδιοκτησία και έλεγχος με ιδιωτική διαχείριση. Η ατολμία όλων - προηγούμενων και τωρινών - μπροστά σε αυτόν το δεσμό, μας οδηγεί στις καταστροφικές "επιτυχίες" των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ», καταλήγει ο κ. Θεοχάρης.