Mag
Πέμπτη, 23 Ιουνίου 2016 13:34

Ουγγαρία: Στηρίζουν την εθνική τους ομάδα φορώντας… γκρι φόρμες στη δουλειά

Στην προσπάθεια της εθνικής τους ομάδας στο Euro συμμετέχουν με τον δικό τους τρόπο χιλιάδες Ούγγροι πολίτες, οι οποίοι μπορεί να μην ταξίδεψαν στα γήπεδα της Γαλλίας, ωστόσο στηρίζουν τους ποδοσφαιριστές της χώρας τους φορώντας… γκρι φόρμες στη δουλειά.

Στην προσπάθεια της εθνικής τους ομάδας στο Euro συμμετέχουν με τον δικό τους τρόπο χιλιάδες Ούγγροι πολίτες, οι οποίοι μπορεί να μην ταξίδεψαν στα γήπεδα της Γαλλίας, ωστόσο στηρίζουν τους ποδοσφαιριστές της χώρας τους φορώντας… γκρι φόρμες στη δουλειά.

Πρόκειται για μία πρωτοβουλία στο Facebook, πηγή έμπνευσης για την οποία αποτέλεσαν οι γκρι φόρμες που φορά σε κάθε παιχνίδι εδώ και πολλά χρόνια ο τερματοφύλακας της εθνικής Ουγγαρία, Γκάμπορ Κίραλι.

Ο 40χρονος αθλητής, ο οποίος κατέχει και τον τίτλο του «γηραιότερου» ποδοσφαιριστή που έχει αγωνιστεί σε τελική φάση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, ξεχωρίζει και για τις στιλιστικές του επιλογές εντός γηπέδου, έχοντας κερδίσει μία θέση στις πιο αναγνωρίσιμες φιγούρες του παγκοσμίου ποδοσφαίρου χάρη στις φαρδιές, γκρι φόρμες του.

Όπως έχει εξηγήσει ο ίδιος, φόρεσε για πρώτη φορά γκρι φόρμα τυχαία το 1996, όταν και έπαιζε στην ουγγρική Χάλαντας.

Βλέποντας ότι η ομάδα του ξεκίνησε ένα σερί αγώνων χωρίς ήττα, χάρη στα οποία γλίτωσε τον υποβιβασμό, ο Κίραλι καθιέρωσε τη γκρι φόρμα ως γούρι του.

Οι φόρμες συνόδευαν τον Κίραλι και στην καριέρα που έκανε στα γήπεδα της Γερμανίας και της Αγγλίας για περίπου 20 χρόνια, πριν επιστρέψει πέρσι στην Σομπάτελι Χάλαντας, την ομάδα που τον ανέδειξε.

Μάλιστα, ο ίδιος περιγράφει τη γκρι φόρμα ως «τα ρούχα της δουλειάς μου» και εξηγεί ότι χρειάζεται τουλάχιστον 20 τέτοιες κάθε σεζόν.

Με αφορμή αυτή τη συνήθεια του Κίραλι, η διαδικτυακή κίνηση «στη δουλειά με γκρι φόρμες» προτρέπει τους Ούγγρους πολίτες να εργάζονται κατά τη διάρκεια του Euro φορώντας ανάλογο ένδυμα.

Σύμφωνα με το Euronews, την προτροπή ακολούθησαν χιλιάδες άνθρωποι αλλά και ολόκληρες εταιρείες, όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες που ανεβάζουν διαρκώς στα social media.

Όπως δηλώνει ο εμπνευστής της πρωτοβουλίας, οι φανέλες της εθνικής Ουγγαρίας, μετά και την πρόκρισή της στους «16», έχουν εξαντληθεί, συνεπώς η επιλογή της φόρμας ήταν… μονόδρομος.