«Οι εργαζόμενοι στη ΣΤΑΣΥ απεργούν γιατί δεν υπάρχει κανένα άλλο μέσο προκειμένου να γίνει εγκαίρως αντιληπτό το έγκλημα που συντελείται σε βάρος του δημοσίου πλούτου», τονίζει σε ανακοίνωσή του το «Σωματείο Ηλεκτροδηγών και λοιπών εργαζομένων κίνησης ΣΤΑΣΥ Α.Ε.».
«Οι εργαζόμενοι στη ΣΤΑΣΥ απεργούν γιατί δεν υπάρχει κανένα άλλο μέσο προκειμένου να γίνει εγκαίρως αντιληπτό το έγκλημα που συντελείται σε βάρος του δημοσίου πλούτου», τονίζει σε ανακοίνωσή του το «Σωματείο Ηλεκτροδηγών και λοιπών εργαζομένων κίνησης ΣΤΑΣΥ Α.Ε.».
Το Σωματείο σημειώνει ότι μέσα σε μερικές ημέρες, με επείγουσες νομοθετικές ρυθμίσεις, θα σύνολο των σιδηροδρομικών εταιρειών της χώρας είτε πέρασαν, είτε θα περάσουν στο νέο «Υπερταμείο».
Παράλληλα, κάνει λόγο για «μαύρη προπαγάνδα», αναφορικά με τα στοιχεία περί «ελλειμμάτων» των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
Κατά το Σωματείο, το 1977, όταν κρατικοποιήθηκαν οι αστικές συγκοινωνίες της Αττικής, ήταν η τελευταία φορά «που το πραγματικό μεταφορικό κόστος ταυτιζόταν με την τιμή του ισχύοντος εισιτηρίου, που καθορίζεται με υπουργικές αποφάσεις, έκτοτε οι δύο αυτές τιμές αποκλίνουν σταθερά».
«Αυτός είναι ο λόγος που απαιτείται κάλυψη της διαφοράς από τον κρατικό προϋπολογισμό και επειδή αυτή δεν καλύπτεται, βαφτίζεται έλλειμμα», συνεχίζει το Σωματείο Ηλεκτροδηγών.
Παρατηρεί επιπλέον ότι «εισιτήριο που υπερκάλυπτε το μεταφορικό κόστος ίσχυσε μόνο για πρώτα χρόνια λειτουργία του Μετρό» ενώ χαρακτηρίζει «σούπερ φιλελεύθερο» τον αντιπρόεδρο της Ν.Δ. Κωστή Χατζηδάκη, καταλογίζοντάς του ότι με το «ενιαίο εισιτήριο» το οποίο καθιερώθηκε το 2008 δημιουργήθηκε ένας δεύτερος μηχανισμός ελλειμμάτων.
Σύμφωνα με το Σωματείο, μετά από το 2008, κάθε σχέση ανάμεσα σε πραγματικό κόστος και τιμή του εισιτηρίου έχει χαθεί.
Υπογραμμίζει επίσης ότι «τον λογαριασμό καλούνται να καλύψουν αυτοί που δεν έχουν καμία ευθύνη, δηλαδή το επιβατικό κοινό και οι εργαζόμενοι».