Μία standalone συνδρομητική υπηρεσία streaming μουσικής ετοιμάζεται να λανσάρει η Amazon, σύμφωνα με το Reuters, η οποία, όπως δείχνουν τα πράγματα, θα αποτελεί άμεσο ανταγωνιστή τoυ Apple Music και του Spotify.
Μία standalone συνδρομητική υπηρεσία streaming μουσικής ετοιμάζεται να λανσάρει η Amazon, σύμφωνα με το Reuters, η οποία, όπως δείχνουν τα πράγματα, θα αποτελεί άμεσο ανταγωνιστή τoυ Apple Music και του Spotify.
Σύμφωνα με δύο πηγές που επικαλείται το πρακτορείο, η συνδρομή θα είναι 9,99 δολάρια τον μήνα, και θα περιέχει μεγάλο κατάλογο τραγουδιών. Ήδη η εταιρεία ολοκληρώνει τις διαπραγματεύσεις για την υπογραφή των σχετικών συμβολαίων, με το λανσάρισμα της υπηρεσίας να αναμένεται στα τέλη του καλοκαιριού ή τις αρχές του φθινοπώρου.
Αν και η Amazon εισέρχεται μάλλον αργά στον συγκεκριμένο «στίβο», θεωρεί πως μια τέτοια υπηρεσία είναι ιδιαίτερα σημαντική στην επιδίωξή της να αποτελέσει ένα «one stop shop» για content και αγαθά, σύμφωνα με τις εν λόγω πηγές. Ακόμη, στόχος είναι να γίνει πιο δημοφιλές το Amazon Echo, που κάνει αναζητήσεις στο Ίντερνετ και προβαίνει σε παραγγελίες προϊόντων με φωνητικές εντολές.
Η υπηρεσία αυτή της Amazon θα ανταγωνίζεται απευθείας το Apple Music και το Spotify, με τα άνω των 30 εκατ. τραγούδια του. Η Apple είχε λανσάρει τη δική της υπηρεσία πέρυσι, σε μια κίνηση που έδειξε ότι το καταναλωτικό κοινό επιθυμεί περισσότερο συνδρομητικές υπηρεσίες παρά να πληρώνει για μεμονωμένα τραγούδια ή άλμπουμ.