Στις 30 Μαΐου 1916, το Peugeot L45 με οδηγό τον Dario Resta κατακτά το μυθικό αγώνα του Indianapolis 500 με μέση ωριαία ταχύτητα 135 χλμ./ώρα.
Στις 30 Μαΐου 1916, το Peugeot L45 με οδηγό τον Dario Resta κατακτά το μυθικό αγώνα του Indianapolis 500 με μέση ωριαία ταχύτητα 135 χλμ./ώρα.
Έναν αιώνα αργότερα η εταιρία παρουσιάζει το L500R HYbrid, μία φουτουριστική σύλληψη εμπνευσμένη από το πνεύμα των Indy, που αποδίδει φόρο τιμής στους μοναδικούς «Charlatans», την ομάδα που της έδωσε τρεις ιστορικές νίκες (στις ΗΠΑ και στο Indy 500 από το 1913 έως το 1919). Το L500 R HYbrid δημιουργήθηκε από το παρελθόν για το μέλλον συναρπάζοντας με το φαρδύ μετατρόχιο, το χαμηλό προφίλ (ύψος μόλις ενός μέτρου) και το εξαιρετικά χαμηλό απόβαρο (στα 1.000 κιλά).
Οι επιδόσεις του ασύλληπτου σπορ υβριδικού Peugeot κόβουν την ανάσα: από στάση επιταχύνει σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα έως τα 100 χλμ./ώρα, ενώ τα πρώτα 1.000 μέτρα καλύπτονται σε 19 δευτερόλεπτα.
To L500 R HYbrid εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Peugeot Sport και το υβριδικό σύστημα πρόωσης αποδίδει συνολικά 500hp, συνδυάζοντας δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν μπροστά και έναν στον πίσω άξονα) με έναν βενζινοκινητήρα ισχύος 270hp και μέγιστη ροπή στα 730 Nm.
Η μοναδική αγωνιστική εμπειρία που μπορεί να προσφέρει το L500 R HYbrid ενισχύεται από μία φουτουριστική γενιά i-Cockpit όπου οι πληροφορίες απεικονίζονται στο χώρο χάρη στη μορφή ολογράμματος.
Επίσης, το L500 R HYbrid σχεδιάστηκε για να είναι ένα ενιαίο σώμα με τον οδηγό του και για αυτό το λόγο έχει το σχήμα κάψουλας.
Το κόκπιτ έχει ως σήμα κατατεθέν το κόμπακτ βολάν, ενώ ο οδηγός μπορεί να πληροφορείται για ότι συμβαίνει σε πραγματικό χρόνο από δύο κυκλικά τρισδιάστατα ολογράμματα.
Τα χρώματα έχουν διατηρηθεί, αλλά η διθέσια διάταξη του θρυλικού L45 έχει πλέον διασκευαστεί σε ένα μονοθέσιο, όπου τα ολογράμματα λαμβάνουν το ρόλο ενός εικονικού συνοδηγού, όπως τον φαντάζεται η γαλλική φίρμα στο μέλλον και στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Το L500 R HYbrid αποτελεί μία τιμητική διάκριση για το L45 που εξύψωσε το σήμα του Λέοντα στον αγώνα των 500 μιλίων με 3 νίκες στην 2η παλαιότερη χρονολογικά πίστα του κόσμου! To L45 (η ονομασία προέκυψε από τα 4,5 λίτρα) ανέλαβε μετά το L76 και διέπρεψε μέσα από μία ομάδα νεαρών οδηγών με το προσωνύμιο «Charlatans».
To L76 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο με τετρακύλινδρο κινητήρα που είχε τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο με δύο επί κεφαλής εκκεντροφόρους, καθώς και το πρώτο αγωνιστικό που έφτανε τα 190 χλμ./ώρα. Οδηγώντας τα L76, L57, L4 και L45, οδηγοί όπως οι Georges Boillot, Jules Goux και Paolo Zuccarelli, χάρισαν πολλές επιτυχίες στην ομάδα των «Charlatans».
H Peugeot Sport έχει να επιδείξει αξιοσημείωτες νίκες στις ΗΠΑ: o Ari Vatanen το 1988 και ο Robby Unser το 1989 κατακτούν το μυθικό Pikes Peak με το 405 T16, ενώ ο Sébastien Loeb σημείωσε το 2013 ένα απίστευτο ρεκόρ με το 208 T16, ολοκληρώνοντας τα 20 χλμ. της ανάβασης σε μόλις 8’13’’878. Οι επιτυχίες της PS εκτείνονται σε όλο τον πλανήτη με πιο πρόσφατη την νίκη του Stéphane Peterhansel στο τελευταίο Ντακάρ, μετά από τέσσερις συνεχείς επιτυχίες από το 1987 έως το 1990.