Επέμεινε σε νέες δηλώσεις του ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης ότι το τίμημα βάσει του οποίου παραχωρήθηκε το Ελληνικό δεν ήταν το καλύτερο, ενώ εξαπέλυσε νέα επίθεση στο ΤΑΙΠΕΔ λέγοντας ότι λειτουργεί πολλές φορές έξω από τις κυβερνητικές εντολές.
Επέμεινε σε νέες δηλώσεις του ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης ότι το τίμημα βάσει του οποίου παραχωρήθηκε το Ελληνικό δεν ήταν το καλύτερο, ενώ εξαπέλυσε νέα επίθεση στο ΤΑΙΠΕΔ λέγοντας ότι λειτουργεί πολλές φορές έξω από τις κυβερνητικές εντολές.
Μιλώντας στην ΕΡΤ, ανέφερε ότι αυτό που δήλωσε την Πέμπτη για το τίμημα του Ελληνικού είναι αυτό που έχει πει και στο παρελθόν ως πρόεδρος του ΤΕΕ. «Η χώρα», πρόσθεσε, «είχε αναλάβει δεσμεύσεις από τις προηγούμενες κυβερνήσεις και η συμφωνία που έγινε το καλοκαίρι ήταν να ολοκληρώσει αυτές τις δεσμεύσεις».
«Βεβαίως», συνέχισε ο κ. Σπίρτζης, «με τη διαπραγμάτευση που έκανε η σημερινή κυβέρνηση πέτυχε ό,τι καλύτερο μπορούσε αλλά οι βασικές δεσμεύσεις δεν μπορούσαν να αλλάξουν. Τόνισε δε ότι το τίμημα για το Ελληνικό δεν θεωρείται εύλογο παραπέμποντας τους δημοσιογράφους να ρωτήσουν και τον εισαγγελέα και τους εκτιμητές που το έβαλαν.
Ο υπουργός Υποδομών υπογράμμισε πάντως ότι δεν θα καταπέσει η συμφωνία από τη δικαιοσύνη αλλά μπορεί να υπάρξουν συγκεκριμένες ευθύνες για όσους εκτίμησαν τη συγκεκριμένη αξία για το Ελληνικό στην αρχική συμφωνία.
Εξάλλου, υποστήριξε ότι το ΤΑΙΠΕΔ στήθηκε από τις προηγούμενες κυβερνήσεις με στόχο να ξεπουλήσει περιουσιακά στοιχεία της χώρας. Πολλές φορές το ΤΑΙΠΕΔ λειτουργεί εκτός των κυβερνητικών εντολών, πρόσθεσε.
Αναφορικά με τις κινητοποιήσεις στις αστικές συγκοινωνίες ο κ. Σπίρτζης απέκλεισε το ενδεχόμενο να επιστρατευθούν οι εργαζόμενοι, κατά το παράδειγμα που άλλων κυβερνήσεων. Ξεκαθάρισε επίσης ότι δεν πρόκειται να ιδιωτικοποιηθούν οι αστικές συγκοινωνίες ούτε οι εταιρείες ύδρευσης.
Χαρακτήρισε το μοντέλο του ΟΑΣΘ πλήρως αποτυχημένο και επτά φορές χειρότερο από αυτό των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας. Παρόλα αυτά εξήγησε ότι δεν σκοπεύει η κυβέρνηση να προχωρήσει στην κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ αλλά δεν μπορούμε όμως, όπως είπε, να επιδοτούμε τον ΟΑΣΘ όπως και άλλους συγκοινωνιακούς φορείς με εκατοντάδες εκατομμύρια και να παραμένουν ανεξέλεγκτοι. «Το πάρτι τελείωσε», τόνισε. «Έχει ήδη αρχίσει διαχειριστικός έλεγχος και θα υπάρξει εξορθολογισμός».