Το σχεδιαστικό άλμα της Peugeot στο 3008 δεύτερης γενιάς, σε συνδυασμό με τα ποιοτικά στοιχεία και τις τεχνολογικές βελτιώσεις που ενσωματώνονται σε αυτό, με σημείο αναφοράς στο τελευταίο 308, επιτρέπουν στη γαλλική εταιρεία να γυρίσει σελίδα σε μια εντελώς νέα εποχή.
Του Γιάννη Κανουπάκη
[email protected]
Το σχεδιαστικό άλμα της Peugeot στο 3008 δεύτερης γενιάς, σε συνδυασμό με τα ποιοτικά στοιχεία και τις τεχνολογικές βελτιώσεις που ενσωματώνονται σε αυτό, με σημείο αναφοράς στο τελευταίο 308, επιτρέπουν στη γαλλική εταιρεία να γυρίσει σελίδα σε μια εντελώς νέα εποχή.
Η πλήρης γκάμα μοντέλων, σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες, πάνω στην ίδια ακριβώς φιλοσοφία είναι μεγάλο πλεονέκτημα στην ανταγωνιστική διεθνή αγορά. Αυτή τη φορά το 3008 «φωνάζει» περισσότερο SUV από πριν και οπτικά, και όσον αφορά τις εξειδικευμένες δυνατότητες κίνησής του σε ποικίλα εδάφη, με Advanced Grip Control (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF), ειδικού τύπου M+S (Mud & Snow) ελαστικά και το σύστημα Hill Assist Descent Control (HADC).
Θα είναι ασφαλώς ένα από τα highlights που θα λάμψουν στις αρχές Οκτωβρίου στο Σαλόνι του Παρισιού, με πολύ όμορφο design, νέας γενιάς i-Cockpit, Ηigh-Τech συστήματα ασφάλειας/άνεσης και προηγμένους τεχνολογικά κινητήρες βενζίνης (1,2 και 1,6 λίτρου) και πετρελαίου (1,6 και 2 λίτρων), ενώ η εμφάνισή του στους ελληνικούς δρόμους προβλέπεται να γίνει στο τέταρτο τρίμηνο του έτους.
Ειδικότερα, το i-Cockpit απαντάται για πρώτη φορά σε ένα μοντέλο της Peugeot και προκαλεί με τη μεταμοντέρνα άποψη που αποτυπώνεται στον υπερυψωμένο πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3’’ με υψηλής ανάλυσης γραφικά, στο ακόμη πιο κόμπακτ βολάν, όπως και στην οθόνη αφής 8’’ στην κεντρική κονσόλα. Ανάμεσα στις καινοτομίες του νέου i-Cockpit περιλαμβάνεται το i-Cockpit Amplify που διασφαλίζει μια πρωτόγνωρη εμπειρία διαμονής στο εσωτερικό, ενώ το Driver Sport Pack προσφέρει στον οδηγό δύο ευχάριστα και ανάλογα με τη διάθεσή του προγράμματα οδήγησης (Boost, Relax).
Με μήκος αμαξώματος στα 4,45 μέτρα και απόσταση από το έδαφος στα 22 εκατοστά, το νέο 3008 τοποθετείται στον πυρήνα της κατηγορίας του. Αν και οκτώ εκατοστά μακρύτερο από το απερχόμενο μοντέλο, το επιπλέον μήκος σχετίζεται με το μεταξόνιο που φτάνει τα 2,675 μέτρα (+ 6,2 εκ.) με άμεσο όφελος για τους χώρους και τους επιβάτες. Για τη βέλτιστη αεροδυναμική το ύψος διατηρείται στα 1,62 μέτρα και παρ’ όλο που το πλάτος παραμένει στα ίδια επίπεδα, με 1,84 μέτρα, υπάρχει καλύτερη εκμετάλλευση του εσωτερικού (πλάτους).
Ενδεικτική της ευρυχωρίας που προσφέρει το νέο μοντέλο είναι η θεαματική διεύρυνση του χώρου αποσκευών κατά 90 λίτρα, φτάνοντας συνολικά τα 520 λίτρα και τα 1.580 λίτρα όταν αναδιπλωθεί η πίσω σειρά καθισμάτων.