Μπορεί να φαντάζει περίεργο σαν σκέψη να δημιουργήσει κανείς ένα λειτουργικό σύστημα για μία συσκευή που δεν λειτουργεί (τουλάχιστον, όχι άμεσα) με ηλεκτρισμό, ωστόσο η OpenBike έκανε ακριβώς αυτό: Δημιούργησε ένα «λειτουργικό σύστημα» για ποδήλατα.
Μπορεί να φαντάζει περίεργο σαν σκέψη να δημιουργήσει κανείς ένα λειτουργικό σύστημα για μία συσκευή που δεν λειτουργεί (τουλάχιστον, όχι άμεσα) με ηλεκτρισμό, ωστόσο η OpenBike έκανε ακριβώς αυτό: Δημιούργησε ένα «λειτουργικό σύστημα» για ποδήλατα.
Όπως επισημαίνεται σε δημοσίευμα του IEEE Spectrum, η εταιρεία δεν σχεδίασε ηλεκτρικό ποδήλατο, αλλά στην ουσία επανασχεδίασε το σύνολο των συσκευών/ εξαρτημάτων που θα έπρεπε να είναι στάνταρ εξοπλισμός σε ποδήλατα στη σύγχρονη ψηφιακή δικτυωμένη εποχή. Κατά τον Ράνταλ Τζέικομπς, συνιδρυτή της εταιρείας, φώτα, ειδικές θέσεις για κινητά, τηλεπικοινωνίες cloud κ.α θα έπρεπε να βρίσκονται σε όλα τα ποδλατα σήμερα- και η εταιρεία σχεδίασε ένα σύστημα/ δίκτυο παροχής ενέργειας και επικοινωνίας για ποδήλατα.
Στο κέντρο του είναι μια μπαταρία που φορτίζεται μέσω της κίνησης των πεταλιών. Ένα USB port στο τιμόνι φορτίζει το κινητό, ενώ η ίδια μπαταρία τροφοδοτεί με ενέργεια τα μπροστινά και τα πίσω φώτα, ένα αυτόματο φως φρένων και τις ενδείξεις στροφής. Η εταιρεία σκοπεύει να προσθέσει και πιο εξελιγμένα gadgets, όπως αντικλεπτικά συστήματα, fitness tracking κ.α.
Τα πρώτα προϊόντα με την τεχνολογία της εταιρείας αναμένεται να αρχίσουν να διατίθενται to 2017 από τη Marin Bikes, προσθέτοντας συνολικά 300 δολάρια στην τιμή του ποδηλάτου.