Το κάλεσμα για απεργία που απηύθυναν δύο συνδικάτα των βελγικών σιδηροδρόμων είχε μεγάλη ανταπόκριση στη Βαλονία, γαλλόφωνο τμήμα του Βελγίο, όπου πρακτικά η σιδηροδρομική κυκλοφορία έχει σταματήσει και πολύ μικρότερη στη Φλάνδρα, στον βορρά, ανέφεραν οι βελγικοί σιδηρόδρομοι.
Το κάλεσμα για απεργία που απηύθυναν δύο συνδικάτα των βελγικών σιδηροδρόμων είχε μεγάλη ανταπόκριση στη Βαλονία, γαλλόφωνο τμήμα του Βελγίο, όπου πρακτικά η σιδηροδρομική κυκλοφορία έχει σταματήσει και πολύ μικρότερη στη Φλάνδρα, στον βορρά, ανέφεραν οι βελγικοί σιδηρόδρομοι.
Έκτακτη συνάντηση ανάμεσα στη διοίκηση της HR-Rail και συνδικαλιστικών εκπροσώπων είχε προγραμματιστεί για τις 11:00 τοπική ώρα (12:00 ώρα Ελλάδας).
«Στη Βαλονία η κυκλοφορία έχει σχεδόν σταματήσει εκτός από κάποια τρένα που κυκλοφορούν στην περιοχή Νιβέλ και Αρλόν», δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο η εκπρόσωπος της Εθνικής Εταιρίας Βελγικών Σιδηροδρόμων (SNCB) Ναταλί Πιεράρ.
«Αντίθετα, στη Φλάνδρα, το 80% και πλέον των τρένων κυκλοφορεί», πρόσθεσε.
Οι διεθνείς αμαξοστοιχίες Thalys (Παρίσι-Άμστερνταμ-Κολονία) καταγράφουν καθυστερήσεις 15 λεπτών, ενώ τα Eurostar για το Λoνδίνο κυκλοφορούν κανονικά, σύμφωνα με τις διαδικτυακές ιστοσελίδες των δύο επιχειρήσεων.
Στους σταθμούς των Βρυξελλών η κατάσταση εξαρτάται από εκείνην στις άλλες δύο περιοχές. «Τα τρένα από τη Φλάνδρα φθάνουν και αναχωρούν, ενώ δεν υπάρχει μεγάλη επιλογή για τη Βαλονία», εξήγησε η κ. Πιεράρ.
Το προσωπικό που εργάζεται στα αμαξοστάσια της SNCB απήργησε αυθόρμητα το πρωί της Τετάρτης, για να διαμαρτυρηθεί για τη μείωση των ημερών ανάπαυσης, την οποία προβλέπει ένα σχέδιο για την αύξηση της παραγωγικότητας που αποφάσισε η HR-Rail, θυγατρική «ανθρωπίνων πόρων» της SNCB.