Είναι πολύ νωρίς για να εξαχθούν συμπεράσματα, ανέφεραν το Σάββατο Αιγύπτιοι ερευνητές που εξετάζουν τη συντριβή του αεροπλάνου της EgyptAir στη Μεσόγειο, τονίζοντας ότι αναλύουν δεδομένα στα οποία συμπεριλαμβάνονται σήματα που εστάλησαν από το αεροσκάφος.
Είναι πολύ νωρίς για να εξαχθούν συμπεράσματα, ανέφεραν το Σάββατο Αιγύπτιοι ερευνητές που εξετάζουν τη συντριβή του αεροπλάνου της EgyptAir στη Μεσόγειο, τονίζοντας ότι αναλύουν δεδομένα στα οποία συμπεριλαμβάνονται σήματα που εστάλησαν από το αεροσκάφος.
Σε ανακοίνωσή τους, οι ερευνητές ανέφεραν ότι εξετάζουν υλικό από τον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας, έγγραφα με στοιχεία του αεροσκάφους και του πληρώματος, καθώς συστήματα διαχείρισης αεροπορικών δεδομένων AIRMAN και ACARS.
«Είναι πάρα πολύ νωρίς να διατυπώσουμε κρίσεις ή αποφάσεις βάσει μίας και μόνο πηγής πληροφόρησης, όπως τα μηνύματα ACARS, τα οποία είναι σήματα ή δείκτες που μπορεί να έχουν διαφορετικές αιτίες και συνεπώς απαιτούν περαιτέρω ανάλυση», συμπλήρωσαν οι ερευνητές.
Νωρίτερα, το υπουργείο Άμυνας της Αιγύπτου έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες από τα συντρίμμια του αεροσκάφους.
Το πρωί του Σαββάτου, ερευνητές του Γαλλικού Γραφείου Ερευνών Δυστυχημάτων επιβεβαίωσαν ότι το αεροσκάφος Airbus 320 της EgyptAir, που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο Παρίσι - Κάιρο και συνετρίβη στη Μεσόγειο είχε εκπέμψει αυτόματα μηνύματα για την ύπαρξη καπνού στο πιλοτήριο, ωστόσο υπογράμμιζαν ότι είναι πρόωρο να αποτολμηθεί οποιαδήποτε ερμηνεία αυτών των στοιχείων.
Το ΒΕΑ «επιβεβαιώνει πως υπήρξε εκπομπή μηνυμάτων Acars (Aircraft Communication Addressing and Reporting System) που επεσήμαιναν την ύπαρξη καπνού στο πιλοτήριο λίγο πριν την παύση αναμετάδοσης δεδομένων πτήσης», δήλωσε εκπρόσωπος του Γραφείου.