Μία κολλώδη επικάλυψη για χρήση σε αυτόνομα οχήματα κατοχύρωσε η Google, ώστε να μειώνεται η ζημιά και οι τραυματισμοί που προκαλούνται σε πεζούς σε περίπτωση σύγκρουσης.
Μία κολλώδη επικάλυψη για χρήση σε αυτόνομα οχήματα κατοχύρωσε η Google, ώστε να μειώνεται η ζημιά και οι τραυματισμοί που προκαλούνται σε πεζούς σε περίπτωση σύγκρουσης.
Εάν το αυτοκίνητο τον χτυπήσει, ο πεζός θα κολλά πάνω στο καπό του αυτοκινήτου, αντί να τινάζεται μακρύτερα και να τραυματίζεται περισσότερο. Σύμφωνα με το BBC, η Google δεν έχει αποκαλύψει πότε σκοπεύει να αρχίσει την εφαρμογή της ιδέας αυτής στα οχήματά της.
Σε κάποιες περιπτώσεις, όταν αυτοκίνητα χτυπούν πεζούς, συχνά ο πεζός πέφτει πάνω στο καπό και σαφώς και μπορεί να υπάρχουν τραυματισμοί από αυτή την επαφή, αλλά αρκετές φορές δεν γίνεται κάτι τέτοιο. Ωστόσο, όταν ο οδηγός φρενάρει, ο πεζός πετάγεται μακριά, και τα τραύματα μπορεί να είναι ακόμα πιο σοβαρά.
Όπως αναφέρεται στο κείμενο της ευρεσιτεχνίας, το κολλώδες στρώμα θα είναι κρυμμένο κάτω από μια προστατευτική επικάλυψη, έτσι ώστε να μην κολλούν πάνω της σκουπιδάκια και γενικότερα βρωμιά. Ωστόσο, κατά τη σύγκρουση ανάμεσα στο αυτοκίνητο και ένα αντικείμενο η επικάλυψη αυτή σπάει και εκτίθεται το κολλώδες υπόστρωμα.
Η Google είναι ενεργή στον χώρο των αυτόνομων/ αυτοοδηγούμενων οχημάτων από το 2009, και υποστηρίζει πως έχουν διανύσει πάνω από 1,6 εκατ. χιλιόμετρα κινούμενα χωρίς οδηγό. Αν και έχουν σημειωθεί μικροπεριστατικά, το σημαντικότερο εκ των οποίων ήταν μια σύγκρουση με λεωφορείο, οι αναφορές της εταιρείας υποδεικνύουν πως στις περισσότερες περιπτώσεις ευθυνόταν άνθρωπος οδηγός σε άλλο όχημα και όχι το αυτόνομο όχημα.