Η πολιτική των άγονων γραμμών έγινε «για να πληρώνει ο ελληνικός λαός μία κρατική εταιρεία που ιδιωτικοποίησε η Ν.Δ. και ανήκε στον κ. Βγενόπουλο» και «στη συνέχεια προστέθηκαν άλλες δύο εταιρείες, στην ίδια όμως λογική», τόνισε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης απαντώντας στη Βουλή σε επερώτηση βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας.
Η πολιτική των άγονων γραμμών έγινε «για να πληρώνει ο ελληνικός λαός μία κρατική εταιρεία που ιδιωτικοποίησε η Ν.Δ. και ανήκε στον κ. Βγενόπουλο» και «στη συνέχεια προστέθηκαν άλλες δύο εταιρείες, στην ίδια όμως λογική», τόνισε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης απαντώντας στη Βουλή σε επερώτηση βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας.
«Συνολικά ο ελληνικός λαός το 2014 για τις 27 άγονες αεροπορικές γραμμές πλήρωσε 47 εκατ. για 1.081.501 θέσεις, ενώ μετακινήθηκαν μόνο 565.667 επιβάτες», ανέφερε ο υπουργός, υπογραμμίζοντας ότι πέτυχε 25% μεσοσταθμική μείωση στο κόστος των άγονων αεροπορικών γραμμών και ειδικά για την Olympic Airways 33%, ενώ έκανε και δωρεά το κτήριο του αεροδρομίου της Πάρου.
Ο Χρ. Σπίρτζης ανέφερε συγκεκριμένους αριθμούς για ορισμένες άγονες αεροπορικές γραμμές και το κόστος τους το 2014:
Όπως είπε ο κ. Σπίρτζης, χαρακτηριστικά της κατάστασης των άγονων αεροπορικών γραμμών είναι και όσα προκύπτουν από την επιβατική κίνηση. Για παράδειγμα, ανέφερε ο υπουργός, στο Ζάκυνθος – Κύθηρα τον Ιανουάριο υπήρξαν 9 αφίξεις αεροσκαφών και μόλις 8 επιβάτες, τον Φεβρουάριο 8 αφίξεις με κανέναν επιβάτη, τον Μάρτιο 4 αφίξεις με 1 επιβάτη και τον Απρίλιο 13 αφίξεις με 1 επιβάτη.
naftemporiki.gr