Πόσα posts, shares, comments, tweets και likes χρειάζονται για να ενισχυθεί η εικόνα της χώρας μας στον ορυμαγδό της κρίσης; Το ίντερνετ, τα κοινωνικά δίκτυα και τα ψηφιακά μέσα επιστρατεύονται και στην τουριστική βιομηχανία συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ανάπτυξη του Ελληνικού Τουρισμού.
Στο… μηδενικό χρόνο του διαδικτυακού κοσμοπολιτισμού η πρόβλεψη της Overron, κορυφαίας εταιρίας Digital Marketing στον τουρισμό διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση της εικόνας των ελληνικών προορισμών μέσα από τα Social Media.
Το καλοκαίρι του 2015, την ώρα που ο τουρισμός βρίσκονταν στο ασφυκτικό περιβάλλον των Capital Controls η Overron ξεκίνησε εκστρατεία ενημέρωσης κι αντιστροφής του κλίματος μέσω των social media. Και το ενθαρρυντικό είναι πως ο στόχος επετεύχθη και με το παραπάνω.Πλέον η σελίδα στο facebook της Σαντορίνης φιλοξενεί 385.000 likes (https://www.facebook.com/ExploreSantorini)»και της Μυκόνου 275.000 φίλους (https://www.facebook.com/MykonosHolidays)!
Σήμερα η Overron ενώνει τις δυνάμεις της με τον εδραιωμένο Όμιλο Caldera Collection, που διακρίνεται στη διαχείριση ξενοδοχείων, και αποτελεί στρατηγικό συνεργάτη στην επέκταση του οράματος της Overron για την προώθηση του Ελληνικού τουρισμού μέσα από το social media.
«Στην αβεβαιότητα, η Overron απάντησε με σιγουριά και έδωσε ένα έντονο στίγμα χαράς και ζωντάνιας! Κι αυτό είχε παγκόσμιο αντίκτυπο. Tο καλοκαίρι του 2015 στόχος ήταν να προβάλλουμε άμεσα μέσα από φωτογραφίες και σχόλια τουριστών που περνούσαν ήδη τις διακοπές τους στο νησί, μια άλλη εικόνα και να ανατρέψουμε άμεσα το αρνητικό κλίμα. Μέρα με την μέρα κερδίζαμε τη χαμένη εμπιστοσύνη του. Σήμερα χιλιάδες Likes συνοδεύουν κάθε ανάρτηση μας. Δεκάδες σχόλια δημοσιεύτηκαν από άτομα σε ολόκληρο τον πλανήτη, δηλώνοντας ότι στηρίζουν την Ελλάδα κι ότι τις επόμενες ημέρες θα επισκέπτονταν τη Σαντορίνη ή τη Μύκονο χωρίς κανένα πρόβλημα», αναφέρει ο CΕO της Overron Γιάννης Κωστόπουλος. «Τη χρονική στιγμή έναρξης των Capital Controls (29 Ιουνίου 2015), στη σελίδα Facebook της Σαντορίνης, γιορτάζαμε τα 300.000 likes. Το ίδιο συνέβη και στη σελίδα Facebook της Μυκόνου, η οποία είχε 205.000 likes με αντίστοιχα ενθουσιώδη σχόλια από τους φίλους μας παγκοσμίως». Η διαδραστικότητα των χρηστών που αναπτύχθηκε κατά τη διάρκεια του περσινού καλοκαιριού υπήρξε «τόσο αποστομωτική όσο και συγκινητική», σχολιάζει ο κ. Κωστόπουλος τονίζοντας πως «οποιοδήποτε ίχνος αμφιβολίας καταρριπτόταν από τις φωνές τόσων πολλών ανθρώπων από κάθε μεριά του πλανήτη», ενώ συμπληρώνει: «κατέχοντας στην ιδιοκτησία μας, το μεγαλύτερο δίκτυο σελίδων ελληνικών τουριστικών προορισμών στο Facebook κάναμε κοινοποιήσεις κατάλληλα επιλεγμένων φωτογραφιών, οι οποίες αποτύπωναν όμορφες εικόνες από τα ελληνικά νησιά, δηλώνοντας έντονη παρουσία και δημιουργώντας αίσθημα ασφάλειας. Μέσω των social media φωτίσαμε τη δυναμική και την αλλαγή ψυχολογίας από τα μαζικά comments των χρηστών ότι έχουν πάρει την απόφαση να μην ακυρώσουν και να έρθουν τις επόμενες μέρες. Κι έτσι οι κρατήσεις προχωρούσαν με γοργούς ρυθμούς».
Στην ερώτηση αν τα social Media μπορούν να επηρεάσουν την τουριστική αγορά στην Ελλάδα της κρίσης ο κ. Κωστόπουλος απαντά «τα κοινωνικά δίκτυα διαδραματίζουν το νούμερο ένα ρόλο στην έμπνευση και επηρεάζουν άμεσα τη ψυχολογία του κοινού. Ενισχύουν συνεπώς το brand awareness του προορισμού, χτίζοντας τη φήμη και την αναγνώριση του ονόματος. Κατανοούμε λοιπόν πόσο ζωτική είναι η παρουσία του Ελληνικού Τουρισμού στα social media, με έναν θετικό και συναρπαστικό τρόπο. Το προϊόν μας σαν χώρα είναι ποιοτικό, μα είναι απαραίτητη και η σωστή προώθησή του μέσω των social media. Μονάχα έτσι θα κερδίσουμε το στοίχημα της τουριστικής ανέλιξης, φτάνοντας την Ελλάδα εκεί ακριβώς που της αξίζει … στην κορυφή».
Με σωστή και αποφασιστική πολιτική, ψύχραιμα- όπως σημειώνει ο κ. Κωστόπουλος το στοίχημα έχει ήδη κερδηθεί ανατρέποντας μια πραγματικά πολύ δύσκολη και αρνητική κατάσταση σε μια θετική χιονοστιβάδα ελπίδας. «Βοηθήσαμε άμεσα το τουριστικό προϊόν της χώρας μας, αποκομίζοντας παράλληλα εξαιρετική εμπειρία και γνώση, την οποία μεταφέρουμε στις ιστοσελίδες των πελατών μας. Σημειώνουμε πως η εταιρεία Overron προσφέρει πλήρεις υπηρεσίες Hotel Digital Marketing με άμεσα- μετρήσιμα αποτελέσματα, σε περισσότερα από 80 ξενοδοχεία στην Ελλάδα και το εξωτερικό, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην αύξηση των κερδών τους. Συγκαταλέγεται στις καλύτερες εταιρίες διεθνώς στον τομέα του του SEO (Search Engines Optimization).O Όμιλος Caldera Collection διακρίνεται στη διαχείριση ξενοδοχείων (ιδιόκτητων και μη) και προσφέρει συμβουλευτική και διαρκή υποστήριξη, δραστηριοποιούμενος στους τομείς των πωλήσεων, μάρκετινγκ και ανάπτυξης για τα ξενοδοχεία με το σήμα Caldera Collection.