Τεχνολογία-Επιστήμη
Παρασκευή, 13 Μαΐου 2016 08:21

Έσοδα ύψους 57 δισ. δολαρίων στην παγκόσμια αγορά εφαρμογών για φορητές συσκευές το 2020

Στα 57 δισ. δολάρια αναμένεται να φτάσουν τα έσοδα της παγκόσμιας αγοράς εφαρμογών για φορητές συσκευές το 2020, ακόμα και μετά από μια μικρή επιβράδυνση των ρυθμών ανάπτυξης.

Στα 57 δισ. δολάρια αναμένεται να φτάσουν τα έσοδα της παγκόσμιας αγοράς εφαρμογών για φορητές συσκευές το 2020, ακόμα και μετά από μια μικρή επιβράδυνση των ρυθμών ανάπτυξης.

Όπως αναφέρεται σε ανάρτηση στην ιστοσελίδα του ΣΕΠΕ, η εν λόγω αγορά απέδωσε το 2015 άμεσα έσοδα (μη διαφημιζόμενα) 34,2 δισ. δολαρίων.

Συνολικά, σε παγκόσμιο επίπεδο, εγκαταστάθηκαν το 2015 σχεδόν 156 δισ. εφαρμογές για φορητές συσκευές, με τις εκτιμήσεις της International Data Corporation (IDC) να ανεβάζουν τον αριθμό τους στις 210 δισ. εγκαταστάσεις το 2020.

Η IDC προβλέπει ότι η αγορά θα συνεχίσει να διευρύνεται έως το 2020, ωστόσο υπογραμμίζει ότι θα πρέπει να αναμένεται μια επιβράδυνση της ανάπτυξης, τόσο στον αριθμό των εγκαταστάσεων εφαρμογών για κινητά, όσο και στα άμεσα έσοδα, λόγω της ωρίμανσης της αγοράς. Ο μέσος ετήσιος ρυθμός αύξησης του όγκου των mobile applications θα κινηθεί στα επίπεδα του 6,3%, ενώ ο ρυθμός ανάπτυξης των εσόδων της αγοράς εφαρμογών για κινητές συσκευές, επίσης, θα επιβραδυνθεί, αν και θα παραμείνει σε διψήφια ποσοστά της τάξης του 10,6%.

Η IDC εκτιμά ότι το οικοσύστημα της Apple, μέσω του App Store, συγκέντρωσε το 58% των συνολικών άμεσων εσόδων της αγοράς των mobile apps το 2015, καταγράφοντας αύξηση 36% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα. Στο μεταξύ, το μερίδιο της Apple στην παγκόσμια εγκατεστημένη βάση των εφαρμογών διαμορφώθηκε σε μόλις 15%, μειωμένο κατά 8% σε ετήσια βάση.

Από την πλευρά του, το Android και η αυξανόμενη δημοτικότητα του σε παγκόσμιο επίπεδο κρατούν σε υψηλά επίπεδα τις mobile εφαρμογές μέσω του Google Play, που αντιπροσώπευαν το 2015 περίπου το 60% του εγκατεστημένου όγκου mobile apps και το 36% των άμεσων εσόδων. Ωστόσο οι αναλυτές σημειώνουν ότι οι επιδόσεις του Google Play, τόσο σε επίπεδο όγκου εγκατεστημένων εφαρμογών, όσο και σε επίπεδο εσόδων βελτιώθηκαν το 2015 με ρυθμό χαμηλότερο των προηγούμενων ετών.