Στην ανάγκη επαναξιολόγησης της λειτουργίας του και σχεδιασμού του λιμενικού συστήματος, αλλά και της σύνδεσης των λιμανιών με τις τοπικές κοινωνίες, στάθηκε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Θοδωρής Δρίτσας, ενώ σε ό,τι αφορά την κατοχύρωση της λιμενικής εργασίας, είπε ότι σε συνεννόηση με το υπουργείο Εργασίας θα υπάρξει σύντομα ένα πλαίσιο λειτουργικό.
Στην ανάγκη επαναξιολόγησης της λειτουργίας του και σχεδιασμού του λιμενικού συστήματος, αλλά και της σύνδεσης των λιμανιών με τις τοπικές κοινωνίες, στάθηκε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Θοδωρής Δρίτσας, ενώ σε ό,τι αφορά την κατοχύρωση της λιμενικής εργασίας, είπε ότι σε συνεννόηση με το υπουργείο Εργασίας θα υπάρξει σύντομα ένα πλαίσιο λειτουργικό.
Μιλώντας σε διημερίδα στο υπουργείο Ναυτιλίας, ο κ. Δρίτσας τόνισε ότι για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια, εγκρίθηκαν προσλήψεις υπαλλήλων στα λιμάνια, που θα αναβαθμίσουν σημαντικά την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Παράλληλα, παρουσίασε τους βασικούς άξονες της στρατηγικής της κυβέρνησης, ώστε τα μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας να ενταχθούν αποτελεσματικά στην παραγωγική ανασυγκρότηση της οικονομίας.
Ο κ. Δρίτσας επεσήμανε ότι είναι αναγκαίο οι διοικήσεις των λιμανιών και οι υπηρεσίες του υπουργείου να προχωρήσουν με ταχύ ρυθμό στην προετοιμασία, κατάθεση και έγκριση των Master Plans, ενώ τόνισε ότι απαραίτητο στοιχείο για την ανάδειξη των ελληνικών λιμανιών σε διεθνείς πόλους έλξης φορτίων και επιβατών, είναι η αναβάθμιση των υποδομών τους για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών τους.
Έκανε επίσης λόγο για παθογένειες του παρελθόντος –με ευθύνη τόσο ελληνικών κυβερνήσεων όσο και της Ε.Ε.- που κατεύθυναν τις επενδύσεις σε υποδομές κυρίως στις χερσαίες μεταφορές, οδηγώντας σε περιορισμένο αριθμό επενδύσεων σε λιμάνια. Επιπλέον, μίλησε για ένταξη των μεγάλων λιμανιών της χώρας στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών.