Πρωτοπόρος σε έναν ακόμη τομέα του αθλητικού μάρκετινγκ, η Ρεάλ Μαδρίτης παρουσίασε σήμερα στο στάδιο «Μπερναμπέου» μια κινηματογραφική ταινία με θέμα την επίδραση που έχει ο σύλλογος σε όλες τις γωνιές του πλανήτη.
Το διάρκειας 90 λεπτών φιλμ με τίτλο «Ρεάλ, η ταινία», δεν είναι ένα απλό ντοκιμαντέρ με θέμα την ιστορία της «βασίλισσας», αλλά μια σπονδυλωτή ταινία, που καταπιάνεται με πέντε διαφορετικές ιστορίες, οι οποίες εκτυλίσσονται σε διαφορετικούς τόπους. Κοινό σημείο φυσικά, η... πανταχού παρούσα Ρεάλ, οι σύγχρονοι αστέρες της, αλλά και οι θρύλοι της.
Μια έφηβη Γιαπωνέζα αντιμετωπίζει προβλήματα με το αγόρι της, το οποίο ζηλεύει τη λατρεία που δείχνει η κοπέλα του για το πρόσωπο του Ντέιβιντ Μπέκαμ.
Ενα αγόρι από τη Σενεγάλη, που έχει ως ίνδαλμα τον Ζιντάν, περιμένει την άφιξη του πατέρα του για να του διηγηθεί το τελευταίο παιχνίδι της Ρεάλ.
Ενα κορίτσι στη Νέα Υόρκη τραυματίζεται παίζοντας ποδόσφαιρο, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που είχε υποστεί τον σοβαρό τραυματισμό του ο Ρονάλντο.
Οι μαθητές ενός σχολείου στη Μαδρίτη εμπνέονται από την αγάπη τους για την ομάδα και τον Ραούλ.
Και τέλος, ο Αλφρέντο ντι Στέφανο κάνει την εμφάνισή του στην ιστορία που εκτυλίσσεται στο Καράκας της Βενεζουέλας.
«Το ποδόσφαιρο και ο κινηματογράφος μοιράζονται την κυριαρχία των αισθήσεων και είμαι περήφανος που η Ρεάλ ανοίγει ένα νέο δρόμο. Ελπίζουμε ότι την ταινία αυτή δεν θα την απολαύσουν μόνο οι οπαδοί μας, αλλά και όλοι όσοι αγαπούν το ποδόσφαιρο», δήλωσε ο ηγέτης των «μερένγκες», Φλορεντίνο Πέρεθ.
«Αυτό που μου κίνησε το ενδιαφέρον ήταν το τι κάνει τη Ρεάλ τόσο ξεχωριστή, το πώς εμπνέει τόσους ανθρώπους σε ολόκληρο τον κόσμο, ανεξάρτητα από την κοινωνική τους θέση, την ηλικία ή το φύλο τους», δήλωσε ο σκηνοθέτης της ταινίας, Μπόρχα Μάνσο, και έσπευσε να δώσει ένα παράδειγμα: «Στις δύο ημέρες που κάναμε γυρίσματα στις φτωχότερες περιοχές της Σενεγάλης, μέτρησα 59 ανθρώπους που φορούσαν τη φανέλα της Ρεάλ. Γι' αυτούς, ο Ζιντάν είναι σχεδόν θεός».
Η ταινία κόστισε έξι εκ. ευρώ και θα κάνει πρεμιέρα στο «Μπερναμπέου» στις 25 Αυγούστου, πριν πάρει το δρόμο για τις κινηματογραφικές αίθουσες της Ισπανίας και της Ευρώπης. Θα παρουσιαστεί και στις ΗΠΑ και την Ασία, στο πλαίσιο της περιοδείας που θα κάνει η Ρεάλ τις προσεχείς ημέρες.
Πηγή: Reuters
Υ.Γ. Με ναυαρχίδα το μάρκετινγκ και πρώτο μέλημα να βρίσκονται πάντοτε στο βασικό σχήμα όλοι οι ακριβοπληρωμένοι ποδοσφαιριστές της, η Ρεάλ «έπαψε να έχει ταυτότητα τα τελευταία χρόνια. Δεν ξέρουν αν αυτό που προτιμούν είναι να πουλάνε φανέλες σε όλον τον κόσμο ή να κατακτούν τίτλους έχοντας πιο ταπεινό μάρκετινγκ» είχε παρατηρήσει εύστοχα ο παλαίμαχος μεξικανός στράικερ Ούγκο Σάντσεζ, μεγάλη μορφή της Βασίλισσας τη δεκαετία του '80.