Στο περιθώριο μπαίνει από τους υπαλλήλους όλο και περισσότερο η «παραδοσιακή στολή εργασίας» που αποτελείται από σακάκι και γραβάτα, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα της Regus σε 106 χώρες και 40.000 εργαζομένους.
Στο περιθώριο μπαίνει από τους υπαλλήλους όλο και περισσότερο η «παραδοσιακή στολή εργασίας» που αποτελείται από σακάκι και γραβάτα, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα της Regus σε 106 χώρες και 40.000 εργαζομένους.
Το 74% των ερωτηθέντων απαντά πως το συγκεκριμένο ντύσιμο θεωρείται πλέον πολύ επίσημο, με τα τζιν (79%) και τα Τ-shirts (51%) να θεωρούνται πια αποδεκτά ως ενδυμασία εργασίας.
Σε ό,τι αφορά την εργασία από το σπίτι, το 43% δηλώνει πως δουλεύει με τις πιτζάμες, με το ποσοστό να πέφτει κατακόρυφα σε περίπτωση που υπάρχει ενδεχόμενο βίντεο-κλήσης.
Ενδιαφέρον όμως παρουσιάζουν και οι απαντήσεις των Ελλήνων ερωτηθέντων της έρευνας.
Στο ερώτημα αν το κοστούμι είναι πολύ επίσημο για τον εργασιακό χώρο, το 79% απάντησε «ναι», ενώ οι σαγιονάρες φαίνεται πως δεν είναι καθόλου αποδεκτές στο γραφείο, συγκεντρώνοντας ποσοστό (6%).
Στην ερώτηση αν τα τζιν και Τ-shirts είναι αποδεκτά στον εργασιακό χώρο, τα ποσοστά είναι υψηλά με ένα 86% να απαντάει θετικά για τα τζιν και ένα 62% για τα Τ-shirt. Από την άλλη μεριά, τα κλασικά φούτερ θεωρούνται πολύ «σπορ», καθώς μόλις ένα 19% θεωρεί πως μπορεί να φορεθούν στο γραφείο.
Σχετικά χαμηλό είναι επίσης το ποσοστό των ερωτηθέντων που απάντησε ότι εργάζεται από το σπίτι φορώντας πιτζάμες (22%). Σε άλλες χώρες το ποσοστό αυτό ανεβαίνει, όπως στην Κροατία που φτάνει στο 45% και στην παγωμένη Φινλανδία που φτάνει στο 31%
Η γενική διευθύντρια της Regus για την Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία Κατερίνα Μάνου, δήλωσε ότι «ο τρόπος που εργαζόμαστε έχει αλλάξει πολύ τα τελευταία χρόνια. Δεν είναι μόνο η τεχνολογία που έχει εξελιχθεί και μας επιτρέπει να είμαστε πιο ευέλικτοι στην εργασία μας αλλά και σε θέματα οργάνωσης η κάθετη ιεραρχία στις επιχειρήσεις έχει αρχίζει και υποχωρεί».
Η ίδια εκτίμησε ότι δεν προκαλεί έκπληξη πως αλλάζει και ο τρόπος ντυσίματος στον εργασιακό χώρο. «Έτσι παρατηρούμε ότι σε αρκετά μεγάλο ποσοστό το τζιν, το Τ-shirt και οι smart casual επιλογές γίνονται όλο και περισσότερο αποδεκτές για να ταιριάζουν με το προφίλ των ανθρώπων που εργάζονται ευέλικτα και δημιουργικά», συμπλήρωσε.
Πηγή: ΑΜΠΕ