Auto
Πέμπτη, 14 Απριλίου 2016 15:26

SLC: Αλλη ονομασία, ίδιο DNA

Πέρασαν 20 ολόκληρα χρόνια από τότε που νιώσαμε για πρώτη φορά αυτό το σκίρτημα που προκαλούσε το διθέσιο coupe cabriolet της Mercedes-Benz. Σαν χθες μας φαίνεται που χαμογελούσαμε από νεανικό ενθουσιασμό, κάνοντας γρήγορες βόλτες στην ελληνική ύπαιθρο. Με τον καιρό η SLK άλλαξε ριζικά, αλλά κάθε γενιά δεν «ακύρωνε» την προηγούμενη. Ηταν, θα λέγαμε, μια όμορφη ιστορία σε συνέχειες.

Από την έντυπη έκδοση

Του Γιάννη Κανουπάκη
[email protected]

Πέρασαν 20 ολόκληρα χρόνια από τότε που νιώσαμε για πρώτη φορά αυτό το σκίρτημα που προκαλούσε το διθέσιο coupe cabriolet της Mercedes-Benz. Σαν χθες μας φαίνεται που χαμογελούσαμε από νεανικό ενθουσιασμό, κάνοντας γρήγορες βόλτες στην ελληνική ύπαιθρο. Με τον καιρό η SLK άλλαξε ριζικά, αλλά κάθε γενιά δεν «ακύρωνε» την προηγούμενη. Ηταν, θα λέγαμε, μια όμορφη ιστορία σε συνέχειες.

Ο πρώτος κύκλος έκλεισε και τώρα με νέο λογότυπο, που επιγράφεται SLC, το σπουδαιότερο, όμως, με χαμηλή εκκίνηση από πλευράς κυβισμού, το γερμανικό roadster διαθέτει εντυπωσιακή εμφάνιση, αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής και ισχυρές δόσεις νέων τεχνολογιών, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο με υψηλούς στόχους στη συγκεκριμένη κατηγορία. Ως C180 κάνει ντεμπούτο στην ελληνική αγορά με 40.600 ευρώ και λογικό κόστος χρήσης, χωρίς περιττά… φορολογικά βάρη, ενώ στην άλλη άκρη του τιμοκαταλόγου γράφει 92.200 ευρώ για την «αμαρτωλή» 3λιτρη εκδοχή ΑΜG SLC 43 των 367 ίππων…

Εμφανισιακά, δύο χαρακτηριστικά που την κάνουν να ξεχωρίζει μεταξύ άλλων είναι η μάσκα ψυγείου diamond του βασικού εξοπλισμού και το σύστημα φώτων LED Intelligent Light System (προαιρετικά). Οι εκδόσεις SLC 250 d, SLC 300 και SLC 43 περιλαμβάνουν στον βασικό εξοπλισμό τους το σπορ / άνετο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9G-TRONIC, το οποίο προαιρετικά διατίθεται για τη νέα SLC 180 ισχύος 156 ίππων και την SLC 200.

Στο πλαίσιο του facelift, οι σχεδιαστές της Mercedes-Benz ανέδειξαν περισσότερο την σπορ εμφάνιση του roadster. Το νέο μπροστινό τμήμα έχει γίνει ιδιαίτερα mucho, με την έντονα κεκλιμένη μάσκα ψυγείου που επιμηκύνει το αεροδυναμικό καπό. Με το Dynamic Select η συμπεριφορά του αυτοκινήτου μπορεί να αναπροσαρμόζεται αμέσως με το πάτημα ενός κουμπιού στις επιθυμίες του οδηγού, καθώς το σύστημα μεταβάλλει τα χαρακτηριστικά του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων, του συστήματος διεύθυνσης και της ανάρτησης. Αποτελεί βασικό εξοπλισμό για τα μοντέλα SLC 300 και SLC 250 d. Στις SLC 180 και SLC 200 με 9G-TRONIC η επιλογή προγράμματος μετάδοσης αποτελεί προαιρετικό εξοπλισμό.

Η SLC 43 διαθέτει το σπορ σύστημα εξάτμισης AMG Sport ως βασικό εξοπλισμό και χρησιμοποιεί δύο ρυθμιζόμενα πτερύγια εξάτμισης για την προσαρμογή του ήχου με βάση το πρόγραμμα μετάδοσης που έχει επιλεγεί μέσω του Dynamic Select. Νέο χαρακτηριστικό της SLC αποτελεί και το σύστημα Ενεργής Υποβοήθησης Πέδησης του βασικού εξοπλισμού.