«Η διάταξη ρυθμίζει με πάγιο τρόπο, άρα, εξ ορισμού μη φωτογραφικό, θέματα μετάταξης μόνιμων εκπαιδευτικών Α΄βάθμιας και Β΄βάθμιας εκπαίδευσης σε ΑΕΙ», απαντά το υπουργείο Παιδείας σε σχόλιο του βουλευτή του Ποταμιού Γιώργου Μαυρωτά, ο οποίος νωρίτερα έκανε λόγο για «φωτογραφική διάταξη για τη σύντροφο του Πρωθυπουργού», η οποία περιλαμβάνεται στο νομοσχέδιο για την Έρευνα.
«Η διάταξη ρυθμίζει με πάγιο τρόπο, άρα, εξ ορισμού μη φωτογραφικό, θέματα μετάταξης μόνιμων εκπαιδευτικών Α΄βάθμιας και Β΄βάθμιας εκπαίδευσης σε ΑΕΙ», απαντά το υπουργείο Παιδείας σε σχόλιο του βουλευτή του Ποταμιού Γιώργου Μαυρωτά, ο οποίος νωρίτερα έκανε λόγο για «φωτογραφική διάταξη για τη σύντροφο του Πρωθυπουργού», η οποία περιλαμβάνεται στο νομοσχέδιο για την Έρευνα.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπ. Παιδείας, με αφορμή το σχόλιο του βουλευτή του Ποταμιού σχετικά με το άρθρο 33 παρ. 7 του συγκεκριμένου νομοσχεδίου, η διάταξη αφορά πολλούς εκπαιδευτικούς με αυξημένα ακαδημαϊκά προσόντα και η τυχόν μετάταξή τους στα ΑΕΙ, θα τίθεται στην αυστηρή και αντικειμενική κρίση των Ακαδημαϊκών Αρχών και των αρμόδιων υπηρεσιακών οργάνων ευρείας αντιπροσωπευτικής σύνθεσης.
Το υπουργείο τονίζει ότι δίνεται η δυνατότητα σε μόνιμους εκπαιδευτικούς ιδιαίτερα αυξημένων ακαδημαϊκών προσόντων να μεταταγούν σε θέση κατηγορίας Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (ΕΔΙΠ) στα ΑΕΙ (Πανεπιστήμια και ΤΕΙ).
«Πρόκειται για πάγια διάταξη με την οποία θεραπεύεται ένα ακόμη κενό στη νομοθεσία που επέτρεπε φωτογραφικές μετατάξεις στο παρελθόν», συμπληρώνει το υπουργείο, κάνοντας λόγο για ρύθμιση προς πρόδηλο όφελος της λειτουργίας των ΑΕΙ, δεδομένων των δημοσιονομικών συνθηκών, που δυσχεραίνουν την πρόσληψη προσωπικού. Προσθέτει επίσης ότι αποτελεί αίτημα πολλών πανεπιστημιακών τμημάτων.
«Με αυτό τον τρόπο τα ΑΕΙ μπορούν να καλύψουν πραγματικές και ανελαστικές ανάγκες, αφού τα εργαστηριακά μαθήματα τα οποία θα διδάξουν οι εκπαιδευτικοί που μετατάσσονται είναι υποχρεωτικά από το πρόγραμμα σπουδών των ΑΕΙ και δεν μπορούν να καλυφθούν από τα μέλη ΔΕΠ. Επιπλέον, ως υπουργείο Παιδείας είμαστε συνεπείς με τη δέσμευσή μας οι μετατάξεις εκπαιδευτικών να γίνονται σε θέσεις στις οποίες θα εξακολουθούν να προσφέρουν διδακτικό έργο», συνεχίζει το υπ. Παιδείας.
Εν συνεχεία, εξηγεί ότι τα τυπικά προσόντα που περιγράφει η διάταξη μοιάζουν με αυτά που αντιστοιχούσαν στο ακαδημαϊκό προφίλ του Λέκτορα (ν.3027/2002). Διευκρινίζει επίσης ότι οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει σωρευτικώς να:
«Η διαδικασία της μετάταξης είναι απολύτως διαυγής και σύμφωνη με τις κείμενες διατάξεις», υπογραμμίζει το υπουργείο Παιδείας, διευκρινίζοντας ότι για τη διενέργεια της μετάταξης απαιτείται:
Γ. Μαυρωτάς: Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε η απάντηση του υπουργείου
«Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε» σχολίασε ο βουλευτής του Ποταμιού Γιώργος Μαυρωτάς, για την απάντηση του υπουργείου. «Κουβέντα για την κατάργηση της πενταετίας μεταξύ μετατάξεων», έγραψε στο Twitter o κ. Μαυρωτάς.
Το νομοσχέδιο για την Έρευνα εξακολουθεί να περιλαμβάνει «φωτογραφική διάταξη για τη σύντροφο του Πρωθυπουργού», ανέφερε νωρίτερα με μήνυμά του στο Twitter ο βουλευτής του Ποταμιού.
«Αποσύρθηκε η "διάταξη Σταθάκη" στη νέα version του νομοσχεδίου για την Έρευνα, εξακολουθεί όμως το νομοσχέδιο να περιλαμβάνει στο άρθρο 33 τη φωτογραφική διάταξη για τη σύντροφο του Πρωθυπουργού, που αφορά στη μετάταξη δηλαδή μόνιμων εκπαιδευτικών με διδακτορικό ως ΕΔΙΠ σε ΑΕΙ» επεσήμανε σε σειρά αναρτήσεών του ο κ. Μαυρωτάς.
«Φαίνεται καλύφθηκαν τα κενά στα σχολεία», συμπλήρωσε ο βουλευτής του Ποταμιού.