Πολιτική
Πέμπτη, 28 Ιουλίου 2005 16:03

Ολοκληρώθηκε το α’ στάδιο του Διαγωνισμού για την επέκταση του Μετρό προς Ελληνικό

Ολοκληρώθηκε σήμερα το πρώτο στάδιο του Διαγωνισμού «Επέκταση της Γραμμής 2, Τμήμα ¶γιος Δημήτριος - Ελληνικό» (προϋπολογισμού 350 εκατ. ευρώ), για την επέκταση του Μετρό προς Ελληνικό, με την προεπιλογή των κοινοπραξιών που μπορούν να συμμετάσχουν στο δεύτερο στάδιο του διαγωνισμού. Ταυτόχρονα, οι κοινοπραξίες που επελέγησαν κλήθηκαν για το Β’ στάδιο του Διαγωνισμού.

Αναλυτικότερα :

1. Μετά από απόφαση του δ.σ. της Αττικό Μετρό Α.Ε., από τις οκτώ εταιρείες / κοινοπραξίες ελληνικών και αλλοδαπών εταιρειών, οι παρακάτω τέσσερις ανταποκρίθηκαν στα κριτήρια που τέθηκαν στα Τεύχη του Διαγωνισμού:

*IMPREGILO - ΑΕΓΕΚ - SELI - ALSTOM TRANSPORT

*ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. - SIEMENS A.G. - VINCI CONSTRUCTION GRANDS PROJECTS

*ALPINE MAYREDER BAU GmbH - OBRASCON HUARTE LAIN S.A. - ΤΕΡΝΑ Α.Ε. - ΠΑΝΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε. - POWELL ELECTRICAL SYSTEMS INC.

*J&P-ΑΒΑΞ Α.Ε. - F.C.C. CONSTRUCCION S.A. - ELECNOR S.A. - INSTALACIONES INABENSA S.A.

2. Ταυτόχρονα οι παραπάνω κοινοπραξίες κλήθηκαν στο Β’ Στάδιο του Διαγωνισμού και αύριο Παρασκευή 29 Ιουλίου 2005 θα παραλάβουν τα τεύχη δημοπράτησης (οριστική μελέτη του έργου, προδιαγραφές, διακήρυξη, συγγραφή υποχρεώσεων και το υπόλοιπο πληροφοριακό υλικό) προκειμένου να υποβάλουν την Οικονομική Προσφορά τους για το έργο έως τις 8 Σεπτεμβρίου 2005.

Η ολοκλήρωση του Διαγωνισμού και η ανάθεση της κατασκευής του έργου αναμένεται να πραγματοποιηθεί εντός του Φθινοπώρου.

«Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό προς το Ελληνικό προχωρά ταχύτατα και μάλιστα οι διαδικασίες έχουν επιταχυνθεί κατά τρεις μήνες σε σχέση με τον αρχικό προγραμματισμό μας. Με την αλλαγή που κάναμε στο σχεδιασμό του έργου, με μικρή διαφορά στον προϋπολογισμό, η νέα επέκταση της γραμμής θα κατασκευαστεί υπόγεια στο σύνολό της. Με τον τρόπο αυτό αποφεύγεται η λύση της γέφυρας κατά μήκος της Λεωφόρου Βουλιαγμένης η οποία θα δημιουργούσε σημαντική ηχητική και οπτική ρύπανση.

Έχουμε εξασφαλίσει την χρηματοδότηση του έργου, το οποίο εντάξαμε οριστικά στο Ταμείο Συνοχής με την τελευταία αναθεώρηση. Το έργο θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται στις αρχές του 2006 και θα παραδοθεί μέσα στο 2009», δήλωσε σχετικά ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς.