Με το λανσάρισμα του νέου Volvo V90, που κάνει επίσημη «πρώτη» στη Γενεύη και αναμένεται στην Ελλάδα μετά το καλοκαίρι, οι Σουηδοί ανεβάζουν την κατηγορία των premium wagons σε νέα επίπεδα, θέτοντας νέα standards στον τομέα της αισθητικής, των υλικών και του φινιρίσματος, χωρίς να κάνουν τον παραμικρό συμβιβασμό όσον αφορά την πρακτικότητα, που αποτελεί σήμα κατατεθέν κάθε wagon μοντέλου.
Με το λανσάρισμα του νέου Volvo V90, που κάνει επίσημη «πρώτη» στη Γενεύη και αναμένεται στην Ελλάδα μετά το καλοκαίρι, οι Σουηδοί ανεβάζουν την κατηγορία των premium wagons σε νέα επίπεδα, θέτοντας νέα standards στον τομέα της αισθητικής, των υλικών και του φινιρίσματος, χωρίς να κάνουν τον παραμικρό συμβιβασμό όσον αφορά την πρακτικότητα, που αποτελεί σήμα κατατεθέν κάθε wagon μοντέλου.
Παρουσιάζοντας το νέο V90 ο Χάκαν Σάμουελσον, πρόεδρος και CEO της Volvo Cars, δήλωσε σχετικά: «Η Volvo ως brand έχει εξελιχθεί αφάνταστα τα τελευταία χρόνια και πλέον αποτελεί μία premium επιλογή σε παγκόσμιο επίπεδο. Παράλληλα δεν παραβλέπουμε την τεράστια παράδοσή μας, καθώς η Volvo είναι η πρώτη μάρκα που έρχεται στο μυαλό όταν κάποιος αναφέρει τη λέξη wagon».
Το νέο V90, όπως και τα προηγούμενα δύο μοντέλα της γκάμας των «90», βασίζεται στη νέα Μεταβλητή Αρχιτεκτονική Προϊόντος (Scalable Product Architecture - SPA).
Πρόκειται για τη νέα, αρθρωτή πλατφόρμα της Volvo, η οποία προσφέρει στη σουηδική μάρκα ένα τεράστιο εύρος δυνατοτήτων για ανάπτυξη νέων μοντέλων στη μεσαία και μεγάλη κατηγορία.
Το νέο V90 προσφέρει τεχνολογία αιχμής. Το Pilot Assist εξασφαλίζει χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης.
Τα πλέον προηγμένα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας στον κόσμο που διαθέτει το νέο V90 περιλαμβάνουν έως και ανίχνευση μεγάλων ζώων με αυτόματη πέδηση, ενώ το Apple CarPlay ανεβάζει την εμπειρία της συνδεσιμότητας σε κορυφαία επίπεδα. Παράλληλα, στον μηχανολογικό τομέα το νέο V90 διαθέτει ότι πιο hi-tech υπάρχει σήμερα στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Χαρακτηριστικά, η T8 Twin Engine plug-in υβριδική έκδοση θα προσφέρει ισχύ περίπου 410 ίππων, ενώ η αυτονομία μόνο με ηλεκτροκίνηση θα είναι σχεδόν 50 χιλιόμετρα.