Κοινωνία
Τετάρτη, 17 Φεβρουαρίου 2016 17:45

Υπ. Παιδείας: Τριετές σχέδιο για 20.000 διορισμούς στην εκπαίδευση

Τριετές σχέδιο για 20.000 διορισμούς, με έναρξη από το 2016, έχει το υπουργείο Παιδείας, όπως έκανε γνωστό ο υπουργός Νίκος Φίλης, ο οποίος είχε συνάντηση με τα δ.σ. της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ.

Τριετές σχέδιο για 20.000 διορισμούς, με έναρξη από το 2016, έχει το υπουργείο Παιδείας, όπως έκανε γνωστό ο υπουργός Νίκος Φίλης, ο οποίος είχε συνάντηση με τα δ.σ. της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ.

Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι η κυβέρνηση από την αρχή της σχολικής χρονιάς έχει θέσει τον στόχο να λειτουργήσουν τα σχολεία το Σεπτέμβριο από τη πρώτη μέρα χωρίς προβλήματα στη στελέχωση του προσωπικού. Ήδη, όπως είπε ο κ. Φίλης, υπάρχει μία επιτροπή που επεξεργάζεται ζητήματα εκλογίκευσης στη διάθεση του προσωπικού και το θέμα των διορισμών.

«Για πρώτη φορά μετά από πέντε χρόνια θα γίνουν μαζικοί διορισμοί μόνιμου προσωπικού στην εκπαίδευση» τόνισε, υπογραμμίζοντας ότι είναι αναγκαίο για τη στήριξη του δημόσιου σχολείου. 

Για τα κενά είπε ότι είναι λιγότερα από πέρυσι και πρόπερσι και δεν επηρεάζουν την κύρια λειτουργία του σχολείου. 

Πρόσθεσε πως επειδή μιλάμε για 140.000 εκπαιδευτικούς σε ένα βαθμό υπάρχουν κενά που δημιουργούνται από ασθένειες, άδειες κύησης κ.λ.π. Αυτά, είπε, αντιμετωπίζονται με προσλήψεις αναπληρωτών.

Το μεσημέρι, δάσκαλοι και εκπαιδευτικοί πραγματοποίησαν συγκέντρωση έξω από το υπουργείο, διαμαρτυρόμενοι για τα κενά στα σχολεία.

Σύμφωνα με τις συνδικαλιστικές οργανώσεις των εκπαιδευτικών, τα κενά που θα παραμείνουν έως το τέλος της χρονιάς ακάλυπτα είναι πάνω από 3.000, με 2.000 περίπου κενά στην πρωτοβάθμια και 1.200 στη δευτεροβάθμια. «Στόχος της κινητοποίησης είναι να αναδείξει τα προβλήματα που έχει το δημόσιο σχολείο, κυρίως με την υποχρηματοδότηση και την υποστελέχωση. Κεντρικό ζήτημα είναι να καλυφθούν τα κενά φέτος, καθώς φαίνεται ότι το σχολικό έτος θα κλείσει με χιλιάδες κενά στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια», δήλωσε η πρόεδρος της ΟΛΜΕ, Ελένη Ζωγραφάκη.

Επίσης, μίλησε για «συκοφάντηση» σε έναν βαθμό, του εκπαιδευτικού κλάδου, από πλευράς υπουργείου, όταν γίνεται λόγος για πλασματικά κενά και πλεονάζουσες ώρες, στην προσπάθεια για εξοικονόμιση προσωπικού.