Τεχνολογία-Επιστήμη
Τετάρτη, 10 Φεβρουαρίου 2016 17:55

Σερφάρισμα στο Ίντερνετ 2 με 3 ωρών ημερησίως για το 23% των παιδιών στην Ελλάδα

Καθημερινή είναι η χρήση του Ίντερνετ από τα παιδιά στην Ελλάδα, με το μεγαλύτερο ποσοστό (55%) να περνά 1-2 ώρες στο Διαδίκτυο ημερησίως, όπως αναφέρεται σε σχετική ανάρτηση στην ιστοσελίδα του ΣΕΠΕ.

Καθημερινή είναι η χρήση του Ίντερνετ από τα παιδιά στην Ελλάδα, με το μεγαλύτερο ποσοστό (55%) να περνά 1-2 ώρες στο Διαδίκτυο ημερησίως, όπως αναφέρεται σε σχετική ανάρτηση στην ιστοσελίδα του ΣΕΠΕ.

Μεγάλο είναι και το ποσοστό (23%) των παιδιών στην Ελλάδα, που περνούν ακόμη περισσότερο χρόνο στο Internet και συγκεκριμένα από 2 -3 ώρες την ημέρα.

Πηγαίνοντας παραπέρα, υπάρχει ένα 2% που συνδέεται για πάνω από 5 ώρες την ημέρα, και ένα 5% που βρίσκεται στις 3-4 ώρες. Επίσης, ένα ποσοστό 13% συνδέεται για λιγότερο από μία ώρα, ενώ υπάρχει και ένα 2% που δεν έχει πρόσβαση στο Internet.

Σύμφωνα με έρευνα της WIND μέσω της εκστρατείας kids@safety, Internet, κινητό και παιδί, οι Έλληνες γονείς είναι πιο ενήμεροι από ποτέ για τους κινδύνους που μπορεί να συναντήσουν τα παιδιά τους στο Internet.

Αυτό καταδεικνύει, σύμφωνα με την έρευνα, το γεγονός ότι το 74% των οικογενειών δηλώνει ότι ο υπολογιστής για τα παιδιά βρίσκεται σε κοινόχρηστο χώρο, (σαλόνι/ καθιστικό/ κουζίνα/ χολ) όπου τον χρησιμοποιούν με επίβλεψη γονέα.

Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, πάντως, ένα 5% των οικογενειών δηλώνει ότι ο υπολογιστής του σπιτιού βρίσκεται εγκατεστημένος στο παιδικό δωμάτιο.

Τα παιδιά στην Ελλάδα μπαίνουν στο Ίντερνετ σε ποσοστό 69% καθημερινά για να ψυχαγωγηθούν.

Επιπλέον, σε ποσοστό 36% τα παιδιά μπαίνουν στο Internet για να παίξουν παιχνίδια, να δουν μουσικά βίντεο και ταινίες (33%) και μόλις 13% του χρόνου τους στο Διαδίκτυο το αφιερώνουν για να αναζητήσουν σχολικά βοηθήματα και πληροφορίες για τα μαθήματά τους.

Επίσης, σε ποσοστό 14% τα παιδιά στην Ελλάδα συνδέονται στο Διαδίκτυο για να δουν ταινίες, παιδικά και κόμικς, ενώ 3% για να συνομιλήσουν με φίλους και ένα 2% για να συνδεθούν στα social media.