Νέο θεσμικό πλαίσιο για την ειδική αγωγή προανήγγειλε ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης, απαντώντας στη Βουλή σε σχετική ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Γιάννη Λαμπρούλη. Όπως είπε ο υπουργός Παιδείας, «περνάμε στον θεσμό της συνεκπαίδευσης και της συμπερίληψης» χωρίς αυτό να προδικάζει τη μελλοντική κατάργηση όλων των ειδικών σχολείων.
Νέο θεσμικό πλαίσιο για την ειδική αγωγή προανήγγειλε ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης, απαντώντας στη Βουλή σε σχετική ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Γιάννη Λαμπρούλη. Όπως είπε ο υπουργός Παιδείας, «περνάμε στον θεσμό της συνεκπαίδευσης και της συμπερίληψης» χωρίς αυτό να προδικάζει τη μελλοντική κατάργηση όλων των ειδικών σχολείων.
Ο κ. Φίλης τόνισε ότι φέτος στην ειδική αγωγή προσλήφθηκαν 4.017 αναπληρωτές και ωρομίσθιοι έναντι 2.663 πέρυσι, ενώ διατέθηκαν 2.605 πιστώσεις ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού και ειδικού βοηθητικού προσωπικού, για τις δομές της ειδικής αγωγής και τα προγράμματα παράλληλης στήριξης και των σχολικών νοσηλευτών στα γενικά σχολεία.
«Δεν μπορεί να δημιουργούνται σχολείο - γκέτο», είπε ο κ. Φίλης σημειώνοντας ότι «εμείς με βάση τη σημερινή, σύγχρονη παιδαγωγική αντίληψη σχεδιάζουμε τον θεσμό της συνεκπαίδευσης και της συμπερίληψης των παιδιών της ειδικής μέχρι σήμερα αγωγής σε μεγάλο βαθμό στο τυπικό σχολείο».
«Σήμερα δυστυχώς δημιουργούνται σχολεία ειδικών αναγκών τα οποία αποχωρίζουν τα παιδιά από την υπόλοιπη τυπική εκπαίδευση», υπογράμμισε ο υπουργός Παιδείας και πρόσθεσε ότι «εκατοντάδες παιδιά κάθε χρόνο, με γνωματεύσεις που δίδονται, θεωρούνται ότι δεν μπορούν να πάνε στο τυπικό σχολείο και ότι πρέπει να πάνε σε άλλα σχολεία, να έχουν μια ειδική στήριξη κ.λπ.».
Naftemporiki.gr