Ριζική αναδιάρθρωση του καθεστώτος των 28 αεροπορικών άγονων γραμμών, ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του βουλευτή της Ν.Δ. Δημήτρη Σταμάτη.
Ριζική αναδιάρθρωση του καθεστώτος των 28 αεροπορικών άγονων γραμμών, ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του βουλευτή της Ν.Δ. Δημήτρη Σταμάτη.
Ο κ. Σπίρτζης είπε ότι θα υπάρξουν συγκεκριμένα κριτήρια για το νέο καθεστώς στις άγονες γραμμές. Τα κριτήρια είναι:
Α) η εποχή «Δεν γίνεται να έχουμε το ίδιο αντιστάθμισμα την τουριστική και τη μη τουριστική περίοδο», είπε.
Β) η επιβατική κίνηση
Γ) ο διαχωρισμός της επιδότησης των μόνιμων κατοίκων από τους επισκέπτες
Δ) οι προορισμοί, η χιλιομετρική απόσταση, τα πληθυσμιακά χαρακτηριστικά, η αναπτυξιακή και τουριστική πολιτική, εθνικοί λόγοι, το ιδιοκτησιακό καθεστώς των αεροδρομίων
«Γιατί πρέπει να ενταχθεί η γραμμή Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα στις άγονες γραμμές;», ρώτησε ο υπουργός Υποδομών διαβεβαιώνοντας ότι «στην Κάλυμνο και το Καστελόριζο δεν πρέπει να ανησυχούν. Άλλοι πρέπει να ανησυχούν».
«Να δούμε ποιες γραμμές είναι άγονες γραμμές και ποιες είναι ρουσφέτι στις αεροπορικές εταιρείες, Βρήκαμε στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας μία κατάσταση που δεν αρμόζει ούτε σε τριτοκοσμική χώρα. Δεν προσλάβαμε, επαναφέραμε όσους είχατε απολύσει άδικα. Παραλάβαμε δύο αεροπλάνα», κατέληξε.
naftemporiki.gr