Στις αρχές του 2016 θα ξεκινήσουν και πάλι οι εργασίες για την κατασκευή του μετρό της Θεσσαλονίκης, όπως εκτίμησε ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Παναγιώτης Σγουρίδης, μιλώντας στο Πρακτορείο 104,9 FM.
Στις αρχές του 2016 θα ξεκινήσουν και πάλι οι εργασίες για την κατασκευή του μετρό της Θεσσαλονίκης, όπως εκτίμησε ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Παναγιώτης Σγουρίδης, μιλώντας στο Πρακτορείο 104,9 FM.
«Παραλάβαμε κλειστά εργοτάξια από τον Γενάρη και μετά. Για ένα έργο εκτελεσθέν γύρω στα 330 εκατομμύρια υπήρχαν απαιτήσεις από την ανάδοχο εταιρεία γύρω στα 710 εκατομμύρια στα διαιτητικά δικαστήρια. Αυτό το πράγμα το μεταφέραμε σε κατ' ιδίαν συνεννόηση ώστε να κλείσει η διαφορά» είπε ο κ. Σγουρίδης, ωστόσο δεν διευκρίνισε το ύψος της διαφοράς.
«Πάντως», πρόσθεσε, «είναι προς το συμφέρον αμφοτέρων των πλευρών και προς το συμφέρον της πόλης της Θεσσαλονίκης».
Ο υφυπουργός Υποδομών εκτίμησε ότι το έργο θα αποπερατωθεί το 2020, ενώ για τον σταθμό της Βενιζέλου επανέλαβε ότι «μετά την απόφαση του ΚΑΣ να παραμείνουν τα αρχαία εντός των ανασκαφών, θα παραμείνει εκεί, με μια μετακίνηση κάποιων μέτρων».
«Μόνο που το έργο κατασκευής του σταθμού θα πάει προς το τέλος υλοποίησης του μετρό για να μπορέσουν να γίνουν οι μελέτες εκείνες ώστε να αναδειχτούν τα αρχαία κατά το πρότυπο των σταθμών του μετρό της Αθήνας», κατέληξε.