Το Google+, όταν πρωτολανσαρίστηκε, είχε παρουσιαστεί ως μια πρόταση στον χώρο των κοινωνικών δικτύων που θα μπορούσε να «προκαλέσει» το Facebook- ωστόσο, όπως γνωρίζουμε όλοι, δεν έγινε κάτι τέτοιο, καθώς το Facebook διατήρησε την πρωτοκαθεδρία, με το κοινωνικό δίκτυο της Google να παίρνει μικρό κομμάτι της «πίτας».
Το Google+, όταν πρωτολανσαρίστηκε, είχε παρουσιαστεί ως μια πρόταση στον χώρο των κοινωνικών δικτύων που θα μπορούσε να «προκαλέσει» το Facebook- ωστόσο, όπως γνωρίζουμε όλοι, δεν έγινε κάτι τέτοιο, καθώς το Facebook διατήρησε την πρωτοκαθεδρία, με το κοινωνικό δίκτυο της Google να παίρνει μικρό κομμάτι της «πίτας».
Ωστόσο, ο τεχνολογικός κολοσσός επιμένει στο κοινωνικό του δίκτυο, προχωρώντας σε μια ριζική ανανέωσή του. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανάρτηση στο επίσημο blog, σε συζητήσεις χρηστών του δικτύου εδώ και καιρό επισημαίνονταν το Communities (1,2 εκατ. νέα joins ημερησίως) και το Collections (λανσαρίστηκε πριν πέντε μήνες και αναπτύσσεται). «Αυτά είναι τα μέρη στο Google+ όπου χρήστες από όλο τον κόσμο περνούν τον χρόνο τους ανακαλύπτοντας και διαμοιραζόμενοι πράγματα που αγαπούν».
Η Google παρουσίασε ένα πλήρως επανασχεδιασμένο Google+, το οποίο βάζει το Communities και το Collections μπροστά, στο επίκεντρο. «Τώρα, καθώς επικεντρώνεται σε ενδιαφέροντα, το νέο Google+ είναι πολύ πιο απλό, και πολύ πιο mobile-friendly», αναφέρεται στην ανακοίνωση, όπου τονίζεται ότι επανασχεδιάστηκε για Web, Android και iOS, έτσι ώστε να είναι γρήγορη και «σταθερή/ συνεπής» η εμπειρία σε οθόνη οποιουδήποτε μεγέθους.
Ο χρήστης πρέπει να κάνει «opt-in» για τη νέα έκδοση του Google+ στο Web για να δει τις αλλαγές. Πέραν του Communities και του Collections, οι εν λόγω αλλαγές – όπως υπογραμμίζεται σε σχετικό post στο κοινωνικό δίκτυο- κάνουν ευκολότερη τη δημοσίευση, την αναζήτηση και τη διασύνδεση. Για δει το preview του νέου Google+ ο χρήστης αρκεί να πατήσει το σχετικό «Let's Go!» κουμπί, ενώ αναμένονται και οι νέες αναβαθμισμένες εφαρμογές σε Android και iOS. Σημειώνεται πως, ανά πάσα στιγμή, είναι δυνατή η επιστροφή στην παλιά μορφή του.
Υπενθυμίζεται ότι το Google+ είχε λανσαριστεί αρχικά τον Ιούνιο του 2011, και «κλειδί»/«selling point» του ήταν οι κοινωνικοί «κύκλοι» (φίλοι, συνάδελφοι, οικογένειες κλπ).