Πολιτική
Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2005 11:36

Bob Pritchard: Γνωστό όνομα δεν σημαίνει ότι το προϊόν έχει αξία

Γνωστό εταιρικό όνομα δεν σημαίνει απαραίτητα ότι το προϊόν της εταιρείας έχει αξία, υπογράμμισε ο Bob Pritchard κατά την ομιλία του στο συνέδριο της "Ν" Βrands Forum 2005.

Παραθέτοντας το παράδειγμα της General Motors και της Ford τα προϊόντα των οποίων, όπωςείπε, δεν πωλούνται στην Αμερική, σε αντιδιαστολή με τα αυτοκίνητα της Toyota (εξαπλάσιες πωλήσεις), ο γκουρού του μάρκετινγκ τόνισε ότι η διαφορά στα brands είναι το να πείσουμε τον αγοραστή να αγοράσει το προϊόν. Σημασία, είπε, δεν έχει το όνομα της εταιρείας αλλά η αξία του εμπορικού σήματος, το πόσο δηλ.εμπιστεύεται ο καταναλωτής το προϊόν, το πόσο πιστεύει ότι θα ανταποκριθεί στις ανάγκες του.