Πολιτική
Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2005 12:04

Βob Pritchard: Η κουλτούρα της εταιρείας εμπόδιο στην καινοτομία

Πολλές φορές η κουλτούρα μιας εταιρείας αποτελεί εμπόδιο στην καινοτομία, στην εξέλιξη, ώστε να δοθεί αξία στο εμπορικό σήμα, ανέφερε ο Bob Pritchard στο πλαίσιο της ομιλία του στο συνέδριο Brands Forum 2005 που διοργανώνει η "Ν".

Μεταξύ άλλων ο κ. Pritchard επέμεινε στη σημασία του σχεδιασμού για το χτίσιμο ενός εμπορικού σήματος, ώστε να έχει ισχυρή παρουσία στην αγορά για τουλάχιστον πέντε χρόνια, όπως σημείωσε.

Πρέπει να υπάρχει σχεδιασμός για να "χτισουμε" ένα εμπορικό σήμα, "δεν μπορούμε να χτίσουμε ένα κτίριο χωρίς σχέδια" τόνισε χαρακτηριστικά. Μόνο έτσι θα καταστεί δυνατή η διαφοροποίηση του προϊόντος μας στην αγορά, πρόσθεσε.

Την ομιλία του κ. Pritchard ακολούθησε εκείνη του κ. Γεώργιου Κορρέ, ιδρυτή και διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας Kορρές Φυσικά Προϊόντα. Μέσα σε πέντε χρόνια ο κ. Κορρές κατάφερε να δημιουργήσει ένα εργαστήριο παραγωγής ομοιοπαθητικών σκευασμάτων στα πρότυπα των πιο σύγχρονων στην Ευρώπη. Η εταιρεία Kορρές Φυσικά Προϊόντα (ιδρύθηκε το 1996) απασχολεί σήμερα110 άτομα και παράγει πάνω από 200 προϊόντα.

Μετά το τέλος της ομιλία του κ.Κορρέ, ο Bob Pritchard τον συνεχάρη για το αποτέλεσμα της προσπάθειάς του, επαινώντας την εταιρεία.