Κόσμος
Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2015 15:27

Τουριστική καμπάνια «Καλοκαίρι στη Συρία» έκανε το καθεστώς Άσαντ εν μέσω αιματηρών μαχών

Το καθεστώς Άσαντ και συγκεκριμένα το υπουργείο Τουρισμού της Συρίας πραγματοποίησαν, νωρίτερα μέσα στο 2015, καμπάνια με τίτλο «Καλοκαίρι στη Συρία», εν μέσω αιματηρότατων μαχών και προβάλλοντας περιοχές μόλις 10 χιλιόμετρα μακριά από τη ζώνη πυρός, σύμφωνα με ντοκιμαντέρ το οποίο μετέδωσε αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο.

Το καθεστώς Άσαντ και συγκεκριμένα το υπουργείο Τουρισμού της Συρίας πραγματοποίησαν, νωρίτερα μέσα στο 2015, καμπάνια με τίτλο «Καλοκαίρι στη Συρία», εν μέσω αιματηρότατων μαχών και προβάλλοντας περιοχές μόλις 10 χιλιόμετρα μακριά από τη ζώνη πυρός, σύμφωνα με ντοκιμαντέρ το οποίο μετέδωσε αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο.

Τον Ιούνιο του 2015, το συριακό υπουργείο άρχισε την τουριστική καμπάνια, καλώντας τους Σύρους να μοιραστούν φωτογραφίες και εμπειρίες τους από θερινές δραστηριότητες, χρησιμοποιώντας το hashtag #summerinsyria.

Γρήγορα, ωστόσο, οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων γέμισαν το Twitter με φωτογραφίες της τραγικής πραγματικότητας του εμφυλίου πολέμου στη χώρα, ειρωνευόμενοι την καμπάνια, ειδικά σε ό,τι αφορά την επαρχία Χομς, πλάνα από τα τουριστικά θέρετρα της οποίας περιλαμβάνονταν στο κυβερνητικό υλικό.

Ο υπουργός Τουρισμού της Συρίας, Μπέσερ Γιαζίτζι, μάλιστα, εμφανίζεται σε πλάνα να εγκαινιάζει νεότευκτο τουριστικό κατάλυμα, λίγα χιλιόμετρα από τις γραμμές των ανταρτών.