Τα «τιτιβίσματα» των χρηστών του Twitter αποφάσισαν να μελετήσουν Αμερικανοί και Βρετανοί επιστήμονες, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι οι δημοσιεύσεις από κινητά τηλέφωνα και άλλες φορητές συσκευές έχουν πιο εγωκεντρικό χαρακτήρα, σε σχέση εκείνες από σταθερό υπολογιστή.
Τα «τιτιβίσματα» των χρηστών του Twitter αποφάσισαν να μελετήσουν Αμερικανοί και Βρετανοί επιστήμονες, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι οι δημοσιεύσεις από κινητά τηλέφωνα και άλλες φορητές συσκευές έχουν πιο εγωκεντρικό χαρακτήρα, σε σχέση εκείνες από σταθερό υπολογιστή.
Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον Ντιράτζ Μάρθι του Πανεπιστημίου Γκόλντσμιθς του Λονδίνου, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό για θέματα επικοινωνίας «Journal of Communication», ανέλυσαν επί έξι εβδομάδες, με ειδικό λογισμικό και με ψυχολογικές μεθόδους, το γλωσσικό περιεχόμενο 235 εκατομμυρίων μηνυμάτων στο Twitter.
Όπως διαπίστωσαν οι ερευνητές, η αναλογία των εγωκεντρικών σε σχέση με τα μη εγωκεντρικά μηνύματα είναι αρκετά μεγαλύτερη για όλες τις φορητές συσκευές.
Έτσι, μετά τη μόδα των φωτογραφιών «selfie» από τα κινητά τηλέφωνα, έρχεται η αποκάλυψη ότι η εν κινήσει ενασχόληση με το Twitter μάλλον καλλιεργεί τον εγωκεντρισμό των χρηστών.
Παράλληλα, η έρευνα διαπιστώνει ότι το λεξιλόγιο των κινητών «τιτιβισμάτων» τείνει να περιέχει γλώσσα που θεωρείται πιο «αρνητική». «Η έρευνά μας δείχνει ότι, όταν στέλνουμε ένα μήνυμα στο Twitter, είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουμε αρνητική γλώσσα, αν το στείλουμε από κινητές συσκευές», δήλωσε ο κ. Μάρθι, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο.