Το Twitter παρέχει σε κάποιους χρήστες τη δυνατότητα για τη δημιουργία ψηφοφοριών/ δημοσκοπήσεων (polls) μέσω της εφαρμογής και του site του, στο πλαίσιο μίας ευρείας δοκιμής νέου χαρακτηριστικού.
Το Twitter παρέχει σε κάποιους χρήστες τη δυνατότητα για τη δημιουργία ψηφοφοριών/ δημοσκοπήσεων (polls) μέσω της εφαρμογής και του site του, στο πλαίσιο μίας ευρείας δοκιμής νέου χαρακτηριστικού.
Όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα του Guardian, το νέο αυτό χαρακτηριστικό, το οποίο έχει τη μορφή δύο επιλογών, είναι διαθέσιμο σε μέλη του προσωπικού του Twitter και κάποιους verified λογαριασμούς. Το χαρακτηριστικό αυτό είναι ενσωματωμένο στο ίδιο το tweet, και δεν είναι συμβατό με «τρίτες» εφαρμογές, όπως το Hootsuite ή το Tweetdeck.
Σε σχετική ανακοίνωση επιβεβαιώνεται το πείραμα, αλλά δεν διευκρινίζεται εάν η δυνατότητα θα παραμείνει μόνιμα ή αν θα διατεθεί σε όλους τους χρήστες.
Η ουσία της υπόθεσης είναι ότι όλοι μπορούν να συμμετέχουν σε ένα poll, αλλά λίγοι μπορούν να δημιουργήσουν ένα.
Επί της παρούσης φαίνεται ότι τα polls έχουν διάρκεια ζωής 24 ώρες, και οι συμμετέχοντες ενημερώνονται πόσος χρόνος απομένει, πόσοι έχουν ψηφίσει, καθώς και για τα αποτελέσματα σε ποσοστά.
Μέχρι τώρα οι αντιδράσεις φαίνεται πως είναι κυρίως θετικές, με τις ψηφοφορίες να φαίνονται ιδιαίτερα χρήσιμες όσον αφορά σε brands. Υπάρχουν ωστόσο και παράπονα, και επικεντρώνονται κυρίως στην έλλειψη της ενσωμάτωσης «τρίτων εφαρμογών», αλλά και τη μη εμφάνιση σε timelines και embedded tweets της ίδιας της ψηφοφορίας (του διαδραστικού της τμήματος), καθώς εμφανίζεται μόνο η ερώτηση.
Σε κάθε περίπτωση πάντως, διευκρινίζεται ότι πρόκειται για την trial έκδοση και αναμένεται να υπάρξουν διορθώσεις πριν την ευρεία κυκλοφορία του νέου χαρακτηριστικού.
Δεν είναι η πρώτη φορά που το Twitter πειραματίζεται με ψηφοφορίες, καθώς είχε κάνει κάτι τέτοιο το 2014 για τα βραβεία Όσκαρ, ωστόσο εκείνη η ψηφοφορία (Poptip) ήταν διαθέσιμη μόνο για την εφαρμογή για φορητές συσκευές.