Σε ιδιωτική εταιρεία προτίθεται να αναθέσει ο ΟΑΣΘ τον έλεγχο των εισιτηρίων, καθώς όπως επισημαίνει στο ΑΜΠΕ ο πρόεδρός του Χρήστος Στεφανίδης, το πρόβλημα της εισιτηριοδιαφυγής έχει ως συνέπεια την οικονομική απώλεια 15 με 20 εκατομμυρίων ευρώ το χρόνο για τον Οργανισμό.
Σε ιδιωτική εταιρεία προτίθεται να αναθέσει ο ΟΑΣΘ τον έλεγχο των εισιτηρίων, καθώς όπως επισημαίνει στο ΑΜΠΕ ο πρόεδρός του Χρήστος Στεφανίδης, το πρόβλημα της εισιτηριοδιαφυγής έχει ως συνέπεια την οικονομική απώλεια 15 με 20 εκατομμυρίων ευρώ το χρόνο για τον Οργανισμό.
«Σύμφωνα με μελέτη που είχαμε αναθέσει στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, η εισφοροδιαφυγή αφορά το να μην εκδίδει κάποιος εισιτήριο αλλά και περιπτώσεις κατά τις οποίες ένας επιβάτης δίνει το εισιτήριό του σε κάποιον άλλο, σβήνει την πρώτη ακύρωση ή κάνει πολλές μετεπιβιβάσεις με ένα μόνο εισιτήριο μετεπιβίβασης» αναφέρει ο κ. Στεφανίδης.
Από την ερχόμενη Δευτέρα θα γίνει γνωστό πότε θα υπογραφεί η σχετική σύμβαση.
Πάντως, οι έλεγχοι θα ξεκινήσουν πιλοτικά με περίπου 30 άτομα, και από τις γραμμές 2,3,10 και 31 που εμφανίζουν τη μεγαλύτερη πληρότητα, με ποσοστά από 40% και πάνω.