Υπολογισμό των φόρων στο αυτοκίνητο, όχι με βάση τον κυβισμό όπως ισχύει σήμερα, αλλά με βάση την τιμή λιανικής εξετάζει το υπουργείο Οικονομικών, φέρνοντας τα πάνω-κάτω στην αγορά του αυτοκίνητου.
οταν λενε αλλαγες εννοουν αυξησεις στη φορολογηση ιχ. η κυβερνηση ψαχνει για επιπλεον φορους και τα αυτοκινητα θα την πληρωσουν. αυτα που λενε για να ακουστουνε λογικα οτι πχ η τιμη λιανικης και οχι τακυβικα πρεπει να λογαριαζονται ειναι μεν σωστα αλλα ειναι σταχτη στα ματια για την υπερφορολογηση αυτοκινητων που ετοιμαζουν. η φορολογηση αυτοκινητων ειναι ηδη υπερβολικη και ειναι μεγαλη αδικια αυτο που θα κανουν
μαλιστα... χαρατσωμα σε οσους εχουν αυτοκινητα 15-20 ετών και ανω...κανεις δεν ενδιαφερεται να καταλαβει οτι, αν ο συγκεκριμενος κατοχος ΙΧ, ειχε λεφτα, δεν θα ειχε ενα παλιο αυτοκινητο το οποιο αγωνιζεται να συντηρει και να πληρωνει πανακριβα τελη, πανακριβες ασφαλειες, πανακριβες βενζινες κλπ κλπ...αληθεια τα σαραβαλα του ΟΑΣΑ των 15-20 ετων δεν σας πειραζουν??? με αυτα θα κανετε τιποτα??? αυτα δεν μολυνουν το περιβαλλον για το οποιο κοπτεστε??? το συγκεκριμενο μετρο μονο ζημια θα κανει... ποσοι εχουν λεφτα για νεο αυτοκινητο? ποσοι αντεχουν νεους φορους στο παλιο? θα γεμισουν οι εφοριες παραδομενες πινακιδες και παλι, οπως και οι μαντρες για αποσυρση! δηλαδη οσοι ζουνε απο τον ευρυτερο κλαδο του αυτοκινητου θα πανε και παλι στον κουβα!το μονο που τους νοιαζει ειναι να χαρατσωσουν και παλι τους πολιτες, οπως τα ιδια και οι προηγουμενοι! κανεις δεν ενδιαφερεται να μαθει τον τροπο με τον οποιο θα δικαιολογειται η ανανεωση του στολου των αυτοκινητων σε σχεση με το καταβαραθρωμενο βιοτικο επιπεδο του λαου!ποιον νομιζει οτι θα φορολογησει ο Τσιπρας με το μετρο αυτο? τον μεγαλεμπορο? τον επιχειρηματια? τον εφοπλιστη? απο που αντλησε ψηφους και εγινε κυβερνηση ειπαμε?αν θελει να εισπραξει ας ξεκινησει να εισπραττει απο αυτους που δεν πληρωσαν τελη κυκλοφοριας και οχι απο αυτους που μετα κοπων και βασανων συντηρουν ενα παλιο αυτοκινητο!επισης, τα οχηματα ελεγχονται στα ΚΤΕΟ αν μολυνουν και ποσο μολυνουν...εχει τις λιστες ΟΛΩΝ των οχηματων, εχει τις λιστες οσων δεν πληρωσαν τελη απο τις εφοριες, εχει και τις λιστες οσων περασαν ΚΤΕΟ απο τις εταιρειες ΚΤΕΟ...ας ξεκινησει ελεγχους απο εκει και ας τους παιρνει τα σκαλπ! δηλαδη βαζουμε νεους φορους για να καλυψουμε την ζημια επειδη ειτε δεν γουσταρουμε, ειτε ειμαστε ανικανοι να εισπραξουμε τους παλιους?
Dear ΙΧ. Έχεις δίκιο, έχω όντως γράψει την λέξη γκρίνια τελικώς, είδες που δεν τα θυμόμουνα καλά? Οπότε απλώς να τονίσω ότι σε καμμία περίπτωση δεν αναφερόταν η συγκεκριμένη πρόταση σε σένα, ήταν εντελώς προσωπικό το σχόλιο, κάνω τα προσωπικά μου σχόλια για τα νέα εικαζόμενα μέτρα. Γι αυτό και δεν το θυμόμουνα, εφόσον η λέξη δεν πήγαινε σε σένα. Περί Galbraith, ε δεν ανέφερα δα και τον Marx, αλλά όχι, δεν είμαι προφανέστατα οπαδός του Friedman.
Dear Αγγελε,αυτη την αισθηση μου εδωσε το σχολιο σου που διετυπωσα χωρις κριτικη,αδιακριτη η αντιδημοκρατικη διαθεση.Μεταξυ μας παντως η αναφορα σε αποφθεγματα της οικογενειας Galbraith, μαλλον με δικαιωνει. Τελος,επειδη οι διαψευσεις τελευταιως ειναι του συρμου ΑΛΛΑ και scripta manent,η λεξη Γκρινια,περιεχεται στο κειμενο που φερει την υπογραφη σου.
@dooniesΠραγματικα αντιλαμβανομαι οτι γραφεις την αληθεια για τη σημερινη κατασταση στην Ελλαδα. Πιθανον να δυσαρεστησες αρκετους απο τους συνσχολιαστες.Ειλικρινα τι πιστευεις οτι πρεπει να γινει σε πολιτικο επιπεδο, εχεις καποια πολιτικη προταση (εστω και δικην ηθικου διδαγματος)?
@doonies>> Η Ελλάδα είναι χάος από τότε που δημιουργήθηκε... Οικονομικά, πολιτικά, κοινωνικά... Ένα απέραντο χάος... Πριν μπούμε στο ευρώ η Ελλάδα δεν είχε παθογένειες? ΕΙΧΕ... Η Γερμανία ήταν πάντα ένας ιδιαιτέρως εργατικός λαός... Τη συμφέρει το κοινό νόμισμα(προφανώς), αλλά δεν αποτελεί τον θεμέλιο λίθο της επιτυχίας της. Το ίδιο ισχύει και για την Ελλάδα, αντίστροφα βέβαια, το κοινό νόμισμα επιδείνωσε(δηλαδή την έκανε χειρότερη) την κατάστασή της(προφανώς). >> Η Ελλάδα αν βγει άτακτα από το ευρώ τώρα θα είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα για τον κόσμο. Σίγουρα μία έξοδος σε βάθος χρόνου, σχεδιασμένη με σοβαρότητα από ανθρώπους που γνωρίζουν πέντε πράγματα, θα ήταν ό,τι καλύτερο για τη χώρα, κατά τη γνώμη μου. Η Ελλάδα τώρα είναι καμένη γη σε όλους τους τομείς και αυτό δε θα βοηθούσε καθόλου σε μία περίπτωση εξόδου από το ευρώ.>> Όχι, δεν πιστεύω ότι πρέπει να πεταχτούν στο δρόμο 100.000 δημόσιοι υπάλληλοι. Πιστεύω πως το δημόσιο πρέπει να αναδιαρθρωθεί, ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ανθρώπους που θα χρειάζονται. Υπάρχουν σχολεία χωρίς καθηγητές. Υπάρχουν νοσοκομεία χωρίς γιατρούς. Υπάρχουν όμως και υπηρεσίες που δε θα έπρεπε να απασχολούν παραπάνω από τρεις υπαλλήλους και απασχολούν χίλιους δεκατρείς.>> Σχετικά με την ανύπαρκτη βιομηχανία της Ελλάδας, κατά τη γνώμη μου, φταίει η έλλειψη της αίσθησης ότι ανήκουμε σε ένα σύνολο, ως πολίτες ενός κράτους. ΔΗΛΑΔΗ, όταν το πάνω χέρι το έχουν οι εργοδότες(λόγω πολιτικών συνθηκών), κατασπαράζουν τους εργαζόμενούς τους(οι εξαιρέσεις είναι φωτείνες και ελάχιστες) χωρίς έλεος(π.χ. εποχή Σαμαρά) και όταν το πάνω χέρι το έχουν οι εργαζόμενοι(λόγω πολιτικών συνθηκών) εξολοθρεύουν με τις απαιτήσεις τους όποια επιχειρηματική προσπάθεια(ανήθικος και κερδοσκοπικός συνδικαλισμός) των εργοδοτών τους, με άμεση συνέπεια τη συνολική υποβάθμιση του οικονομικού περιβάλλοντος της χώρας.>> Κακώς δεν ψηφίζεις...(δεν μπαίνω στη διαδικασία να σου εξηγήσω)>> Να διαβάζεις πιο προσεκτικά τα όσα σου γράφω... Διάβασε ξανά το σημείο 6 του προηγούμενου μηνύματός μου... Δεν είπα πουθενά ότι εσύ είσαι δεμένος με το καθεστώς...
εγω ΔΕΝ ψηφισα ΣΥΡΙΖΑσυγκεκριμενα ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΑ ΤΙΠΟΤΑ κατι που κανω τα 10 και πλεον τελευταια χρονια.αρα τυποι σαν και μενα ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να ειναι δεμενοι με το καθεστως του εκαστοτε σημερα.καλα,αυτο με τις συμβασεις εργασιας ενος ετους μπλα,μπλα το θεωρεις σοβαρο επιχειρημα για να σου απαντησω ?!αυτο ειναι το προβλημα της Ελλαδος η οτι εχουμε το ιδιο νομισμα με την Γερμανια που παραγει τα καλλιτερα αυτοκινητα και εν γενει μηχανηματα στον κοσμοκαι ο δικος μας ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ τομεας ουτε ποδηλατο ?ρε παιδια η σοβαροφανεια,η πραοτης το μειλιχιοδεν κανει ενα αστειο επιχειρημα,σοβαρο.οι λογοι που οδηγησαν την Ελλαδα στα σημερινα χαλιαΔΕΝ ειναι πολλοι.τα αιτια μιας αρρωστιας ΔΕΝ ειναι πολλα,πολλα ειναι τα συμπτωματα της.το ποπολο το ταιζουν καθημερινακαι το αφιονιζουν οπως εσενα που μιλας αδιαντροπα για φραπεδοφορους ιπποτεςμε συμπτωματολογια και οχι με την πραγματικη αιτια της οικονομικης καταρρευσης.ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΕΣ οι χωρες με τα χαρακτηριστικα της ελληνικης οικονομιας οταν υιοθετησαν σκληρο νομισμαγρηγορα χρεοκωπησαντα αλλα με τους φραπεδοφορους ιπποτεςειναι γελοιοτητες.στις σημερινες συνθηκες της παγκοσμιοποιημενης οικονομιαςγιατι σου φαινεται παραξενοοτι ο ιδιωτικος τομεας πρεπει να φινει κινεζικος και πακιστανοαφγανικος ?!τα αλλα για την κοινη λογικη το γενικοτερο συμφερον και αλλα τετοια γλαφυραειναι για εκθεσουλες γυμνασιου.δεν εχουν πρακτικο νοημα.τι ζητας δηλ. να αυτοπαραιτηθουν 100.000 δ.υ.που γραφουν κατι ασχετοβλακες και μετα τι ???????????τι θα παραγει ο ιδιωτικος τομεας.διαστημοπλοια για τον Σειριο ?!
@doonies1) Δεν είμαι μνημονιακός...2) Αν θεωρείς σωστό ότι θα πρέπει να πληρώνονται άνθρωποι με συμβάσεις εργασίας ενός έτους, δηλαδη μισθό κάθε μήνα, για δώδεκα μήνες, όταν η εργασία, που καλούνται να εκτελέσουν, απαιτεί τρεις επισκέψεις μερικών ωρών στον εργασιακό χώρο, τότε έχουμε διαφορετική πολιτική άποψη επί του θέματος! 3) Ενδιαφέρουσα η οπτική που έχεις... Τι προτείνεις δηλαδή? Να μην έχουμε ιδιωτικό τομέα? Να γίνει ο ελληνικός ιδιωτικός τομέας σαν τον κινέζικο ιδιωτικό τομέα? Ή απλά δεν ενδιαφέρεσαι για τον ιδιωτικό τομέα και θέλεις να σταματήσουν να ενδιαφέρονται(πολιτικά) και οι άνθρωποι του ιδιωτικού τομέα με "εσένα" ? Λοιπόν φίλε μου... Δεν είμαστε Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός εδώ. Πρέπει να λειτουργήσουμε ως σύνολο. Αλλά για να το κάνουμε αυτό πρέπει να λειτουργούμε με λογική. Αν κοιτάμε μόνο το συμφέρον μας, χωρίς να μας ενδιαφέρει το γενικότερο συμφέρον, τότε το καράβι θα βουλιάξει και θα μας πάρει όλους μαζί του.4) Ξέρω ότι αυτά που λέω δε σου λένε τίποτα εσένα... Είσαι ένα ελληνικό προϊόν, που δεν αλλάζει, ούτε ακούει τίποτα... Στις πρόσφατες εκλογές ψήφισα ΣΥΡΙΖΑ γιατί θέλω να δω επιτέλους κάτι διαφορετικό, δηλαδή κάτι ορθολογικό, κάτι(πρόγραμμα) που να σέβεται τους πολίτες αλλά να έχει και λογική μέσα στα πλαίσια της οικονομίας του "Σήμερα". Για να είμαι ειλικρινής, ψήφισα ΣΥΡΙΖΑ λόγω του καθηγητή Βαρουφάκη(οι υπόλοιποι μου φαινόντουσαν τύποι σαν εσένα). Πολύς κόσμος που έκανε το ίδιο με εμένα στις εκλογές, έχει στο μυαλό του όλα αυτά που προσπαθώ να σου εξηγήσω, αν όμως γίνει αντιληπτό από αυτόν τον κόσμο ότι "κάποιοι" προσπαθούν να εκμεταλλευτούν αυτήν την ανάγκη για ορθολογισμό για να επαναφέρουν τους φραπέδες τους στο γραφείο... Τότε το τριαντα-τόσο θα γίνει όσο είναι πραγματικά το ποσοστό τον φραπεδοφόρων ιπποτών!5) Οι λόγοι που οδήγησαν την Ελλάδα εδώ που είναι σήμερα είναι πολλοί. Δεν είναι ένας και δύο.6) Τύποι σαν εσένα είναι και θα είναι πάντα το καλύτερο επιχείρημα στα στόματα των συντηρητικών, όχι ιδεολογικά συντηρητικών, αλλά συντηρητικών λόγω οικονομικών συμφερόντων που τους δένουν με το "καθεστώς" του σήμερα και οι οποίοι παραδοσιακά πάνε κόντρα στα απολύτως λογικά επιχειρήματα των πραγματικών ανθρώπων(με ηθική, με αίσθηση αλληλεγγύης, με αίσθηση του δικαίου).
Αξιότιμε ΙΧ, ομολογώ ότι δεν καταλαβαίνω πως οδηγήθηκες στο συμπέρασμα ότι έγινα απολογητής του κυβερνητικού έργου. Ακόμα όμως και αν έγινα, δεν κρίνω σκόπιμο να απολογηθώ. Εξέφρασα την γνώμη μου και σημειώνω ότι η παρατήρησή σου δεν δείχνει διαίτερα καλοπροαίρετη, μοιάζει σαν να με νουθετείς για ένα «παράπτωμα μου». Εξάλλου, δεν αναφέρθηκα στην ελεύθερη οικονομία γενικά, αναφέρθηκα στην εφαρμογή της στην Ελλάδα που είναι ότι πιο παρασιτικό έχει να επιδείξει ο «δυτικός» κόσμος. Και αυτό ισχύει από την ίδρυση αυτού του «κράτους». Το αν είμαι ή δεν είμαι υπέρ της ελεύθερης οικονομίας, είναι ένα άλλο θέμα το οποίο δεν αναφέρθηκε στο σχόλιο μου. Είτε είμαι υπέρ είτε κατά, αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι στην Ελλάδα είχαμε ένα καταπληκτικό μπάσταρδο σύστημα ενός κρατισμού που εξυπηρετούσε τα συμφέροντα κομμάτων και των ολιγαρχών που παρασιτούσαν εις βάρος του κρατικού ταμείου. Μπορείς να το ονομάσεις όπως θέλεις, εγώ το λέω παρασιτισμό και οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι η Ελλάδα είναι μια χώρα εκτός των κέντρων του καπιταλισμού και σε αυτήν την επριφερειακή θέση ήταν πάντα πιο βολικό (και χρήσιμο για τις μητροπόλεις του καπιταλισμού) να αναπτυχθεί η παρασιτική μεταπρατική αστική τάξη και όχι η ενδογενής αστική τάξη που θα στηριζόταν στην παραγωγή προιόντων. Η πληροφόρησή σου για τις εκπομπές ρύπων είναι εσφαλμένη, θα συνιστούσα να διαβάσεις σχετικά με το θέμα της εμπορίας ρύπων και να μου επιτρέψεις να έχω μια καλή εικόνα σε τεχνικό επίπεδο. Επίσης δεν ανέφερα την λέξη γκρίνια, ανέλυσα τα παράπονά σου και επικεντρώθηκα σε αυτά που άπτονται πληρωμών προς ιδιώτες. Δεν ήταν παράπονα αφού έκανες αντιπαραβολή του τι πλήρωνες στην Αγγλία και στην Ελλάδα, έκανα λάθος εγώ ή εσύ δεν διατύπωσες ορθά το σχόλιό σου?? Είναι ευχάριστο που περνάς καλά στην Αγγλία, το ίδιο επιθυμώ και για όλους τους συμπολίτες μας. Το ίδιο επιθυμώ και για τους συμπολίτες μου στην Ελλάδα, γι αυτό είμαι υπέρμαχος μιας λύσης που στηρίζεται στην άμεση διαγραφή χρέους και την έκδοση εθνικού νομίσματος, ώστε να μπορέσουμε επιτέλους μόνοι μας να αναπτύξουμε την οικονομία μας, ιδιωτική και δημόσια. Συνεπώς είμαι εναντίον της παρούσας κυβερνητικής πολιτικής ως συνεπέστατη συνέχεια των προηγουμένων (ως απάντηση στην «μομφή» για τον κρυπτο-φιλοκυβερνητισμό μου). Μια τελευταία παρατήρηση: όπως έχει πει και ο Γκαλμπρέιθ, η «ελεύθερη» οικονομία είναι άλλος ένας από τους βολικούς μύθους του συστήματος. Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα και ούτε πρόκειται να υπάρξει, είναι ένας ευφημισμός που υποκρύπτει απλώς το ποιός θέτει τους κανόνες. Αν τους κανόνες τους θέτουν οι πολλοί για συμφέρον των πολλών, είμαι υπέρ. Αν τους κανόνες όμως τους θέτουν οι λίγοι είς βάρος των πολλών, είτε την πούμε ελεύθερη είτε Μήτσο, είναι ένα σύστημα ευθέως αντίθετο με την δημοκρατία, και ως τέτοια, αυτή την εφαρμογή «ελεύθερης οικονομίας» την απορρίπτω κατηγορηματικά, θεωρώντας οποιαδήποτε περαιτέρω συζήτηση εντελώς άσκοπη.
Εκτος απο την φορολογηση και αλλο των αυτοκινητων θα πρεπει ολοι να σκεφτουμε και αλλα χαρατσια ετσι ωστε να βοηθησουμε το εργο της νεας μνημονιακης κυβερνησης και των δανειστων.Οι λογαριασμοι του νερου πχ ειναι ορφανοι απο χαρατσια..Πρεπει ολοι να σκεφτομαστε με την λογικη της κυβερνησης και ετσι θα μπορουμε να προτεινουμε νεα εξυπνα χαρατσια.Το καλυτερο βεβαια απο ολα ειναι να δωσουμε οτι εχουμε οικειοθελως για να γλυτωσουμε και την ταλαιπωρια.
@Δημητρηςο ανταγωνιστης σου,ιδιωτικε υπαλληλε,που σε ταιζουν οι αχρειαστοι δημοσιοι υπαλληλοι,ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑδιοτι απλουστατα ο δημοσιος υπαλληλοςπου μπαινει σε μια επιχειρηση πληρωνειενω ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΝΤΑΙ και οι φοροι τουενω το λαμογιο ιδιωτικος υπαλληλος η ελευθερος επαγγελματιαςδεν πληρωνει και περιμενει,οψεποτε,την ευνοικη ρυθμιση.ο ανταγωνιστης σου,λοιπονειναι ο καλοπληρωμενος(sic) φραπεδατοςη ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ,ΕΣΥ Ο ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ,ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΣαφου ο πραγματικος ανταγωνιστης σουειναι ο κινεζος,ο αφγανος, ο μαλαισιανοςπου παιρνουν το 1/3 απο οτι εσυκαι κοιμουνται μεσα στην επιχειρηση.-καπου διαβασα οτι τους βαζουν και παμπερςγια να μην πηγαινουν στην τουαλεττα-πες μας τι παραγει ο ιδιωτικος τομεας πλην ελαχιστοτατων εξαιρεσεωνπου ειναι ανταγωνιστικο.τα παντα εισαγονταικαι αυτος ειναι ο πραγματικος λογος της οικονομικης καταστροφης της Ελλαδοςσε συνδυασμο με το ευρωκομενο και ραμενο στα μετρα μιαs οικονομιαςανελαστικης ζητησης εξαγωγων οπως η Γερμανια.οι εκδικητικες τασεις ειναι απο τουςπαντελως ασχετους μνημονιακους κανιβαλους.αν τελος καποιοι αυτοπροσδιοριζονται ως ηλιθιοιαυτο δεν αφορα τους αλλουςπου δεν καταπινουν αμασητα τις μερκελικες τριχες.
Αρχικά, να ζητήσω συγνώμη για το "συγχωρείται" στο πρώτο μου σχόλιο... "Συγχωρείτε" ήθελα να γράψω...@ξεκούρδιστοςΗ λογική που αναβλύζει από το μήνυμά σου είναι παρόμοια με την λογική διορισμών ΝΔ-ΠΑΣΟΚ... "Γιατί αυτοί και όχι και εμείς" ή ακόμα καλύτερα, "Γιατί μόνο αυτοί και όχι και εμείς"... Δε γίνεται φίλε μου να συνεχίσουμε έτσι. Οι μισοί να είναι βολεμένοι και οι άλλοι μισοί να περιμένουν τη "σειρά τους", όντας οπαδοί(=μη σκεπτόμενοι πολίτες-ψηφοφόροι) τού κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης... ΔΗΛΑΔΗ, επειδή γίνεται ό,τι γίνεται στους νεαρούς πτυχιούχους(το οποίο δε μας αρέσει) ας το κάνουμε και στον μεγαλοκαρχαρία των μισθωτών(όταν θα μπορούμε, όταν θα έχουμε τη δύναμη)... Έτσι, για εκδίκηση... Αξιοκρατία και ορθολογικές αποφάσεις χρειαζόμαστε... Αν αρχίσουν να "υπάρχουν" αυτά τα δυο στοιχεία στα πλαίσια της ελληνικής πραγματικότητας, τότε θα είναι πιο εύκολο να αντιμετωπίσουμε τις δυσκολίες της κρίσης(αντικειμενικές, υλικές)...>> Ναι, με ενόχλησε ο κουρδιστής... Γιατί, κατά τη γνώμη μου, η ιστορία αυτή αντικατοπτρίζει την ελληνική παθογένεια. Η κα Κωνσταντοπούλου είναι μια σκληρή γυναίκα, ιδιαιτέρως μορφωμένη γλωσσικά, που το ύφος της δε μου αρέσει αισθητικά, αλλά δε θα άφηνα ποτέ το "γούστο" μου να επηρεάσει την κρίση μου και τα σχόλιά μου πάνω σε πολιτικά θέματα. Λογική(αυτό χρειαζόμαστε)! Είμαστε, ως έλληνες πολίτες, πιο μορφωμένοι από ποτέ, έχοντας κάνει λάθη στο παρελθόν, ας μάθουμε από αυτά και ας δράσουμε στο μέλλον(ή τώρα) με διαφορετικό τρόπο...Όχι άλλοι ΑΧΡΕΙΑΣΤΟΙ δημόσιοι υπάλληλοι. Όχι άλλοι καλοπληρωμένοι φραπεδάτοι, όταν, την ίδια στιγμή, άλλοι δουλεύουν 14ωρα με τα μισά λεφτά. Όχι άλλες εκδικητικές τάσεις. Όχι άλλα λαϊκά δικαστήρια(αντί αυτών, ισχυρή, ανεξαρτήτως πολιτικών καιρών, δικαιοσύνη-δικαστήρια). Όχι άλλα λαμόγια στην θέση των παλαιοτέρων(που εκτελέστηκαν ή φυλακίστηκαν). Έχω βαρεθεί να διαβάζω(ιστορία) και να βλέπω, δυστυχώς, το πόσο ηλίθιοι είναι οι Έλληνες...
Δημήτρης[94.71.1xx.xxx]ελα τώρα που σε ενόχλησε ο κουρδιστής.Η Κωνσταντοπούλου σε ενοχλεί, το ύφος, η συμπεριφορά και οι πρακτικές της.Και δεν ενοχλεί μόνο εσένα.Ενοχλεί ολο το μέτωπο της 'κοινής λογικής'.Οι ίδιοι που υπερασπίζονταν μέχρι θανάτου την αξιολόγηση και μας είχαν πρήξει για τους διορισμένους χωρίς κανένα προσόν που τρώνε δημόσιο χρήμα, μιλούσαν χθες για bullying – έχουμε ξεφύγει τελείως – κατά του Λάμπη Ταγματάρχη, επειδή η Ζωή Κωνσταντοπούλου τού έκανε 15 ερωτήσεις, προκειμένου να μάθει εάν κάνει για μια δουλειά 100 εκατομμυρίων.Το μέτωπο της ΚΟινής ΛΟγικής δεν έχει κανένα πρόβλημα όταν παιδάκια με πτυχία ή χωρίς περνάνε από ανάκριση κάθε φορά που πάνε – λέμε τώρα – σε μια συνέντευξη για δουλειά – αφού όλοι οι εργοδότες ξέρουν ότι περιμένουν χιλιάδες στην ουρά για μια γελοία θέση των 300 ευρώ. Οι ερωτήσεις στον Ταγματάρχη τούς ενόχλησαν. Μιλάμε για εξωφρενικές κατατστάσεις.
η φορολογηση στα αυτοκινητα ειναι σε σχεση με την αξια ασυγκριτα μεγαλυτερη απο τα ακινητα. βλεπω μερικους να προτεινουν και αλλο φορο στη βενζινη! πετρελαιο κινησης και αεριο εχουν αρκετα χαμηλοτερο φορο χωρις να λεω οτι πρεπει να αυξηθουν. οσων αφορα την αξια του αυτοκινητου σωστο ακουγεται αλλα θα αφορα την αξια του ως καινουργιο η την τωρινη του? γιατι αν ισχυει το πρωτο προβλεπω παλι πολλες πινακιδες να κατατιθενται.οι αλλαγες στα τεκμηρια διαβιωσης των αυτοκινητων προβλεπω οτι θα ειναι σκληρες και αδικες. ο φορος στα 20 ετιας θα μπει ωστε οι φτωχοι να μην εχουν αυτοκινητο? ο φορος σε αυτα που δεν πληρωναν τιποτα αν ειναι μικρος πιστευω ειναι δικαιος.
Θα βγω και εγω Δημητρη εκτος θεματος,γιατι η μαμα κωσταντοπουλου,κατα κοσμο λινα αλεξιου,πολυφερνη και καλοβολεμενη προοδευτικουλα,μεγαλωσε τη ζωη της με διδαγματα παρανομων επιδοματων.Και ουτε ΓΑΤΑ ουτε ΖΗΜΙΑ.Παρα μαθηματα ακεραιοτητος ηθικης και ταξης.@Αγγελος,εχεις προφανως προβλημα με την ελευθερη οικονομια.Και αθελα σου γινεσαι απολογητης του συγκεκριμενου Κυβερνητικου εργου.Η κοινοτικη νομοθεσια δεν προβλεπει χαρατσια,αλλα μηχανες με συγκεκριμενους δεικτες ΡΥΠΩΝ.Γκρινια;;;;;;;;;δεν εχω λογο Αγγελε,γιατι απολαμβανω το φιλελευθερο Εγγλεζικο περιβαλλον,που ΣΕΒΟΜΑΙ και ΜΕ ΣΕΒΕΤΑΙ,οπως πολλοι συμπολιτες μας.
Δηλαδη,πως θα εκταμιευσει ενας πολιτης υπο τις παρουσες οικονομικες συνθηκες 15— 20.000 ευρω για να αντικαταστησει ενα οχημα που εχει συντηρηθει σωστα και εχει τα κτεο του.Και αρα κινειται στα πλαισια της νομοθεσιας προστασιας του περιβαλλοντος;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;Υπαρχουν ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ— ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ τετοια ποσα;;;;;;;;;;;;ακομα και να υπηρχαν ΟΜΩΣ, πως μπαινει ο εκβιασμος νεου χαρατσιου.Ετσι εκδηλωνεται απ τους νεοκοπους ιδεαλιστες η συμπαρασταση στον χειμαζομενο Ελληνα,και μαλλον συνταξιουχο, (γιατι ποιος νεος καταδεχεται σημερα τουτου εικοσαετιας;;;;;;;),ετσι προστατευετε το εισοδημα και τις γλισχρες αποταμιευσεις των απομαχων της ζωης;;;;;;Τι σου ειναι βρε παιδι μου ετουτοι οι σμπιροι με τα πολλα και παχια λογια.Εχει περασει το κτεο του ταυτοκινητο και βρεθηκε καλως,ΑΦΗΣΤΕ ΜΑΣ επι τελους μια μερα ΗΣΥΧΟΥΣ.Θελετε αυστηροτερα κριτηρια καυσαεριων κλπ, βαλτε τα.Αλλα ΑΦΗΣΤΕ ΜΑΣ επιτελους ΗΣΥΧΟΥΣ
Με συγχωρείται που βγαίνω εκτός θέματος αλλά δεν έχει ανοίξει κάποια σελίδα για τον σχολιασμό των όσων ειπώθηκαν μεταξύ της κας Κωνσταντοπούλου και του κυρίου Ταγματάρχη...>> Σε κάποιο σημείο της "κουβέντας" τους ο κύριος Ταγματάρχης ανέφερε ότι χρειαζόταν έναν κουρδιστή πιάνου για να κουρδίζει κάποιο ή κάποια(δεν γνωρίζω λεπτομέρειες) πιάνα περίπου τρεις φορές το χρόνο και λόγω παθογενειών δεν μπορούσε παρά να τον προσλάβει με μισθό(!) και σύμβαση εργασίας ενός χρόνο, αντί να τον πληρώσει τρεις φορές προσφέροντάς του την αμοιβή της εργασίας που θα ΕΚΑΝΕ!! Η απάντηση της κας Κωνσταντοπούλου ήταν ότι θεωρεί σωστό να προσλαμβάνεται ένας τέτοιος επαγγελματίας από το δημόσιο με σύμβαση εργασίας ενός χρόνου!!!>> Κυρία Κωνσταντοπούλου, υπάρχουν παιδιά εκεί έξω που δουλεύουν 12 ώρες την ημέρα λαμβάνοντας 400-500 ευρώ ανά μήνα(αν είναι τυχερά και τα παίρνουν και αυτά!), ενώ υπάρχουν ακόμα περισσότερα που δεν έχουν δουλειά, υπομένοντας όλες τις γνωστές συνέπειες της ανεργίας(τα τελευταία 5-6 χρόνια) και εσείς μιλάτε, κάνοντας και τον σοφό κριτή, για πρόσληψη ανθρώπου με μισθό δημοσίου για μία δουλειά που λαμβάνει χώρα τρεις φορές το χρόνο??? ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ ειδικά στους καιρούς μας!! Αυτό που χρειαζόμαστε(κατά τη γνώμη μου) είναι έναν ορθολογικό τρόπο εξόδου από το τέλμα μας... Τον οποίο δε μας προσέφεραν οι προηγούμενοι... Αν εσείς θεωρείτε ότι η Ελλάδα πρέπει να γίνει το χάος που ήταν πριν οδηγηθούμε στην ύφεση και τα μνημόνια, τότε ούτε και εσείς έχετε να προτείνετε κάτι ορθολογικό(το οποίο το έχουμε ανάγκη, ως άνθρωποι και δε θα σταματήσουμε να ψηφίζουμε "ακραία" μέχρι να το πετύχουμε)... Μην ξεχνάτε πως η Ελλάδα δεν έγινε, μέσα σε μία μέρα, κομμουνιστική Ρωσία... ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ το τριαντα-τόσο που είχατε στις εκλογές θα γίνει δύο και τρία...
Ειμαι κατοχος αυτοκινητου 2,300cc κινεζικης προελευσεως και λιανικης τιμης 18,000 το 2008.το αυτοκινητο αυτο μετα την αλλαγη στη φορολογιση και τοθς φορους πολ. διαβιωσης δεν εισαγεται πλεον.....Εγω εδω και 4 χρονια εχω καταθεσει πινακιδες...Για μενα το πιο σωστο ειναι το αυτοκινητο να ειναι στοιχειο φορολογικου ελεγχου κατα την αγορα (αν δικαιολογει το δηλωθεν εισοδημα τη δαπανη) και μετα...ενα τυπικο τελος κυκλοφοριας 150-200 ε και 10 λεπτα πανω το λιτρο καυσιμου.ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ
Τα λιγα που ειδα για τισ αλλαγες μου φαινονται, παραδοξως γιατι εξακολουθω να πιστευω οτι εχομε Κυβερνηση Γελοιων. προς τη σωστη κατευθυνση.Η φορολογηση των "κυβικων" ηταν οικονομικος αναλφαβητισμος που προκαλουσε καθε λογεης στρεβλωσεις. Ο φορος επι της τιμης πωλησεως ειναι απειρως δικαιοτερος.Η τιμωρητικη φορολογηση των παλιων ΙΧ ειναι πιο περιπλοκο θεμα. Αν εχεις ενα σιβικ 25ετιιας που κανει 5 λιτρα τα 100 χμ (ξερω, γιατι εχομε ενα τριπορτο του 91 στο εςξοχικο), με μονο 85χιλ κμ, ειναι τελειωσ αδικο να πληρωνει τιμωρητικο φορο ε[πι τη βασει ΜΟΝΟ της ηλικιας, οπως ενα 25χρονο τζιπ με 6 λιτρα μηχανη!Ασ αφησω οτι ο φορος των παλιων χτυπα 100% τους οικονομικα αδυνατους, πλην ελαχιστων εξαιρεσεων.
Καλές οι διαπιστώσεις, αλλά επειδή όλοι σχεδόν συμφωνούμε, ας προτείνουμε λύσεις, μήπως και τις διαβάσει κανείς. Φόρο 10-12 λεπτά στο λίτρο και μείωση 30-50% για τα ταξί(5-6 λεπτά δηλαδή). Θα ελαφρυνθεί πολύ ο μέσος καταναλωτής, θα βγουν από την πλήρη ακινησία χιλιάδες αυτοκίνητα και όλοι θα προσπαθούν να οδηγούν οικονομικότερα και οικολογικότερα. Κατάργηση των τελών κυκλοφορίας. Είναι άδικα γιατί είτε κάνεις 10δις χιλιόμετρα, είτε κάνεις 10 μέτρα, πληρώνεις τα ίδια.
Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.
Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.