Δόκιμους υπαλλήλους και χαμηλότερους μισθούς στο Δημόσιο ζητούν οι δανειστές

Κατώτατες αποδοχές 684 ευρώ, κατάργηση των κλιμακίων και της «προσωπικής διαφοράς», κριτήρια παραγωγικότητας
Δευτέρα, 18 Μαΐου 2015 12:27
UPD:18/05 12:27

Σχέδιο για νέο μισθολόγιο στο Δημόσιο, το οποίο προβλέπει -σε πρώτη φάση- την καθιέρωση νέων κατώτατων εισαγωγικών μισθών, χαμηλότερων περίπου κατά 12% σε σύγκριση με τους ισχύοντες σήμερα, και εν συνεχεία την κατάργηση όλων των άλλων μισθολογικών κλιμακίων, ώστε όλοι οι μισθοί να καθορίζονται πλέον με κριτήρια αποδοτικότητας και παραγωγικότητας, κατά τα πρότυπα των ατομικών συμβάσεων του ιδιωτικού τομέα, προσπαθούν να επιβάλουν οι «θεσμοί» στην κυβέρνηση.

60 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ[46.190.3xx.xxx]
06/03/2017 00:32

Πότε επιτέλους, θα σταματήσει να πληρώνει ο φορολογούμενος Έλληνας πολίτης, το αντιπαραγωγικό ελληνικό ιδιωτικό τραπεζικό σύστημα, μέσω των ανακεφαλαιοποιήσεων:; Γιατί δεν έχουν μειωθεί οι παχυλοί μισθοί και τα εφάπαξ, στους τραπεζικούς υπαλλήλους; Μήπως γιατί έτσι εξαγοράζεται η σιωπή τους;....

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Thanasis[2.85.4xx.xxx]
14/06/2015 12:29

Μία ιδέα για να προτείνει η εφημερίδα...Να απολύσει ο Συριζα, σαν αξιοκρατικό κόμμα που είναι, όλους τους δημόσιους υπάλληλους, οι οποίοι ωφελούνται τόσα χρόνια, (θα βρει τον τρόπο να το κάνει) και να προσλάβει στη θέση τους (με αξιοκρατικό τρόπο) άνεργους, για να ωφεληθούν λίγο και αυτοί.

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
21/05/2015 17:23

Αχ τι καλοί που είναι, αχ τι καλά που δεν πρόκειται να μας αφήσουν να χρεοκωπήσουμε και θα μας τα '"ακουμπήσουν" πάλι. Αχ τι καλά που θα πληρώνουμε αυτά που μας "ακουμπάνε" μέχρι 5ης γενιάς. Προς θεού, αν μας αφήσουν να χρεοκοπήσουν τι θα κάνουμε???

Και μόνο η φράση "αφήσουν να χρεοκοπήσουν" είναι όλα τα λεφτά, δείχνει επίπεδο γνώσης και ιδεολογίκή κατεύθυνση. Το δεύτερο είναι αποδεκτό και δικαίωμα του καθενός, οπότε ας σχολιάσουμε το πρώτο.

Α. Τα κράτη δεν χρεοκοπούν.

Β. Τα κράτη δεν τα "αφήνουν να χρεοκοπήσουν", κηρύσσουν μονομερή στάση πληρωμών που αποτελεί βασικό δικαίωμά τους πλήρως κατοχυρωμένο στο διεθνές δίκαιο.

Γ. Μην ανησυχείτε, και με τον ΣΥΡΙΖΑ δεν υπάρχει περίπτωση ¨χρεοκοπίας".

Δ. Καλά κρασιά.

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ioannis[46.198.2xx.xxx]
21/05/2015 12:49

Ναι δεν πρόκειται να μας αφήσουν να χρεοκοπήσουμε για πολλούς λόγους,Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα μας τα ακουμπήσουνε για να τα μοιράζει ο ΣΥΡΙΖΑ στην πελατεία του με διάφορα προσχήματα Οσο δεν παίρνουμε δραστικά μέτρα για να γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί θα σερνόμαστε προς τα κάτω ,το ΑΕΠ και το βιοτικό μας επίπεδο θα πέφτει .Ακόμη και το ταμπού του ΣΥΡΙΖΑ οι συντάξεις για πόσο θα μπορέσουν να συγκρατηθούν σε μία οικονομία που καταρρέει?

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 8 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Διονύσης[92.18.1xx.xxx]
21/05/2015 00:47

Φυσικά και ήτανε ζωώδες αιματοκύλισμα. Τι περίμενες να είναι όταν ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ; όπως επίσης είναι βασικό ζωώδες ένστικτο το να δημιουργείς φυλετικές ομάδες, όπως και όλοι μας είμαστε ζώα γιατί απλούστατα 20000 χρόνια πολιτισμού δεν αρκούν για να αλλάξουν το DNA. Γι αυτό και αρκεί μια μόνο σπίθα για να ξυπνήσει το ζώο και τότε ορισμένοι άσχετοι αποκτούν την ψευδαίσθηση ότι είναι καλύτεροι.

Είσαι τόσο φανατικός ώστε χαρακτηρίζεις φανατικό εμένα που απλώς είπα ότι λυπάμαι αυτούς τους ανθρώπους. Όσο για τις χώρες βόθρους που λες, έχω ζήσει κι εγώ σε μία τέτοια:

Όπου ο Αθηναίος αντιμετωπίζεται ρατσιστικά στην επαρχία, όπου μπορεί 2 άνθρωποι στο χωριό να σφάζονται αλλά να υποστηρίζουν ο ένας τον άλλον όταν στον καυγά μπαινεί και κάποιος από γειτονικό χωριό (νόμιζες ότι αυτό ισχύει μόνο για τους μουσουλμάνους;) ή όπου Πελοπονήσιοι και Στερεοελλαδίτες ξεκινάνε εμφύλιο πόλεμο πριν ακόμα καλά καλά ελευθερωθούν από τους Τούρκους. Ευτυχώς βρέθηκαν κάποιοι φιλέλληνες που δεν σκέφτηκαν όπως εσύ κι εσύ ελευθερώθηκε η Ελλάδα.

Και μια ευχή: Να σταματήσει η κυβέρνηση τα νάζια και να πάρει τα λεφτά ώστε να μην βρεθείς στη θέση αυτών των μεταναστών

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Αντι-Λαθρομεταναστευτικό Κόμμα (Α.ΛαΜε.Κ)[213.16.2xx.xxx]
20/05/2015 17:05

@ Διονύσης[92.18.1xx.xxx]
19/05/2015 21:41

OXI-γιά-τα-τρόφιμα, που μπορεί να ήταν η αφορμή.

Καθαρά λέει ήταν "Μπανγκλαντεσιανοί οι μεν, και Ροχίνγκια μιά μουσουλμανική μειονότητα της Βιρμανίας οι δε" που έσφαζαν αλλήλους.
Φυλετικο ζωώδες αιματοκύλισμα ήταν

Επειδή έχω δουλέψει σε τέτοιες χώρες-βόθρους, υπάρχει μιά παροιμία στον μουσουλμανικό κόσμο.
" Αδελφός εναντίον αδελφού, αλλά μαζί εναντίον του γείτονα.
Χωριανός εναντίον χωριανού, αλλά μαζί εναντίον του άλλου χωριού.
Η χώρα εναντίον της γείτονος, αλλά όλοι μαζί εναντίον των Απίστων".
υτή είναι κουλτούρα αιώνων

Μην πας μακριά, προ ημερών δεν μαχαιρώνονταν στον Κορυδαλό Σουνίτες με Σιίτες μουσουλμάνοι?

δλδ φίλε να "υποδεχθούμε" εδώ τον κάθε "πικραμένο", "κατατρεγμένο", και "αναξιοπαθούντα" κατά-το-δικό-του-αφήγημα μαντεύοντας αν είναι φονιάς ή βιαστής ή τζιχαντιστής?

Αφέλεια ή φανατισμός σου είναι?

ΥΓ
ένα δημοψήφισμα (που είναι και της μόδας τελευταία) τι λες να έβγαζε?
Πάντως η σ.Τασία και ο Ραγκούσης δεν θα το τολμούσαν

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
@[212.205.3xx.xxx]
20/05/2015 16:08

@ΜΟΡΤΗΣ[62.1.1xx.xxx]

Πολύ ρηχή η προσέγγισή σου. Τόσο που μου θυμίζει τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουν τα προβλήματα οι πολιτικοί μας πολλά χρόνια τώρα.

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
zk[193.93.1xx.xxx]
20/05/2015 13:34

Οτι πρέπει νά γίνουν μεγάλες αλλαγές στό δημόσιο, συμφωνώ καί επαυξάνω!
Ολοι οί υπάλληλοι νά αξιολογούνται μέ αντικειμενικά κριτήρια. Ποιός όμως θά κάνει τήν αξιολόγηση? Ξέρουμε πώς ό κάθε προιστάμενος καί διευθυντής σέ κάθε δημόσια υπηρεσία, έχει τούς δικούς του αυλικούς, καί αυτούς θά προμοτάρει είς βάρος άλλων υπαλλήλων πού δέν είναι απλά αρεστοί! Ετσι θά έχουμε μεγένθυση τών στρεβλώσεων, σέ μία νοσηρή κατάσταση πού προυπήρχε!
Σέ ότι αφορά τήν μείωση τών αποδοχών, τών έν ενεργεία υπαλλήλων, συζητιέται νά γίνουν μειώσεις στίς κατηγορίες ΥΕ καί ΔΕ, καί κάποιου είδους αύξηση στίς κατηγορίες ΤΕ καί ΠΕ. Πέραν τού ότι όλοι οί δημόσιοι υπάλληλοι πρέπει νά ενταχθούν στό ενιαίο μισθολόγιο, εντούτοις μέ τήν εφαρμογή αυτού από τό 2012 διευρύνθηκαν οί μισθολογικές διαφορές μεταξύ τών 2 κατώτερων καί 2 ανώτερων κατηγοριών. Μέ τήν νέα ρύθμιση θέλουν νά απαξιώσουν τίς 2 χαμηλότερες κατηγορίες, οί οποίες διόλως τυχαίως είναι καί αυτές πού προσφέρουν τήν λεγόμενη ανταποδωτική εργασία, σέ τομειίς όπως τό πράσινο καί τά σκουπίδια, πού επιβουλεύονται μεγάλα ιδιωτικά συμφέροντα!
Τέλος όσων αφορά τούς νεοπροσλαμβανόμενους, καί τήν είσοδο τους στό δημόσιο μέ χαμηλότερο μισθό, θά έχουμε άλλη μία ανωμαλία, καθώς έχει αποδειχτεί στήν πλειονότητα τών περιπτώσεων ότι οί νέοι βγάζουν τήν περισσότερη δουλειά, δημιουργώντας έτσι μιά κατάφορη αδικία σέ βάρος τους μέ αποτέλεσμα νά έχουμε όξυνση τών εργασιακών σχέσεων μεταξύ τών υπαλλήλων!

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Διονύσης[92.18.1xx.xxx]
19/05/2015 21:41

Φοβάμαι Αφιερωμένε ότι το άρθρο που παραθέτεις έχει το αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό που σχολιάζεις. Βγάλανε μαχαίρια γιατί δεν φτάνανε τα τρόφιμα. Θα φοβόμουνα να τους έχω γείτονες, δεν το αρνούμαι, αλλά είναι και αυτή μια ιστορία που προκαλεί συμπάθεια όπως και όλες οι άλλες οι δακρύβρεχτες όπως τις χαρακτηρίζεις. Και για να θυμηθούμε και τον Χριστό, εσύ είσαι βέβαιος ότι δεν θα έπαιρνες μαχαίρι σε μια τέτοια περίπτωση;

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Αφιερωμένο στον ψηφοφόρο των Συριζα - Πασόκ[213.16.2xx.xxx]
19/05/2015 16:22

από άλλο σημερινό άρθρο της Ν

"Αλληλοσφαγή μεταναστών επάνω σε πλοίο που τους μετέφερε στην Ινδονησία"

http://www.naftemporiki.gr/story/954353/allilosfagi-metanaston-epano-se-ploio-pou-tous-metefere-stin-indonisia

Τέτοιοι ή παρόμοιοι α-π-ο-β-ι-β-ά-ζ-ο-ν-τ-α-ι
κάθε βράδυ,
πολλές εκατοντάδες ή και παραπάνω των 1000 (Βούτσης, ΤΑΣΙΑ και Δρίτσας οίδον)
στα νησιά ου Α.Αιγαίου.

Σύντροφοι μην το βασανίζετε.
Αυτά περί εγκύων, παιδιών κλπ, και τα "ψυχοπονιάρικα" αφήστε τα
Δεν αλλάζει τίποτε στην κουλτούρα τους.
Η-ανθρώπινη-ζωή-δεν-έχει-καμιά-αξία-γι'αυτούς.

Να κάτσουμε τώρα εμείς να ξεψυρίζουμε ποιοί είναι και ποιοί δεν είναι τέτοια ζώα, άγρια θηρία όπως στο άρθρο?
Στην Αυστραλία που μάλλον τελικά πηγαίνανε θα βάζανε το θλιμμένο, κατατρεγμένο ύφος και θα διηγούνταν δακρύβρεκτες ιστορίες πως τους/τις "κακομεταχειρίζονταν, βίαζαν ομαδικά οι στρατιώτες, τα παιδιά" κλπ, και θάλεγες, "κρίμα ρε παιδιά, άνθρωποι είναι κι αυτοί..."

Σύντροφε ξανακύταξε πάλι το άρθρο. Στην πρώτη ευκαιρία θα σου έκοβε το λαρύγγι πριν προλάβεις να αμυνθείς. Τέτοιοι "άνθρωποι είναι κι αυτοί"

Γιά τους ηγέτες σας είναι μελλοντικά ψηφαλάκια και σίγουρα
(ταυτότητες είναι αυτές βλέπετε. εύκολα τις παίρνεις όπου κι όπου?)
Εσύ θα τους ήθελες στο διπλανό διαμέρισμα?

Υπερψηφίστηκε από 10 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 10 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ABR[193.254.2xx.xxx]
19/05/2015 13:43

Το συγκεκριμένο μέτρο το διαβάζω και το ξαναδιαβάζω και δεν μπορώ να βρω κάτι που να διαφωνώ σε σχέση με τη λογική που το διέπει.
Πρέπει να υπάρχει και αντιστοιχία μεταξύ μισθού και οικονομίας όπως επίσης και μισθού και αποδοτικότητας.
Τίποτα από αυτά δεν ισχύουν στο δημόσιο αυτή τη στιγμή.

Υπερψηφίστηκε από 22 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 8 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[85.75.1xx.xxx]
19/05/2015 13:13

Και κατι ακομη,θα πρεπει να εισαχθουν και κριτηρια περι εκλεγειν και εκλεγεσθαι.

Υπερψηφίστηκε από 12 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
MK[84.205.2xx.xxx]
19/05/2015 11:05

Κακομοίρης! εάν νομίζεις ότι όλη αυτή η μεθόδευση απαξίωσης του δημοσίου γίνεται για την πραγματική αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων. Στόχος είναι η απαξίωση κάθε σε κάθε τι που μπορεί να προσφέρει αξιοπρέπεια - ασφάλεια στον πολίτη.
Μην χτυπιέστε μεταξύ σας χτυπήστε το σύστημα!!! κορόιδα!!!

Υπερψηφίστηκε από 18 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 24 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[85.75.1xx.xxx]
19/05/2015 10:22

Ο Δημοσιος Τομεας,πρεπει να υιοθετησει υγιεις αρχες του Ιδιωτικου,για να αποκτησει ΠΟΙΟΤΗΤΑως πχ αρση μονιμοτητας αναζητηση-προσληψη αριστου προσωπικου,διαρκη εκπαιδευση,παραγωγικοτητα,ανταγωνιστηκοτητα, πελατοκεντρικη φιλοσοφια και δια βιου υπηρεσιακη αξιολογηση.Και βεβαιως περιοδο δοκιμασιας.Οι αμοιβες ειναι το τελευταιο,αλλα και το πιο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ,και αρα η προυποθεση των αριστων σημαινει και αμοιβες ΙΤ,σολα τα επιπεδα.Αυτα βεβαια προσκρουουν στην ραγιαδιστικη αντιληψη και φεδουαλιστικη φιλοσοφια που εχει εγκαταστησει το συστημα πολιτικης διαπλοκης απο ιδρυσης του Ελληνικου Κρατους.Και αρα ως αρχη,αδιαβλητο συστημα προσληψεων με διαγωνισμους οπως στα ΑΕΙ χωρις μορια κλπ φωτογραφικα φιλολαικα και υποκειμενικα κριτηρια,παρα μονον το τι απαιτειται για τις αναγκες καθε θεσης του αντιστοιχου οργανογραμματος ανα υπηρεσια,τμημα,διευθυνση,κοκ.

Υπερψηφίστηκε από 25 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 10 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Διονύσης[92.18.1xx.xxx]
18/05/2015 19:46

Φοβάμαι άγγελε ότι είμαστε 3.

Διονύσης[146.124.1xx.xxx] 18/05/2015 15:07
Διονύσης[92.18.1xx.xxx] 18/05/2015 14:46
ΔΙΟΝΥΣΗΣ[87.202.4xx.xxx] 18/05/2015 18:32

Μα είναι τόσο συνηθισμένο όνομα; Όπως και να 'χει το πράγμα εγώ είμαι ο πρώτος και δεν δικαιούμαι απλώς να το κρατήσω αλλά και επιβάλλεται για να μην μπερδεύονται οι αναγνώστες. Ο δεύτερος το γράφει με κεφαλαία για να ξεχωρίζει. Ο τρίτος πρέπει να βρει έναν άλλον τρόπο π.χ όλα μικρά ή Δ.ι.ο.ν.υ.σ.η.ς ή κάτι άλλο.

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 11 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
18/05/2015 18:56

Προφανώς έχουμε δύο Διονύσιους στο site.

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
τακης[158.169.1xx.xxx]
18/05/2015 18:38

Η λύση είναι να πάμε με τον Ερντογκαν να επανίδρυσουμε την Οθωμανική Αυτοκρατορία και να πάρουμε τα δημόσια οφίτσια που κατείχαν οι Φαναριώτες. Εκεί να δείτε θεσάρες για ΔΥ σε μια αναδυόμενη αυτοκρατορία των 3 Θαλασσών και των 3 Ηπείρων

Υπερψηφίστηκε από 16 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 8 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΔΙΟΝΥΣΗΣ[87.202.4xx.xxx]
18/05/2015 18:32

Στο ίδιο μήκος κύματος με συν-σχολιαστή (ΑΓΓΕΛΟ)
1. Σίγουρα οι δημόσιοι υπάλληλοι που έχουμε είναι κάτω από 650.000. Ερώτηση κολοκυθιάς για ονειροπόλους: Πόσους πρέπει να έχουμε?
2. Εκτός του χρέους η χώρα αντιμετωπίζει πρόβλημα ισοζυγίου με τις εξαγωγές να μην έχουν ανακάμψει σοβαρά παρά τη δραματική μείωση μισθών. Πόσο πρέπει να κατέβει ο μισθός του Ι.Υ για να απακατασταθεί η ανταγωνιστικότητα και να έχουμε θετικό πλεόνασμα?
3. Με τεράστιο χρέος και εξασθενημένη ανταγωνιστικότητα ποιος θα κάνει επενδύσεις?
4. Νομίζετε ότι οι δανειστές ενδιαφέρονται για την ανάπτυξη της χώρας??Απατάσθε πλάνη οικτρή. Για να πάρουν τα λεφτά τους πίσω ενδιαφέρονται. Γι αυτό κρέμασαν το Σαμαρά και δεν δέχτηκαν να συζητήσουν αναδιάρθρωση του χρέους παρά το πλεόνασμα που πέτυχε ο δυστυχής....

Υπερψηφίστηκε από 18 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 7 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
18/05/2015 18:02

Πόσες φορές πρέπει να ειπωθεί ότι ΔΕΝ υπάρχουν 1 εκατομμύριο ΔΥ και απλώς ΔΕΝ υπήρξαν ποτέ ώστε να εμπεδωθεί??? Στην απόγραφή του 2011 ήταν 768000 συμπεριλαμβανομένων όλων όσων έπαιρναν έστω και 1 ευρώ από το δημόσιο (μη μονίμων) και ΚΥΡΙΩΣ συμπεριλαμβανομένων των ενστόλων που δεν λογίζονται στα στατιστικά των άλλων χωρών, αλλά ακόμα και έτσι δεν έγινε εφικτό να παρουσιασθεί ούτε καν ότι ο αριθμός είναι πάνω από το μέσο όρο! Στην πραγματικότητα ο αριθμός ήταν από τους ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟΥΣ αναλογικά και αυτό σε συνδυασμό με την πάγια τακτική των κομμάτων να διορίζουν αργόμισθα κομματόσκυλα που στην καλύτερη των περιπτώσεων έκαναν δουλειά για το βουλευτή τους αλλά και το πόσο πίσω είμασταν (και είμαστε) σε μηχανοργάνωση ΠΡΟΦΑΝΩΣ και είχε σαν αποτέλεσμα μια αναποτελεσματική διοίκηση. Όταν έχεις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ εργαζόμενους τα 2/3 από την Γερμανία τουλάχιστον, με τεχνικά μέσα και μηχανοργάνωση για κλάματα και με γραφειοκρατία του 1940, ΠΩΣ ακριβώς θα περίμενες να λειτουργεί αποδεκτά το σύστημα?? Όταν το συνολικό μισθοδοτικό κόστος σου είναι χαμηλό και σαν νούμερο και σαν μέσος μισθός αλλά επιμένεις ότι αυτό είναι το πρόβλημα και ΟΧΙ το υπόλοιπο 50% του μη μισθοδοτκού κόστους (όπου κυρίως κρύβεται το κομματικό κράτος), πως θα διορθωθεί το πρόβλημα??? Σήμερα ο αριθμός των ΔΥ (με τον ίδιο ΣΤΡΕΒΛΟ τρόπο υπολογισμένος) είναι κάτω από 600,000, ΔΕΝ έχουν απολυθεί οι αργόμισθοι για να προσληφθούν στην θέση τους ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ή έστω δεν έχουμε βάλει τα δύο πόδια σε ένα παπούτσι στα κομματόσκυλα ώστε να δουλέψουν, αλλά απλώς φροντίσαμε να διαλύσουμε ακόμα περισσότερο από ότι ήταν στο παρελθόν την παιδεία, την υγεία κλπ, ώστε καλό είναι οι ασθενείς που πάνε σε δημόσιο νοσοκομείο να δουν γιατρό που δουλεύει 14 ώρες την ημέρα, να έχουν έτοιμο και το γραφείο κηδειών. Αλλά εμείς καθόμαστε και συζητάμε για κομμώτριες που μπήκαν σε διαθεσιμότητα και τεράστιο αριθμό υπαλλήλων! Ας μην δουλευόμαστε μεταξύ μας παρακαλώ. Ας το πούμε καθαρά: τους δανειστές δεν τους ενδιαφέρει να φτιάξουν δημόσια διοίκηση, ούτε και τα πολιτικά κόμματα. Απλώς τα χρήματα που πηγαίνουν για φόρο πρέπει να ανακατευθυνθούν προς τα χρεωλύσια, τόσο απλά. Αυτό έχει γίνει εδώ και 5 χρόνια, αυτό θα γίνει και στην συνέχεια. Συνεπώς, ας αφήσουμε τις μπούρδες περί δημοσίου, μισθών κλπ. Τα προτεκτοράτα δεν φτιάχνουν ούτε δομές δημοσίου ούτε βιομηχανία ούτε τίποτα, απλά δίνουν την περιουσία στους επικυρίαρχους. Μόλις το αντιληφθείτε αυτό και καταφέρετε να το συνδυάσετε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ με την τραγική φορολογική αφαίμαξη των τελευταίων ετών που μας έχει φτάσει στην πρώτη θέση σε φόρους για τους μ..ες που είναι υποχρεωμένοι να πληρώσουν ενώ οι γνωστοί πάντα άγνωστοι συνεχίζουν να μένουν στο απυρόβλητο, με την απίστευτη ανεργία, με την βύθιση της οικονομίας σε επίπεδα πολέμου ή κραχ 1929, τότε θα μπορούμε να συζητήσουμε σε άλλη βάση το θέμα. Η τουλάχιστον πείτε την αλήθεια στον εαυτό σας: χ...ε για την βελτίωση του δημοσίου, απλώς πιστεύετε ότι έτσι θα γλυτώσετε φόρους. ΑΜ ΔΕ!

Υπερψηφίστηκε από 35 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 11 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
κανελλος[178.128.1xx.xxx]
18/05/2015 17:49

Το γενικο συμπερασμα ειναι οτι οι μονοι τιμιοι και εργατικοι ανθρωποι ειναι οι τοκογλυφοι,που θα πρεπει να ειναι προτυπα για ολους τους υπολοιπους που ειμαστε φοροκλεφτες,τεμπεληδες παραδειγματα προς αποφυγη.Ακου να εχουμε το θρασος να ζηταμε μισθους 750 ευρω οταν μονο το ρευμα δεν ειναι κατω απο 190-200 ευρω.
Προτεινω λοιπον ενα μικτο μισθο 190 ευρω και 1 κιλο ρυζι το μηνα.
ΑΕΙ ΣΙΧΤΙΡ

Υπερψηφίστηκε από 27 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 9 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 3 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 61
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 60
  • Απορριφθέντα σχόλια: 1
    • Εκτός Θέματος1