Αλ. Τσίπρας: Η ΕΚΤ έχει ακόμη μια θηλιά γύρω από το λαιμό μας

Παρασκευή, 06 Μαρτίου 2015 14:11
UPD:06/03 18:00

Σε βραχυχρόνιες εκδόσεις χρέους θέλει να προχωρήσει η Ελλάδα, προκειμένου να καλύψει το χρηματοδοτικό της κενό, όπως δηλώνει ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας στο γερμανικό περιοδικό Der Spiegel, προειδοποιώντας πως αν η ΕΚΤ δεν το δεχτεί, αναλαμβάνει μεγάλη ευθύνη.

108 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
Διον΄σης[92.18.1xx.xxx]
10/03/2015 09:26

αυτή τη φορά συμφωνώ μαζί σου Άγγελε και δεν μου έκανε και καθόλου εντύπωση που ένας πολιτικός έλεγε κάποια πράγματα για τους άλλους ενώ αυτός έκανε τα αντίθετα. Αποδεικνύεται όμως και κάτι άλλο από την αποκάλυψη: Ότι κίνδυνος ΥΠΗΡΧΕ

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
sanio[94.69.9xx.xxx]
09/03/2015 21:24

@Διαλεξτε τι θελετε.
Αν εχεις την καλωσυνη αγαπητε μου , μου εξηγεις σε παρακαλω τι σημαινει πιστωτικο γεγονος? Και ποιες οι επιπτωσεις του σε καθε κατηγορια πολιτων (μισθωτων, ελευθερων επαγγελματιων, καταθετων, κατεχοντων ακινητη περιουσια) ?
Ευχαριστω.

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Διαλεξτε τι θελετε[77.49.1xx.xxx]
09/03/2015 19:25

Aκουσα μια ανταποκριση απο τις Βρυξελλες και ελεγαν οτι αν δεν τα βρη η Ελλαδα με τους εταιρους εχει 3 επιλογες
1.-Να πληρωσει τη δοση στο ΔΝΤ μη δινοντας μισθους και συνταξεις για το μηνα μαρτιο
2.- να πληρωσει το ΔΝΤ οπως εχει υποχρεωση , περνοντας λεφτα απο τις καταθεσεις
3.-να δημιουργηθει πιστωτικο γεγονος χωρις να επηρεασθουν τοσο οι οι καταθεσεις, οσο και μισθοι -συνταξεις
Εγω προτιμω το νουμερο 2 γιατι ουτς η αλλως δεν διαθετω καταθεσεις
Εσεις αγαπητοι συνσχολιαστες τι προτιματε?

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
09/03/2015 16:52

Και για να μην παρεξηγηθώ αγαπητέ Διονύση, το δικαίωμά αυτό το αναγνωρίζω σε οποιονδήποτε, αρκεί να μπορεί να καλύψει την προέλευση των καταθέσων του, νομίζω δεν ζητάω πολλά. Όμως αυτό δεν σημαίνει ότι το αναγνωρίζω στον όποιο πρωθυπουργό, υπουργό οικονομικών ή άλλο έλληνα αξιωματούχο, όταν ο ίδιος κόπτεται για την ασφάλεια του τραπεζικού συστήματος και μας λεει ότι όλα είναι μέλι γάλα, ενώ ο ίδιος την κάνει με πηδηχτά βηματάκια. Παραδειγμα χαρακτηριστικό, ο προηγούμενος υπουργός οικονομικών (και το ίδιο θα πω όταν το μάθω για τον νυν υπουργό ή πρωθυπουργό ΠΡΟΦΑΝΩΣ). Διαβάζουμε πριν από κάποιους μήνες: Την ανησυχία του ότι η πολιτική αβεβαιότητα μπορεί να υπονομεύσει την πρόσφατη ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας εξέφρασε ο υπουργός Οικονομικών, Γκίκας Χαρδούβελης σε συνέντευξή του στην αμερικανική εφημερίδα Wall Street Journal. Ο υπουργός Οικονομικών υπογράμμισε πως περίπου 3 δισ. ευρώ καταθέσεων έχουν εγκαταλείψει το τραπεζικό σύστημα κατά τους τελευταίους δύο μήνες, με κάποιες από τις εκροές να συνδέονται με φορολογικές πληρωμές. Αν και το ποσό αυτό θεωρείται μικρό σε σύγκριση με τα περίπου 70 δισ. ευρώ που έχουν φύγει από τις ελληνικές τράπεζες κατά τα τελευταία πέντε χρόνια, σύμφωνα με τον κ. Χαρδούβελη «θα μπορούσε να είναι ένας προάγγελος του τι πρόκειται να ακολουθήσει». Ο υπουργός υπογράμμισε πως η πιθανότητα μιας μαζικής εκροής καταθέσεων (bank run) είναι πολύ μικρή, καθώς οι καταθέτες κατανοούν ότι οι καταθέσεις τους είναι ασφαλείς, ωστόσο ξεκαθάρισε πως είναι ακόμη η αρχή και θα πρέπει η συμπεριφορά των καταθετών να παρακολουθείται πολύ προσεκτικά.” ΕΔΩ λοιπόν ο αξιότιμος αυτός κύριος μας δούλευε ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ και αυτό το άθλιο δούλεμα οφείλω να του το προσάψω, κάτι που δεν μπορώ να προσάψω σε σένα αγαπητέ Διονύση, όπως προείπα και το εννοώ απολύτως. Ελπίζω να μην διαφωνείς.

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
09/03/2015 15:34

Καλώς έπραξες Διονύση, είναι απόλυτο δικαίωμά σου να πας τα χρήματά σου όπου θες και εσύ και οποιοσδήποτε. Αποτελεί εφαρμογή των δικαιωμάτων σου, το κράτος έχει μόνο το δικαίωμα να ελέγξει την προέλευσή τους αλλά όχι να σου πει που θα τα πας. Το παρέθεσα σε απάντηση παρατηρήσεων του bertin προς τον Asterix και τον "γραφικό" Καζάκη.

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Διονύσης[84.92.2xx.xxx]
09/03/2015 15:11

Γνωστό αυτό Aggelos. Ένας από αυτούς υπήρξα κι εγώ (τι σου κάνουν αυτές οι δημοσκοπήσεις)! και πραγματικά περισσότερα έβγαλα έξω το 2012 κι έτσι δεν είχαν μείνει πολλά τον Ιανουάριο

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
doonies[85.73.1xx.xxx]
09/03/2015 15:10

οσο χαζοβιολης,χαζοχαρουμενος η βαλτος εισαι
πιο λιανα δεν γινεται.

Για πρώτη φορά Έλληνας ΥΠΕΞ είπε την αλήθεια έξω από τα "δόντια" και ζήτησε από την Γερμανία και την γερμανική Δικαιοσύνη "να δώσουν τα πρωτόκολλα των καταθέσεων, ώστε να έχουμε αποδείξεις για το ποιος δωροδοκήθηκε στην Ελλάδα".

Σημείωσε δε ότι η Γερμανία έχει κερδίσει 80 δισ.ευρώ από την ελληνική κρίση και ζητάει μια καινούρια Συνθήκη του Λονδίνου για την Ελλάδα.

Στις 27 Φεβρουαρίου 1953 οι πιστωτές της Γερμανίας, μεταξύ αυτών και η Ελλάδα, με πρωτοβουλία των ΗΠΑ συγκεντρώθηκαν στο Λονδίνο για να "κουρέψουν¨" το χρέος της.

Το γερμανικό χρέος (προπολεμικό και μεταπολεμικό) ανερχόταν σε 32 δισεκατομμύρια μάρκα, χωρίς να υπολογίζονται οι πολεμικές επανορθώσεις και αποζημιώσεις.

Στους πιστωτές περιλαμβάνονταν η Ελλάδα, οι Ηνωμένες Πολιτείες, ο Καναδάς, η Γαλλία, η Βρετανία, η Ιταλία, η Ισπανία, η Ελβετία, η Γιουγκοσλαβία και η Νότιος Αφρική. Η Ρωσία και οι χώρες της Ανατολικής Ευρώπης δεν συμμετείχαν στις διαπραγματεύσεις.

Οι διαπραγματεύσεις κράτησαν περίπου έξι μήνες και στις 8 Αυγούστου 1953 υπεγράφη η Συμφωνία του Λονδίνου για τα Γερμανικά Εξωτερικά Χρέη (London Agreement on German External Debts), που προέβλεπε «κούρεμα» κατά 60% και αποπληρωμή τους με μάρκα σε 30 χρόνια.

Ένας σημαντικός όρος της συμφωνίας ήταν ότι αποπληρωμή θα γινόταν εφόσον η Δυτική Γερμανία είχε εμπορικό πλεόνασμα και η εξυπηρέτηση του χρέους δεν θα ξεπερνούσε το 3% των εσόδων της από το εξαγωγικό εμπόριο. Από ελληνικής πλευράς, τη συμφωνία υπέγραψε ο πρεσβευτής μας στο Λονδίνο, Λέων Β. Μελάς, και κυρώθηκε από τη Βουλή με το νόμο 3480/56 (ΦΕΚ 6/7.1.1956).

Το «κούρεμα» του γερμανικού χρέους, μαζί με το σχέδιο Μάρσαλ, βοήθησαν καθοριστικά στην οικονομική «απογείωση» της καθημαγμένης από τον πόλεμο Δυτικής Γερμανίας και τη βοήθησε να ενταχθεί ομαλά στους διεθνείς θεσμούς.

Την ίδια αντιμετώπιση ζητάει τώρα και σωστά ο Έλληνας ΥΠΕΞ για την Ελλάδα.

Υπερψηφίστηκε από 8 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Η γελοιότητα συνεχίζεται![193.138.2xx.xxx]
09/03/2015 14:49

"Θέλετε να ζείτε με αξιοπρέπεια ή όχι;"

Αυτή είναι μία δυνητική ερώτηση κατά Τσιπρα για το δημοψήφισμα.

Και τα εκατομύρια οι χαζοβιόληδες θα πούν ΝΑΙ - και μετά ο Πόντιος Πιλάτ(φ)ος θα νήψει τας χείρας του...

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Η γελοιότητα συνεχίζεται![176.126.2xx.xxx]
09/03/2015 14:37

@pontios pilafas[178.128.2xx.xxx]
08/03/2015 21:25

Ρε πατριώτη, δεν κατάλαβα την έξαρσή σου. Μπορείς να μας τα κάνεις λίγο πιο λιανά, μπας και καταλάβουμε πού σε πονάει;

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
09/03/2015 14:17

Πηγή Ναυτεμπορική

«Βουτιά» καταθέσεων τον Ιανουάριο – Τα επίσημα στοιχεία της ΤτΕ
Πέμπτη, 26 Φεβρουαρίου 2015 15:54 UPD:16:05

Με απώλειες 12,24 δισεκατομμυρίων ευρώ έκλεισε ο Ιανουάριος όσον αφορά στο υπόλοιπο των καταθέσεων σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η Τράπεζα της Ελλάδας.
Το υπόλοιπο για νοικοκυριά και επιχειρήσεις, διαμορφώνεται πλέον στα 148 δισεκατομμύρια ευρώ, ποσό που είναι χαμηλότερο από αυτό του προηγούμενου «κύματος φυγής» τον Μάιο και τον Ιούνιο του 2012 και αντίστοιχο μόνο με αυτό που είχαν οι τράπεζες το καλοκαίρι του 2005.
Οι μεγαλύτερες απώλειες προκλήθηκαν από τα νοικοκυριά και ειδικά τις προθεσμιακές καταθέσεις.
Οι καταθέσεις επιχειρήσεων και νοικοκυριών περιορίστηκαν στα 148 δισεκατομμύρια ευρώ, από 160 δισεκατομμύρια ευρώ που ήταν τον Δεκέμβριο του 2014 και 164 δισεκατομμύρια ευρώ που ήταν τον Νοέμβριο.
Οι καταθέσεις των νοικοκυριών, διαμορφώθηκαν στα 125 δισεκατομμύρια ευρώ από 134,23 δισ. ευρώ τον Δεκέμβριο.
Το υπόλοιπο των προθεσμιακών καταθέσεων μειώθηκε από τα 81,46 στα 72,93 δισεκατομμύρια ευρώ.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ioannis[78.87.1xx.xxx]
09/03/2015 12:44

Χαρακτηριστικό του ελληνικού τρόπου σκέπτεσθαι (εκτός καρτεσιανής λογικής) είναι το σενάριο του δημοψηφίσματος ή των εκλογών μέσω των οποίων ελπίζει η κυβέρνηση ,αλλά και η πλειοψηφία του λαού ότι οι εταίροι θα υποκύψουν και θα μας τα ακουμπήσουν.Μα αν οι εκλογές μπορούσαν να παράγουν εισόδημα θα κάναμε εκλογές κάθε είκοσι μέρες.Και όχι μόνο εμείς .Σλοβενία,Πορτογαλία,Εσθονία κλπ
Η θεωρία ότι εμείς είμαστε φτιαγμένοι για να καταναλώνουμε ,ενώ οι Γερμανοί για να παράγουν είναι πολύ σωστή μόνο που δυστυχώς δεν την αποδέχονται οι Γερμανοί

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[213.249.1xx.xxx]
09/03/2015 12:30

Ρε μηπως ισχυει το σεναριο που ανεφερε καποιος συνσχολιαστης πριν λιγες ημερες;;;;;;;;;;;,οτι δηλαδη κανουν τα παντα για να μας στειλουν οι εταιροι,και ετσι ναχουν οχι μονον αλλοθι και προηγουμενο υπερηφανης αντιστασης ΑΛΛΑ και αποδιοπομπαιους τραγους;;;;;;;;;;;;;;
Λες;;;;;;;;;;

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[213.249.1xx.xxx]
09/03/2015 11:04

Εχω απορια στα περι δραχμης και τραπεζων και πιο συγκεκριμενα
—αν πχ ειχαμε δραχμες η γυρισουμε σε δραχμες θαχαμε αποφυγει η λυσει το προβλημα;;;;;;;;
—πως βρεθηκαν σε προβλημα οι τραπεζες;;;;;;;;;(που η ΕΤΕ πχ αντεξε και τη γερμανικη κατοχη!!!!!!!!!!) και που πηγαν τα οποια δις με τα οποια ενισχυθηκαν;;;;;;;

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
gripas[5.55.1xx.xxx]
09/03/2015 11:03

Νεαρέ μας έμπλεξες πολύ άσχημα εκτός απο ψεύτης είσαι και άχρηστος εάν θελεις να κάνεις κάτι για τη χώρα είναι να εξαφανιστείς...

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Asiderotos[46.12.2xx.xxx]
09/03/2015 09:43

Η Κυβέρνηση δεν έχει καταλάβει ακόμη πως λειτουργεί η ΕΕ. Ποιο το νόημα του δημοψηφίσματος για τις μεταρρυθμίσεις? θα πάρει λαική εντολή η κυβέρνηση για να αλλάξει τους κανόνες λειτουργίας της ΕΕ η τους όρους των εταίρων δανειστών? και με τις απειλές των Τσίπρα, Βαρουφάκη, Καμμένου και Κοτζιά νομίζει ο,τι κερδίζει την εμπιστοσύνη των εταίρων η ωφελεί την Ελλάδα?

Υπερψηφίστηκε από 10 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
bertin[85.73.1xx.xxx]
09/03/2015 05:12

@asterix
Το άρθρο του Καζάκη έχει ένα πραγματικό γεγονός, την αύξηση του δανεισμού και το ύψος της αύξησης.

Έχει επίσης ένα μη στοιχειωθετημενο νούμερο, δλδ τα 13.5δις που ισχυρίζεται πως αποσυρθηκαν. Τα νούμερα αυτά θα γινουν γνωστά τον Απρίλιο. Μέχρι τότε είναι μια όπως είπες εκτίμηση κάποιου και τιποτε αλλο. Για καποιο λογο πιστεύεις πως διαφωνώ επειδή έχω άλλη εκτιμηση... Δεν διαφωνώ με αστοιχειωτες εκτιμήσεις, απλά δεν τις λαμβάνω υποψην μου έως ότου στοιχειοθετηθουν και αυτό ζήτησα αν το έχεις. Από την αποφυγή στην απάντηση σου ενημερωθηκα. Αν παρόλα αυτά έχεις να παραθέσεις πηγες κάντο αλλιώς μην με απασχολεις άλλο για αυτό.

Ο δε ισχυρισμός ότι τα υπόλοιπα χρησιμοποιήθηκαν για ξέπλυμα χρημάτων είναι μια επίσης υπόθεση που ο Καζακης και εσύ που τον αντεγραψες κάνετε χωρίς να παραθέσετε κανένα υποστηρηκτικο στοιχείο. Αν δεν έχεις να προσθέσεις κάτι μην με απασχολεις, το πόσο καιρό γράφεις εδώ ή το ποιος είναι ο πραγματικός συγγραφέας του σχολίου σου δεν είναι ενδιαφέρον.
Αν έχεις καποια στοιχεία που να υποστηρίζουν τουλάχιστον τον τελευταίο ισχυρισμο του σχολίου σου βαλτα ειδάλλως αν θέλω να διαβάσω τις ανοησίες του Καζάκη και οποιουδήποτε αλλού ψεκασμενου θα διάβαζα το μπλογκ τους

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Κοκορικο[73.19.2xx.xxx]
08/03/2015 22:56

Κ. Τσιπρα, αυτη ειναι η τελευταια και πιο δικαιολογημενη ευκαιρια για να αποσυνδεθει η Ελλαδα απο το ευρω. Η μακροπροθεσμη υποτιμιση που υποσεθηκαν σε εσωτερικο επιπεδο ΝΔ/ΠΑΣΟΚ θα ολοκληρωθει σε συντομοτερο χρονικο διαστημα και επιπλεον θα διαγραφει το χρεος, που οι προηγουμενοι φροντισαν να διατηρηθει, και να πολλαπλασιαστει κατα την επανεκδοση του, εγκλοβιζοντας ετσι τις επομενες γενιες σε αυτο το μη δημοκρατικο πολιτευμα, σκλαβοι των Ευρωπαιων και περιγελου καθε τραπεζιτη, καθε προεκλογικης σεζον και Ευρωπαιου αξιωματουχου.

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 7 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
pontios pilafas[178.128.2xx.xxx]
08/03/2015 21:25

1. μιλούν συνεχώς για συνωμοσίες

2. απειλούν με εκλογές και δημοψηφίσματα

((((Με άλλα λόγια ΠΑΝΤΑ φταίνε οι άλλοι, δλδ

1. ή φταίνε οι δανειστές που δεν μας δίνουν χρήματα παρ'όλο που τους διαβεβαιώνει η κυβέρνηση πως δεν θα τα πάρουν ποτέ πίσω

ή

2. φταίει ο όχλος που θα ή δεν θα τους ψηφίσει. Με άλλα λόγια, για κάθε σοβαρή και υπεύθυνη απόφαση θα προκηρύσει η κυβέρνηση εκλογές.

Σκεφθήτε λοιπόν, να μην δεχτεί η ΕΚΤ να μας χαρίσει κιάλλα χρήματα. Τότε θα φταίει ο κακός ο Ντράγκι.

Ακόμα τραγικότερο για τον Ξύριζα είναι να βγεί κυβέρνηση στις επόμενες απανωτές εκλογές, παρόλο πού προσπαθεί να ξαναγίνει αντιπολίτευση!))
Αυτα που γραφεται,τα διαβαζετε,τα δειχνεται στα παιδια σας,ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ...Δηλαδη δοσιλογε της κατοχης, που πλουτισες απο το αιμα,τη χολη,το σκυψιμο,γερο λαδα,που κανεις τον νεστορα ματσα, να ωχρια στον ρολο του,μπροστα σε σενα, αληθεια πιστευεται οτι χεστηκε κανεις απο τα 8 και πλεον εκατομμυρια των ελληνων,που αντιμετωπιζουν το φασμα της φτωχειας, εφιαλτικα και διχως ελπιδα ,για να κανεις εσυ τις διακοπες σου στην ελβετια κλπ.... Μαλλον δεν εχεται ,πραγματικα καταλαβει,οτι ο σαμαρας επεσε μονος του, για να μην τον λυντσαρουν,με αυτα που επρεπε,να ψηφισει,και που δεν θα τα ψηφιζε κανεις.......ποσο δε μαλλον οταν, δικοι σας,παναθεμασας, ζητανε κυβερνηση εθνικης ενοτοιτας , με πρωθυπουργο τον τσιπρα, γερμανοτσολιαδες μου....αυτο που σπερνεται εδω μεσα και παρα εξω, δεν θα σας βγει...την γλυτωσατε μετα την κατοχη, αλλα δεν ξεχαστηκατε....προλαβενεται ακομα να συνελθετε,μην κανετε τη στρρουθοκαμηλο μπροστα στο μοιραιο....αλλωστε δεν σας ειδε και κανεις σε κανενα αγωνα, αυτου του πολυπαθου και περηφανου λαου και τοπου, εξαιτιας σας,τις περισσοτερες φορες, ουτε καν σε ποδοσφαιρικο.......το νου σας, θα σας προτεινα, αυτο που ερχεται για ολη την ευρωπη και οχι μονο για τουτο τον τοπο,μη σας βρει ,βρε παιδι μου ,σκυφτους...δεν κανει.....

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Asterix[94.71.1xx.xxx]
08/03/2015 19:24

Ναι αξιότιμε Berin, KAI βεβαίως το κείμενο ανήκει στον Δημήτρη Καζάκη, το έγραψα στην αμέσως επόμενη ανάρτηση και δεν το διατήρησα κρυφό, συνεπώς προς τι οι φωνές, πιστεύετε ότι οικειοποιούμαι κείμενα? Αν είσαστε παλιός σχολιαστής θα γνωρίζατε πως όχι! Προφανώς επίσης διαφωνείτε σε κάτι, αν και δεν είστε σίγουρος σε τι διαφωνείτε. Όπου υπάρχουν πηγές τις αναφέρει ο αρθρογράφος (ΤτΕ), όπου είναι εκτιμήσεις του ΕΠΙΣΗΣ το αναφέρει σαφώς, συνεπώς θα έλεγε κανείς ότι πρόκειται για τις εκτιμήσεις του έναντι των δικών σας! Όσο για το πόσα έχουν αποσυρθεί, σε καταθέσεις, εσείς μπορεί να αναμένετε τα νούμερα τον Απρίλιο, αλλά προφανώς τις εκτιμήσεις του Στουρνάρα για την καταθετική βάση δεν τις θεωρείτε πηγές?? Έχουν δημοσιοποιηθεί σε όλες τις εφημερίδες ήδη, συμπεριλαμβάνεται και η Ν.

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
xnx[2.87.7xx.xxx]
08/03/2015 15:46

Κ. πρωθυπουργε,
δεν θυμαμαι για τις καρεκλες, που λεει ο κ. ΥΠΟΙΚ,
αλλα δεν θα το αμφισβητησω.
Για κατι καρεκλες, ειχα ακουσει μονο απο το ΠΟΤΑΜΙ, οτι αν τυχον συναργαζοσαστε στην κυβερνηση,
δεν τους ενδιεφερε καμμια καρεκλα. Σε αντιθεση με τους ΑΝΕΛ, που στρογγυλοκαθησαν ασυζητητι.

Ο κ. ΥΠΟΙΚ ομως, τρεχα απο εδω, τρεχα απο εκει,
φαινεται να μην ακουσε τις δηλωσεις σας, στην κεντρικη επιτροπη του ΣΥΡΙΖΑ.
Εγω ομως τις ακουσα, και μαλιστα ζωντανα, οχι μεταφερμενες, ουτε κομμενες.
Ενημερωστε λοιπον, σας παρακαλω πολυ, τον κ. ΥΠΟΙΚ, οτι ειχατε πει ξεκαθαρα,
πως δεν προκειται να ΔΡΑΠEΤΕΥΣΕΤΕ.
Και αν δεν τον βρισκετε, στειλτε του μαγνητοφωνημενη την ομιλια σας.

Εκλογες εγιναν επισημως, πολυ προσφατα.
Και ο κυριαρχος ελληνικος λαος, ανεδειξε εσας ως πρωθυπουργο,
ακουγοντας σας να λετε, οτι θα υπαρξει λυση μεσα στην Ευρωπη και με ευρω.
Αν εχετε αλλαξει γνωμη, τοτε κανετε κωλοτουμπα.
Δεν νομιζω, ομως.

Κ. ΥΠΟΙΚ,
σημερα, μού θυμισατε και κατι αλλο που εσεις, ειχατε πει.
"ΑΡΜΑΓΕΔΩΝ"

Στην τελευταια δημοσκοπηση, της εταιρειας MARC, το 83% των ανεργων, σας υποστηριζει.
Θα ηθελα λοιπον, σε αυτους ειδικα τους ανθρωπους, να εξηγησετε, τι σημαινει γι' αυτους, η λεξη " ΑΡΜΑΓΕΔΩΝ ".
Σε εμας τους υπολοιπους παρακαλω, εξηγηστε μας, τι εννοειτε με την φραση: "θα δουμε".

Κλαιγεστε διαβαζω, για την συμπεριφορα της ΕΚΤ.
Εμ, κ. ΥΠΟΙΚ, στους αλλους εδωσε γιατι πηγαν στα τεσσερα, το ξεχασατε?

Ενω με το δικο σας κολπο, της ελληνικης λεβεντιας και αξιοπρεπειας, τελικα πηραμε τ΄........
Αυτα που θα παρει και ο κ. συγκυβερνητης, απο τους γειτονες στο τελος, αν συνεχισει ετσι.

Το βιβλιο σας μια χαρα παει, ακουσα κ. ΥΠΟΙΚ, πρωτο στις πωλησεις.
Εσεις προσωπικα παντως, κατι πηρατε, απ' ολη την υποθεση, ενω εμεις οι αλλοι ...........
Οχι οτι τα ειχατε αναγκη.
Ακριβως λοιπον, επειδη δεν τα εχετε αναγκη, θα πρεπει αυτα τα χρηματα, να δωθουν δωρεα σε ανημπορους
συμπολιτες μας, κ. ΥΠΟΙΚ μας.
Απο την καμπουρα τους, γινατε παγκοσμιως διασημος.
Κατι τους χρωστατε.

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 3 4 5 6 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 112
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 108
  • Απορριφθέντα σχόλια: 4
    • Κεφαλαία γράμματα2
    • Υποβάθμιση διαλόγου1
    • Υβριστικό Μήνυμα1