Πρώτο βήμα το αίτημα παράτασης του προγράμματος, λέει η εκπρόσωπος του Μοσκοβισί

«Μόνο σχέδιο Α» για συμφωνία των «19» της Ευρωζώνης έχει η Κομισιόν
Τρίτη, 17 Φεβρουαρίου 2015 14:14
UPD:17/02 15:10

H Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει μόνο σχέδιο Α και αυτό είναι η επίτευξη συμφωνίας μεταξύ των 19 χωρών-μελών της Ευρωζώνης δήλωσε ο εκπρόσωπος της Επιτροπής Μαργαρίτης Σχοινάς.

221 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
nikpit[2.86.7xx.xxx]
19/02/2015 21:53

Το σίγουρο είναι ότι έχουμε κατορθώσει να εγείρουμε διεθνές "ελληνικό ζήτημα".
Είναι όμως επίσης σίγουρο ότι το έχουμε κάνει κατά το χειρότερο τρόπο.
Όσο κατακαθίζει ο κουρνιαχτός, η κυρίαρχη σκέψη που αποκρυσταλλώνεται σε εχθρούς και φίλους είναι ότι η περίπτωσή μας είναι ανίατη. Ότι η ευρω-θεραπεία μας δεν οδηγεί πουθενά, απλά αναβάλει το επερχόμενο αναπόφευκτο.
Σύντομα θα πληθύνουν οι ήρεμες φωνές που θα λένε "Άιντε παιδιά, κάντε ένα κουράγιο, μαζεύτε τα μπογαλάκια σας και στρι. Δεν κάνετε για τούτο το κοτέτσι. Κι άμα αποφασίσετε ποτέ να γίνετε Ευρώπη, πάλι εδώ είμαστε".
Και τότε δε θα είναι η δασκαλίστικη σκληράδα του Σόιμπλε για να απαντάμε με βρισιές, Κούγκια και άλλα παραληρήματα. Θα είναι η φρικτή αλήθεια από στόματα φίλων.

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
panos[77.69.1xx.xxx]
19/02/2015 19:44

Σε δυσθεώρατα ύψη έχει φθάσει ο διαγκωνισμός των ηλεκτρονικών και όχι μόνο ΜΜΕ ποίος θα γλείψει περισσότερο την κυβέρνηση.Αντί ως οφείλουν να είναι αντικειμενικοί ΄συναγωνίζονται σε αναλύσεις που βρίσκουν τις κινήσεις της ελληνικής κυβέρνησης πανέξυπνες ,δαιμονοποιούν τους υποτιθέμενους αντιπάλους μας,υμνούν τις ικανοτητες των μελών της κυβέρνησης και κατακεραυνώνουν τους Γερμανούς,Ισπανούς κλπ αποδίδοντάς τους ελατήρια που αυτοί οι πανέξυπνοι ανακάλυψαν.Ελεος θα κάνω εμετό.Δεν θα σας πάρει την άδεια ο Μπαμπούλας αφού είσαστε καλά παιδιά

Υπερψηφίστηκε από 8 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΤΟ ΧΡΕΟΣ[94.66.1xx.xxx]
19/02/2015 17:59

1. Όσοι προτείνουν στη Κυβέρνηση να κάνει πίσω και να συμβιβαστεί όσο-όσο ας ψάξουν αλλού για τον ιδανικό αυτόχειρα.
2. Όσοι πολιτικοί υποστηρίζουν ότι και η νέα συμφωνία θα είναι μια από τα ίδια ή ότι ήταν έτοιμοι να διαπραγματευτούν τα ίδια, ας τους υπενθυμίσει κάποιος ότι δεν είμαστε στο ίδιο έργο θεατές.
3. Όσοι λένε ότι φταίει η νοοτροπία μας και δεν θα τα βγάλουμε πέρα τους υπενθυμίζω ότι κατά Μπαμπινιώτη η νοοτροπία είναι είτε ο ιδιαίτερος τρόπος σκέψης, ή τα χαρακτηριστικά της σκέψης ενός ανθρώπου ή ενός λαού τα οποία προφανώς δεν διαφέρουν από τους άλλους εκτός και αν κάποιος μου αποδείξει ότι είναι στο DNA μας η διαφορετικότητα. Αν φταίει κάποιος είναι πρωτίστως το σαθρό πολιτικό σύστημα που εκμαύλιζε συνειδήσεις μεταχειριζόμενο τους πολίτες ως πελάτες.
4. Δεν είμαι θιασώτης ούτε της δραχμής ούτε του Ευρώ αλλά μιας αειφόρου ανάπτυξης. Αν θα έρθει με το Ευρώ ή τη δραχμή λίγο με νοιάζει. Αλλά είναι τουλάχιστον αφελείς όσοι υποστηρίζουν το φετιχ ενός νομίσματος θεωρώντας ότι η έξοδος θα είναι καταστροφική. Η Ιστορία τους έχει διαψεύσει κατηγορηματικά.

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 9 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Διονύσης[92.18.1xx.xxx]
19/02/2015 12:24

Τι να καλέχσει η δικαιοσύνη τους πολιτικούς που δανείζονταν ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΔΑΝΕΙΑ; Αν το κάνει αυτό τότε θα αποδειχτεί περίτρανα το μαζί τα φάγαμε που δυστυχώς ο λαός είναι τόσο καθυστερημένος ώστε δεν το καταλαβαίνει.

Ο Μητσοτάκης δέχτηκε ανελέητο πόλεμο λάσπης επειδή είπε ότι κοινωνική πολιτική με δανεικά δεν υπάρχει ενώ αντιθέτως υπερψηφίζονταν όσοι φτιάχνανε νοσοκομεία, πανεπιστήμια, αθλητικά κέντρα σε κάθε χωριό ή διορίζανε ή δίνανε αυξήσεις σε ΔΥ, επιδοτήσεις σε αγρότες, συντάξεις και γενικότερα ότι ήθελε ο κάθε πικραμένος. Μήπως ο λαός τότε δεν ήξερε ότι αυτά γίνονταν με δανεικά; Είτε ήξερε είτε δεν τον ενδιέφερε ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙ και να τα πληρώσει όλα ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΔΕΚΑΡΑΣ

Υπερψηφίστηκε από 8 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 8 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Pep[85.75.1xx.xxx]
19/02/2015 11:39

Έχουν πλάκα όλοι οι παπαγάλοι της διαπλεκομενης κλεπτοκρατίας που εγκαλούν την κυβέρνηση ότι δεν έχει σχέδιο και δεν παρουσιάζει νούμερα παρά μόνο θεωρίες στους εταίρους.
Οι ´κουτόφραγκοί´ δηλ. που τελείωσαν την Κύπρο σε ένα απόγευμα, ανέχονται επι ένα μήνα και αλλάζουν κείμενα, ανακοινώσεις, σχέδια και προσχέδια καποιους ρεμπεσκέδες που κάνουν φιλοσοφικές συζητήσεις.
Γελάει ο κόσμος με τα λαμόγια λέμε.

Υπερψηφίστηκε από 11 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 13 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ioannis[77.69.1xx.xxx]
19/02/2015 10:56

Πυκνώνουν οι φωνές που λένε ότι η καλύτερη λύση για την Ελλάδα είναι η έξοδός της εθελοντική,συναινετική ,με κάποιο Μπόνους ή όχι από το ΕΥΡΩ.Νομίζω ότι αυτή τη συζήτηση την προωθούμε μόνοι μας όταν λέμε ότι δεν μπορούμε να εξυπηρετήσουμε το χρέος μας ότι δεν μπορούμε να έχουμ,ε πλεονάσματα ότι δεν θέλουμε να κάνουμε διαρθρωτικές αλλαγές,ότι δεν θέλουμε να ζοριστούμε .Αν συνεχιστεί αυτή η τάση μικρή σημασία θα έχει η συζήτηση για το χρέος.Μπορεί και να μας το χαρίσουνε ολόλκηρο.Ομως η χώρα θα πέσει σε μία παρακμιακή κατηφόρα χωρίς γυρισμό

Υπερψηφίστηκε από 10 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 9 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
NAK[85.73.1xx.xxx]
19/02/2015 10:18

Μα είμαστε σοβαροί;

Στην αίτηση που θα καταθέσουν οι νέοι κυβερνόντες θα ονομάσουν τη συνέχιση του υπάρχοντος προγράμματος όπως είχε ονομαστεί στο σχετικό νομοσχέδιο με το μνημόνιο του 2012 και ΌΛΟΙ ευτυχισμένοι!!!!

Και δεν έχουμε βγει να τους περιλούσουμε όπου τους βλέπουμε με κλούβια αυγά και σάπιες ντομάτες!!!!

Μας εμπαίζουν, μας ρίχνουν ροχάλες κατάμουτρα και εμείς χειροκροτούμε. Είμαστε ευτυχισμ΄πενοι που έφυγαν οι βδελιροί ΠΑΣΟΚΟΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ και ήρθαν οι super ήρωες και easy riders Πανεπιστημιακοί δάσκαλοι (ρε ,ια σύμπτωση! οι πλειοψηφία των Πανεπιστημιακών - κυρίως Οικονομικών - να είναι τΣΥΡΙΖΑίοι!) και μας σώζουν!!!!

Ξαφνικά όλα τα ΜΜΕ έγιναν "λιβανιστήρια" της Κυβέρνησης. Κανείς μα κανείς δεν ομιλεί περί του πρακταίου, περί της αλήθειας.

Κάνουν ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ από αυτά που μας υπόσχοντα προεκλογηκά. Αλλά ξέρω:"λέγοντε υπερβολές προεκλογηκά"!!!! Αφού το περιβάλλον δεν διατήθεται για άμεσες τέτοιες ενέργειες.

Που είναι τα ΑΜΕΣΑ "ανατρεπτικά των μνημονιονόμων" νομοσχέδια που έχουν κατατεθεί στη Bουλή;

Από τις 25 / 01 μόλις ΔΥΟ (2) φορές έχει συνεδριάσει η Βουλή.

Το να βγαίνει ο κάθε "τέως δεν πληρώνω - δεν πληρώνω" και να υπόσχεται από άμβωνος: ΘΑ, και πάλι ΘΑ, και ξανά ΘΑ, και ξανά μανά ΘΑ, και δώστου ΘΑ, και άντε πάλι ΘΑ, αλλά άϊντε κορόϊδα εσείς πληρώνεται τώρα διότι αν δεν πληρώνεται δε ΘΑ σας δώσουμε τίποτα μιας και δεν υπάρχει σάλιο - άσχετο τι έκανα και έλεγα όταν ήμουν στην Αντιπολίτευση (και πάλι) κορόϊδα, μέχρι να πάνε όλ' αυτά στη Βουλή και να ψηφιστούν =με ονομαστική = ψηφοφορία έτσι για να σας ρίξουμε ρετσινιά εμείς τα καλόπαιδα (του "δεν πληρώνω - δεν πληρώνω"), μέχρι να βρεθούν τα απαιτούμενα "όβολα" να γίνουν έργα τα ΘΑ υπάρχουν ωκεανοί ανάμεσα.

Αλλά κανείς δεν ομιλεί περί τούτου. Όλα γαργάρα. Όλα κάτω από το χαλί. Κουβέντα =Άρες Μάρες Κουκουνάρες=. Πέταμα της μπάλλας στην εξέδρα και με ένα 'ασχετο σύνθημα από τα "αυθόρμητα - αυτόκλητα" μέσω κοινωνικών δικτύων διακινηθέντα "κομματόσκυλων των πλατειών το ποπολο αποπροσανατολίζεται. Πιστεύει στη ΣΚΛΗΡΗ διαπραγμάτευση και το παραμύθι που τον ποτίζουν και χαϊδεύοντας αυτάρεσκα την κοιλιά του ησυχάζει.

Και βέβαια ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΠΙΣΟΔΕΙΟ σ' αυτές τις συγκεντρώσεις?!?! Θυμάστε τις συγκεντρώσεις των "δεν πληρώνω - δεν πληρώνω τι επακολουθούσε; Τώρα κατά σύμπτωση όλα μέλη - γάλα και δεν ανοίγει ρουθούνι!!! Μήπως - λέω τώρα ο κακούλης - υπάρχει κάποια σχέση;

Μήπως να δούμε την κοροϊδεία και να ψάξουμε που το πάνε;
Να ψάξουμε τι ανασκολοπισμό επιδιώκουν να μας προκαλέσουν με αυτούς που εκλέξαμε διαχειριστές, μια και με τους άλλους δε γινόταν;

Καλή δουλειά σε όλους όσους έχουν ακόμι!

Υπερψηφίστηκε από 15 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΔΑΝΕΙΑ[188.4.1xx.xxx]
19/02/2015 09:57

Ο πολιτικος και ο πολιτης που λαμβανει δανεια ΠΡΕΠΕΙ να ειναι υπευθυνος των πραξεων και παραλειψεων του.Ειδικα ο πολιτικος πρεπει να βλεπει ΜΑΚΡΥΑ. Οτι και να λεμε τα δανεια απο οπουδηποτε και αν προερχονται πρεπει να πληρωνονται για να ειμαστε αξιοπιστοι.Συζηταμε διαρκως για το χρεος, για κουρεμα και αλλλα τοιαυτα.Δεν ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΟΜΩΣ να ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΕΙ ΕΚΕΙΝΟΣ Η ΕΚΕΙΝΟΙ που δανειζοντουσαν αλογιστα , ασυστολα χωρις να λαμβανουν- ως οφειλαν τον σημαντικο παραγοντα του ΡΙΣΚΟΥ και οτι τα πραγματα αλλαζουν διαρκως.Τα δανεικα ομως και να΄χει πρεπει να τα αποπληρωσουμε.ΑΠΛΑ πολυ ΑΠΛΑ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΕΙΔΙΚΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΔΑΝΕΙΖΟΝΤΟΥΣΑΝ. Διοτι αν ισχυρισθουν οτι προσδοκουσαν αναπτυξη ενω τα δανεικα τα εκαναν χλιδη,αυτο δεν το ηθελαν ΟΛΟΙ. Αν το ηθελαν οι ιδιοι ας πηγαιναν να ζησουν σ'εκεινα τα μερη που υπηρχε οικονομικη ευμαρεια και οχι να θεωρουν οτι η ψωροκοσταινα θα μπορουσε να εξομοιωθει με τα προτυπα-καλα και κακα- των εν δυναμει κατεχοντων το ΧΡΗΜΑ !!!

Υπερψηφίστηκε από 10 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Νέστωρ[85.73.4xx.xxx]
19/02/2015 07:55

Στους συνεπείς φορλογούμενους πότε επιτέλους θα δώσει μιά επιβράβευση το κράτος; Ένα μικρό ποσοστό έκπτωσης; Να σου λέει, το κράτος, πχ, έτσι και δεν μου χρωστάς το παραμικρό, σου κάνω 10% έπτωση σε κάθε φορολογική υποχρέωσή σου προς εμένα; Το κράτος, με ΚΑΘΕ κυβέρνηση, στελεχώνεται από ανθρώπους που έχουν τόοοσο ασθενική νόηση ώστε να μην καταλαβαίνουν ότι επιβραβεύοντας διαρκώς τους ασυνεπείς φορολογούμενους και γενικώς πολίτες ουδέποτε πρόκειται η Ελλάδα να ξαναγίνει κράτος δικαίου και αρετής, αλλά ες αεί θα είναι κράτος λαμόγιων, ρεμουλαδόρων, και γενικώς τρωκτικών;
Καλέ κυρία Βαλαβάνη μας, σκεφτείτε λίγο πρωτότυπα, αυτό περιμένει από εσάς ο κόσμος. Όχι φτου ξανά πάλι τα ίδια και τα ίδια, χαράτσια στα ακίνητα και τα αυτοκίνητα και δωράκια στους ασυνεπείς και τους μπαταχτσήδες...
Θα μου πείτε, γιατί, τί περίμενες;
Θα απαντήσω, εγώ δεν περίμενα τίποτα καλύτερο, ας όψονται όμως εκείνοι που το περιμένανε...

Υπερψηφίστηκε από 18 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
advocatus diaboli[80.187.1xx.xxx]
18/02/2015 23:12

NAK[85.73.1xx.xxx] 18/02/2015 18:39

Συμφωνώ και προσαυξάνω:

Το TTIP πρόκειται να αιματοκυλίσει την Ευρώπη πολύ σύντομα - μεταφορικά και στην κυριολεξία. Ο raubritter καπιταλισμός σε μοντέρνα έκδοση. Αυτός ο καπιταλισμός θα δώσει μεγάλη ώθηση σε τρομοκρατικές ιδεολογίες, μιά και η δημοκρατία δεν λειτουργεί πλέον, παρά μόνο δια το θεαθήναι.

BTW: καναδέζικη εταιρεία παρέδωσε σήμερα την πρώτη παρτίδα matrix για τα νεά χαρτονομίσματα.

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Διονύσης[92.18.1xx.xxx]
18/02/2015 23:07

Ακόμα και σήμερα ορισμένοι υπονοούν ότι θα πρέπει να ζητήσουμε βοήθεια από τη Ρωσία! Με τις κλωτσιές πρέπει να μας πετάξουν έξω οι ευρωπαίοι και όταν φύγουμε θα έχουν αίσθημα ανακούφισης και όχι ανυσηχίας για το μέλλον του Ευρώ ή οτιδήποτε άλλο θα επιθυμούσε ο κάθε έλληνας που δεν μπορεί να διανοηθεί ότι δεν έχει την δυνατότητα να εκβιάσει.

Τι να πεις όμως για τη χώρα που μόνο τα αριστερά κόμματα μπορούν να είναι στο προσκήνιο. Διάβασα το άρθρο http://www.naftemporiki.gr/story/917850/antidraseis-sti-nd-gia-ti-apoxi-tou-kur-mitsotaki-apo-tin-psifoforia-gia-ptd και έφριξα. Ο Μητσοτάκης τα λέει πολύ καλά (για το πρώτο μάλιστα συμφωνούν από όλους τους χώρους)

«Δεν αντιστάθηκε στις “σειρήνες” του πελατειακού κράτους, χειρίστηκε με ανεπάρκεια μια από τις μεγαλύτερες κρίσεις της σύγχρονης ιστορίας μας, το Δεκέμβριο του 2008, και τέλος δεν εκφράζει τη θέση της Ελλάδας στη ενωμένη Ευρώπη με τον τρόπο που εγώ θα επιθυμούσα»

και κάποιοι βουλευτές της ΝΔ λένε

«ο οπαδός των απολύσεων περιθωριοποιήθηκε, έμεινε μόνος και η προσπάθεια να ιδεολογικοποιηθεί ο νεοφιλελευθερισμός στην Κοινοβουλευτική Ομάδα της ΝΔ δεν θα βρει ανταπόκριση».

όποιος σοβαρός άνθρωπος ανήκει ακόμα στη ΝΔ καιρός να φύγει ενώ οι μη σοβαροί να πάνε στο ΚΚΕ ή τον ΣΥΡΙΖΑ που τους εκφράζουν καλύτερα.

Υπερψηφίστηκε από 17 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 9 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[94.71.1xx.xxx]
18/02/2015 21:27

"Οι διαβουλεύσεις με τους εταίρους παρουσιάζουν σημάδια σύγκλισης δήλωσε εξερχόμενος από τη Βουλή ο υπουργός Οικονομικών Γιάνης Βαρουφάκης. Αναφερόμενος στην αίτηση για παράταση της δανειακής σύμβασης τόνισε πως θα διατυπωθεί έτσι ώστε να καλύπτει όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. "

Μα βεβαίως, από.όσα έχουμε δει εδώ και τρεις βδομάδες, θα καλύπτει και τους δανειστές, και τον Σόιμπλε, και τον Ντάισεμπλουμ, και τη ΝΔΠΑΣΟΚ, βεβαίως! Τους έλληνες μόνο δεν θα καλύπτει αλλά δεν βαριέσαι, θα λέμε ότι γλυτώσαμε από την μαφία του ΠΑΣΟΚΝΔ και θα αναγαλιάζουμε, μας φτάνει αυτό, τι να τις κάνουμε εμείς τις ρήξεις ε??? Προσέξτε πολύ παιδιά αν ετοιμάζετε καμιά συγκυβέρνηση με τους προηγούμενους, αν σας φύγουν (και δικαίως) άνθρωποι που πιστεύουν ότι κάνατε άσχημη κωλοτούμπα.

Υπερψηφίστηκε από 13 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Dimitris[194.219.2xx.xxx]
18/02/2015 19:28

@Aggelos
Συγνώμη που θα το φέρω στο προσωπικό αλλά όταν εγώ ΙΥ με πολύ καλούς 2 μισθούς στο σπίτι ανέκαθεν, έμενα και μένω στο ενοίκιο παρόλο που μου ζάλιζαν το κεφάλι οικίοι και συγγενής να πάρω ένα κεραμίδι που θα επρεπε να πληρώνω 900 ή 1000 ευρώ το μήνα για τα επόμενα 30 το λιγότερο χρόνια, ανατρίχιαζα και μόνο στην ιδέα γιατί έχοντας μάθει σε πολυεθνικές γνώριζα πόσο ρευστά είναι τα πράγματα για να κάνεις κάτι τέτοιο.
Δηλαδή ο απερίσκεπτος που έβαλε το κεφαλι του στον ντορβά θα βρεθεί με σπίτι ξεχρεωμένο που άσχετα αν έχει καλυφθεί η επισφάλεια του ή όχι θα έχει σπίτι στο τέλος και εγώ όχι γιατί απλά σκέφτηκα ώριμα ή βλαμμένα θα έλεγα.
Τόσοι που πήραν δάνεια για τα σπίτια παιδών τους που αν και μένουν με τους γονείς είναι πρώτη κατοικία και είναι κλειστά.
Ξέρεις πόσες ακόμα περιπτώσεις υπάρχουν?
Κάλυψε τις επισφάλειες το δημόσιο σαφώς.
Να περάσουν στο κράτος να μην τον πετάξει κανένας στον δρόμο να πληρώνει στο κράτος και αν θέλει να το αγοράσει αργότερα από το κράτος.
Είμαι στην ίδια θέση με αυτούς που κοιτούν τις ρυθμίσεις και αισθάνομαι ζώων γιατί απλά μου τα έπερναν πριν προλάβω να τα πάρω.
Γιατί η γυναίκα μου άφησε 2 παιδιά 3 μηνών για να επιστρέψει στην δουλειά της όταν η δημόσια κουμπάρα μου έκανε 3 και πήγε μετά από 6 χρόνια στην δουλειά αλλά ο μισθός έτρεχε.
Για το ίδιο λόγο που αν βρεθώ απολυμένος σε ηλικία που κανείς δεν προσλαμβάνει παρόλα τα λεφτά που έχω καταβάλει σε φόρους τόσα χρόνια θα πάρω 360 τον μήνα όσα και ο νεοεισερχόμενος που δούλεψε ένα χρόνο με ένσημα με τον βασικό.
Υπάρχουν χιλιάδες παραδείγματα που δείχνουν το επίπεδο του δημοκρατικού μας πολιτεύματος.
Δεν θέλω να σκέφτομαι άλλο γιατί είμαι και σε κρίσιμη ηλικία και δεν κάνει.
Γειά σου ΕΛΛΑΔΑΡΑ.
Γεννήθηκα να δίνω χωρίς να έχω αντιρρήσεις μόνο και μόνο γιατί αρνήθηκα να μπω στον κομματικό στρατό.
Δεν γνωρίζω αν έκανα καλά ή όχι αλλά είναι πολύ μεγάλο το ξεφτιλίκη ρε παιδία.
Πολύ μεγάλο δηλαδή.

Υπερψηφίστηκε από 38 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
NAK[85.73.1xx.xxx]
18/02/2015 18:39

Έχω ξαναναφέρει για το ΤΤΙΤ - CETA- TiSA. Και παρουσιάστηκε ένα μικρό τμήμα για την TiSA (Trade in Services Agreement), ας πούμε σήμερα και 2 λογάκια για τα άλλα δύο "καλά αδελφάκια" που δε μας λέει κανένας τίποτα. Διαβάστε τα και μόνοι σας συμπεράνεται πόσο μπορεί να είναι σχετικά με όλα όσα συμβαίνουν

Τι είναι το TTIP;

Επιχειρηματικά λόμπι εκατέρωθεν του Ατλαντικού οραματίζονταν από
καιρό μια εμπορική και επενδυτική συμφωνία μεταξύ ΕΕ και ΗΠΑ ευνοϊκή
προς τα συμφέροντα των επιχειρήσεων. Το 1995 ιδρύθηκε ο Διατλαντικός
Οικονομικός Διάλογος (Transatlantic Business Dialogue, TABD), ένα κλειστό
λόμπι που απαρτίζεται από τους διευθύνοντες συμβούλους των ισχυρότερων ευρωπαϊκών και αμερικανικών εταιρειών. Σκοπός του ήταν να ασκήσει πιέσεις υπέρ της άρσης των ρυθμίσεων που επηρεάζουν τις υπερεθνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην ΕΕ και τις ΗΠΑ και έκτοτε προωθεί συστηματικά την ιδέα μιας συμφωνίας μεγάλης εμβέλειας για την επίτευξη αυτού του στόχου.

Αξιωματούχοι και από τις δύο πλευρές δηλώνουν ανοιχτά πως ο κύριος στόχος του TTIP είναι να παραμερίσει τις κανονιστικές ρυθμίσεις που αποτελούν "εμπόδιο" στην κερδοφορία πολυεθνικών επιχειρήσεων στις δύο μεριές του Ατλαντικού. Στην πραγματικότητα, τα "εμπόδια" αυτά είναι τα πολύτιμα κεκτημένα μας και οι περιβαλλοντικές ρυθμίσεις, όπως για παράδειγμα τα εργασιακά δικαιώματα, οι κανόνες ασφάλειας για τα τρόφιμα (που συμπεριλαμβάνουν τους περιορισμούς σχετικά με τα γενετικά μεταλλαγμένα τρόφιμα), οι κανονισμοί για τη χρήση χημικών τοξικών ουσιών, οι νόμοι για την προστασία των προσωπικών δεδομένων στο διαδίκτυο, ακόμη και κάποιες από τις ρυθμίσεις για τις τράπεζες που είχαν στόχο να αποφευχθεί μια επανάληψη της οικονομικής κρίσης του 2008.

ΟΡΙΣΜΟΣ CETA (Comprehensive Economic and Trade Agreement):

είναι η Συνολική Οικονομική και Εμπορική Συμφωνίαελεύθερου εμπορίου μεταξύ του Καναδά και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι λεπτομέρειες της οποίας επηρεάζουν δυσμενώς το περιβάλλον και παραδίδουν τις χώρες που αφορά, στην ασυδοσία του πολυεθνικού κεφαλαίου.

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
success story[94.66.1xx.xxx]
18/02/2015 16:55

Επικαλούμαι επίσης και την ευνοϊκή γεωπολιτική συγκυρία για να ισχυροποιήσω το αφήγημα.
1. Η Τουρκία έχει χάσει τμήμα της γοητείας της μετά την ενίσχυση του ισλαμικού κράτους από τον Ερντογαν για να κτυπήσει τους Κούρδους.
2. Η Κύπρος έχει αρχίσει και πάλι να συνομιλεί με τους Ρώσους.
3. Η αστάθεια στη λεκάνη συνεχίζεται με ισχυροποίηση του Ισλαμικού κράτους σε Συρία, Ιράκ και Λιβύη.
4. Ουκρανία...συνεχής αιμορραγία......
Φίλτατε ΔΙΟΝΥΣΗ, θα σου υπενθυμίσω κυνικά ότι πάντα υπάρχει η πιθανότητα ατυχήματος. Σε μια διαπραγμάτευση δεν σημαίνει ότι όλοι σκέπτονται ορθολογικά Ακόμα και οι "φίλες" σου οι αγορές σκέφτονται με ζωώδη ένστικτα επιβίωσης στη σημερινή κρίση του καπιταλισμού όπως εύστοχα παρατήρησε και ο νέος πρόεδρος Πρ. Παυλόπουλος σε σημερινή συνέντευξή του. Όσον αφορά τα δις αν έκανες το κόπο να διάβαζες το Why US will have to bail out Greece-Athens and Brussels may want talks to fail, but Washington does not-θα σου λύνονταν ορισμένες απορίες

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
18/02/2015 16:37

Αν και εσύ και όλοι μαζί είχαν πει δεν πληρώνω Απόστολε και δεν αποδέχομαι το χρέος που το πολιτικό σύστημα δημιούργησε επί δεκαετίες για να τρώει αυτό, οι επιχειρηματίες ξένοι και έλληνες και οι ξένοι και έλληνες δανειστές της αποικίας, όταν μας έχωναν στα μνημόνια και έκαναν swap χρέους για να διασώσουν τις πολύτιμες τράπεζες εξωτερικού και εσωτερικού, ΔΕΝ θα είχαμε φτάσει στην κατάσταση να υπερχρεωθούν 3,5 εκατομμύρια φορολογούμενοι, να χάσουν την δουλειά τους 1 εκατομμύριο κλπ κλπ, αλλά δυστυχώς μόνο τώρα το «σκέφτηκες», οπότε ίσως όσοι το είδαν έτσι να μπορούσαν να χαρακτηρισθούν αυτό που αναφέρεις. Εγώ δεν το επαναλαμβάνω και δεν το υιοθετώ όμως, συ είπας. Επιπλέον όμως δεν θα είχες πληρώσει ένα σκασμό φόρους και εσύ και εγώ και όλοι όσοι «τυχεροί» είχαμε την δυνατότητα να το κάνουμε. Έχεις δίκιο στο θέμα της αντισυνταγματικότητας: είναι αντισυνταγματικό να επιβαρύνεις φορολογούμενους που δεν έχουν φοροδοτική ικανότητα. Είναι αντισυνταγματικό να καταργείς το αφορολόγητο. Είναι αντισυνταγματικό να υπογράφεις εξ ονόματος του λαού δανειακές συμβάσεις χωρίς να περνάνε από το κοινοβούλιο. Είναι αντισυνταγματικό να υπογράφεις συμβάσεις όπου εκχωρείς αμετάκλητα και άνευ όρων τα δικαιώματα που απορρέουν από την άσκηση της εθνικής κυριαρχίας. Είναι αντισυνταγματικό να φορολογείς ακίνητα που δεν έχουν πρόσοδο!!! Ολες αυτές οι αντισυνταγματκότητες όμως δεν απασχόλησαν πολλούς όταν συνέβαιναν! Όσον αφορά τα χρέη προς τράπεζες για στεγαστικά δάνεια κυρίως, σε καλώ να μου αναφέρεις άλλες χώρες του «υπαρκτού καπιταλισμού» όπου η τράπεζα μπορεί να σου πάρει το σπίτι αν δεν έχεις να πληρώσεις, αλλά όπου μετά την κατάσχεση συνεχίζεις να χρωστάς το παλαιό δάνειο επειδή δεν τους φτάνει η αξία του σπιτιού που κατάσχεσαν και για το οποίο σε δάνεισαν. Επίσης σε καλώ να σκεφτείς αν θεωρείς λογικό η τράπεζα που ΕΣΥ έχεις ανακεφαλαιοποιήσει και που συνεπώς σε έχει φεσώσει με χρέος (για ποιό λόγο, για να καλύψει τις επισφάλειές της δεν έγινε???), αφού πήρε τα δικά ΜΑΣ χρήματα, έχει το δικαίωμα να κατασχέσει ακίνητο συμπολίτη σου που έχασε την δουλειά του και αδυνατεί να αποπληρώσει το δάνειο που μέχρι πριν 4 χρόνια το πλήρωνε κανονικά? Πόσες φορές θα πληρωθεί αυτή η τράπεζα για την ΙΔΙΑ επισφάλεια?? Προσωπικώς ούτε χρωστάω ούτε χρώσταγα ποτέ μου, συνεπώς ανήκω στους καθαρούς δανειστές των τραπεζών και του κράτους, αλλά αν υποθέσουμε ότι ήθελα να συμβεί κάτι τέτοιο και να εκποιηθεί ακίνητο συμπολίτη μου που έχασε την δυνατότητα να το αποληρώνει (σε αυτούς αναφέρομαι, όχι στα θαλασσοδάνεια σε μεγαλοεπιχειρηματίες και κόμματα όπου θα έπρεπε πάραυτα να μπουν σε εκκαθάριση οι τράπεζες και να πάνε ΟΛΟΙ φυλακή) θα ανέμενα να έχω ΕΓΩ το κέρδος από την εκποίηση, αφού η τράπεζα ήδη έχει αποζημιωθεί. Προσωπικώς δεν επιθυμώ κάτι τέτοιο γιατί πιστεύω στην κοινωνική δικαιοσύνη, την οποία βάναυσα κατέλησαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις, και δυστυχώς διαφαίνεται ότι και η σημερινή θα πράξει ΕΦΟΣΟΝ ξαναυπογράψει μνημόνια!

Υπερψηφίστηκε από 19 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 7 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Maduro[2.84.1xx.xxx]
18/02/2015 15:55

@ Απόστολος

Σε παρηγορώ, Και εγώ ΜΑΚΑΚΑΣ

Υπερψηφίστηκε από 10 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Απόστολος[79.130.1xx.xxx]
18/02/2015 15:30

καλησπέρα,

Διάβαζα σε ρεπορτάζ της Ναυτεμπορικής ότι θα μπορεί όποιος θέλει να μπει στη ρύθμιση για τα χρέη στο Δημόσιο ακόμα και με 50% μείωση όχι μόνο στις προσαυξήσεις αλλά και στο κεφάλαιο.

Συμπέρασμα:

Εγώ που μέχρι τώρα δεν χρωστάω ούτε σε Δημόσιο, ούτε σε Ασφαλιστικό Ταμείο, ούτε σε Τράπεζα, είμαι μεγάλος ΜΑΚΑΚΑΣ!

Μου φαίνεται ότι ήρθε η ώρα και για μένα να πω δυνατά. ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ - ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ.

Υ.Σ. Νομίζω ότι έχει και πρόβλημα συνταγματικότητας η συγκεκριμένη ρύθμιση.

Υπερψηφίστηκε από 29 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Διονύσης[92.18.1xx.xxx]
18/02/2015 15:22

Αφού λοιπόν success story όπως λες ούτε η Ελλάδα μπορεί να δεχτεί τους όρους της Γερμανίας (αυτό έλλειπε, να ξαναπάνε το κόμμα τους εκεί που ήταν πριν τις ευνοϊκές συγκυρίες;) ούτε η Γερμανία της Ελλάδας, προκύπτει ότι δεν θα υπάρξει συμφωνία κι επομένως δεν θα έρθουν άλλα δισεκατομμύρια.

Που θα βρει λεφτά η κυβέρνηση; Λύσεις υπάρχουν: Περικοπές στο δημόσιο, αρπαγή των καταθέσεων, αύξηση της σκυλοφορολόγισης, ευνοϊκές ρυθμίσεις σε αυτούς που χρωστάν στο δημόσιο υπό τον όρο ότι θα τα δώσουν όλα εδώ και τώρα, δυνατότητα του κράτους να τυπώνει χρήμα.

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 9 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Λύκος κ λυλίκος[195.167.5xx.xxx]
18/02/2015 15:14

Πραγματικά θα ήθελα να βλέπω και τις φάτσες αυτών που σχολιάζουν τα τεκταινόμενα. Είναι αυτό που λέμε κόψε μάπα και βγάλε συμπέρασμα...Από χολή καλά πάμε...Χαιρέκακοι...

Υπερψηφίστηκε από 8 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 10 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 230
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 221
  • Απορριφθέντα σχόλια: 4
    • Υβριστικό Μήνυμα1
    • Όχι στα ελληνικά1
    • Διπλή Καταχώρηση1
    • Υποβάθμιση διαλόγου1
  • Σε αναμονή προς δημοσίευση: 5