Ε.Ε.: Αισιοδοξία για συμφωνία χωρίς παράταση μνημονίου

Παρασκευή, 13 Φεβρουαρίου 2015 12:58
UPD:13/02 13:04

Βρυξέλλες. Η Ελλάδα μπορεί να πάει σε ένα νέο πρόγραμμα με τους εταίρους της, παίρνοντας ως βάση το προηγούμενο, δηλαδή χωρίς να απαιτείται παράταση του μνημονίου, δήλωσε σήμερα ανώτερος αξιωματούχος της Ευρωζώνης.
 

40 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
ioannis[78.87.1xx.xxx]
16/02/2015 16:06

Σε ένα ιδιότυπο ολοκληρωτισμό έχουμε οδηγηθεί τελευταία με κύρια ευθύνη των ΜΜΕ .Οποιος διαφωνεί με τους χειρισμούς της κυβέρνησης είναι εχθρός του λαού.Η αντίθετη άποψη στοχοποιείται και ενοχοποιιείται ενώ ζητείται (από δημοσιογράφους) από στελέχη της προηγούμενης κυβερνησης επιτακτικά να κάνουν αυτοκριτική και να παραδεχτούν τα λάθη τους.Φυσικά τα ίδια μέσα τηρουμένων των αναλογιών χρησιμοποιούσε και ο ΜΑΟ αλλά και η δικτατορία όσους διαφωνούσαν μαζί της τους θεωρούσε αντεθνικώς δρώντες.Και στην πρακτική αυτή συμφωνούσε η μεγάλη πλειοψηφία και του λαού και των δημοσιογράφων.Οπως και σήμερα.Η δημοκρατία είναι να ακούγεται ελεύθερα η αντίθετη άποψη.Τι πάει να πει ότι επειδή η στιγμή είναι κρίσιμη θα έχουμε όλοι την ίδια γνώμη με τον βαρουφάκη και τον Τσίπρα?

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
paratiro[87.178.1xx.xxx]
16/02/2015 11:56

Ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του
--------------------------------

Να ζήσει η χώρα και ο λαός με αυτά που παράγει ή καλύτερα θα εξαναγκασθεί να παράξει. Στα ματήστε τα δάνεια, την εξαπάτηση των λαών της Ευρωζώνης και στρωθείτε στην δουλειά, δημιουργείσθε μία πατρίδα που να αξίζει να έρθουμε και εμείς της αλλοδαπής με τις οικονομίες μας να ζήσουμε.
ΔΡΑΧΜΗ και πάλι δραχμή !

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Ηλιας[79.166.2xx.xxx]
16/02/2015 10:17

"Στο ΣτΕ Δ.Υ. που δεν δήλωσε στο πόθεν έσχες μετοχές και εμβάσματα" Απο τη σημερινη "Ν"
Εστειλε -έεο εμβασματα ανω του 1.5 εκ, στο εξωτερικο και πουλησε =λεει- χωραφια για περιπου 2 εκ.!! Αν ειναι δυνατον!!
Και μετα σου λεει οτι να μη φορολογουνται οι αγροτικες εκτασεις.Αυτος και η γυναικα του!!Κατα τ' αλλα ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ αυτος και η γυναικα του , τη ωρα που αλλοι δεν εχουν να φανε.Τυχερο το ζευγος που ειχε τη τυχη να εχει αγροκτηματα αξιας 2 εκ και βαλε.Παντως για να βγαλει στο εξωτερικο το 1,5 εκ καποια πληροφορηση καλη θα ειχε.Μη ξεχναμε τη δηλωση της Μπενακη το 2005 για την επικειμενη ..φτωχεια..Αν δε ξεσκαρταρισθει η φυρα απο το σταρι στους Δ.Υ, προερχομενους απο ρουσφετια, χαερι και προκοπη δεν προκειται να δουμε

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
paratiro[87.178.1xx.xxx]
15/02/2015 13:41

"Δεν λέω να μην έχεις άποψη αλλα τουλάχιστον ακόμα και αν δεν είσαι οικονομολόγος να μπαίνεις στην ουσία και να μην μένεις στα λόγια."

Εσείς οι οικονομολόγοι από τότε που σας έφερε ο Ανδρέας, τον οποίον υπηρετήσατε πιστά με το αζημίωτο, μας έχετε φουσκώσει γιά καλά. Μετράτε συνεχώς τα κουκιά και τέλος δεν βρίσκετε.
Ολίγη ταπεινοφροσύνη θα σας έκανε καλό.

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
PCA[37.6.2xx.xxx]
15/02/2015 13:30

Η νέα Ελληνική Κυβέρνηση αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία για μια νέα αρχή. Η μη τήρηση των προεκλογικών υποσχέσεων δεν εκφράζει παρά τον τρόπο με τον οποίο παίζεται το προεκλογικό παιχνίδι στην Ελλάδα. Τα προβλήματα αρχίζουν με αυτούς από τους διοικούντες ή τους ψηφοφόρους τους που πήραν τις υποσχέσεις τους στα σοβαρά.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
C.X[94.69.6xx.xxx]
15/02/2015 00:29

...και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο...και τις καθαρίστριες...και ξανά ΕΡΤ...και επιλογή των πειραματικών σχολείων χωρίς εξετάσεις...και αφορολόγητο στα 12.000Ε για να γεμίσουμε γιατρούς, μηχανικούς και δικηγόρους των 11.500Ε ετήσιο εισόδημα! Α, ξέχασα και τις Γερμανικές αποζημιώσεις...

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Dimi[94.69.1xx.xxx]
14/02/2015 16:10

Εκείνο που με τρομάζει περισσότερο, είναι ότι, οι μεγαλύτερες κομπίνες και οι χειρότεροι περιορισμοί, μπαίνουν πιό άνετα, με αριστεροσοσιαλιστικές κυβερνήσεις. Πάρτε παράδειγμα τον Ανδρέα. Τζοβόλα δώστα όλα. Ο λαός στην εξουσία. Έξω απο το ΝΑΤΟ. Φονιάδες των λαών Αμερικάνοι. Αποτέλεσμα; Τώρα πληρώνουμε τα χρέη, που ξεκίνησε, γιγάντωσε και συνέχισαν και οι επόμενοι. Κάτι τέτοιο φοβάμαι ότι γίνεται και τώρα. Μνημόνια, που έφερε ο Γιωργάκης, με το "λεφτά υπάρχουν", πήγε να τα εφαρμόσει ο Σαμαράς, αλλά βλέπετε με δεξιές κυβερνήσεις, αυτά δέν μπορούν να σταθούν. Με ΠΑΣΟΚ, όμως η λιτότητα πήγε 10 χρόνια και έβαλε θεμέλια, γι' άλλα 100. Ο κόσμος όμως τρώει σανό. Δέν καταλαβαίνει. Δώστον εξουσία και ...(δήθεν δύναμη και αξιοπρέπεια) και σκότωσέ τον. Κτύπησέ τον την πλάτη και πές τον "Αρχηγέ μου, ό,τι πείς" και σέρνε τον για μιά ζωή, αυτόν τα παιδιά του και τρισέγγονά του. Αυτοί είμαστε.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
κκ[213.16.1xx.xxx]
14/02/2015 15:23

το προγραμμα που θελει να εφαρμοσει η ελληνικη κυβερνηση συνεπαγεται μεγαλο ελλειμμα στον προυπολογισμο. γι αυτο ο βαρουφακης δεν πηγε τιποτα γραπτο στo ευρωγκρουπ αλλα μιλησε γενικολογα. αυτο που λενε οτι θελουν πλεονασμα 1.5% εναντι 4.5% που ειχε συμφωνησει η νδ μπορει να τους δωσουν 2.5% αλλα ποιον κοροιδευουν οτι το προγραμμα τους εχει πλεονασμα?

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΤΟ ΧΡΕΟΣ[85.73.8xx.xxx]
14/02/2015 11:08

Δεν μου πέρασε απαρατήρητο το tweeter Μιχελακη οτι ηταν απαράδεκτη η δήλωση του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος. Τι υπονοεί για τον αρχηγό του? Οτι ουτε ενα απλό κείμενο δεν μπορεί να διαπραγματευτει, πολύ δε περισσότερο όταν δεν επιφέρει καμια απολύτως υποχρέωση? Και τοτε πως διαπραγματευόταν τα σοβαρά και μεγαλα? Κρατήστε τον στη θέση του!! Και όσο παραμένει τόσο θα πέφτουν τα ποσοστά της ΝΔ. Ηδη προσέγγισε το 19%. Και μη κατεβάσετε ποτε τη φωτογραφία του απο τη Συγγρού!!! Θα είναι ο μοναδικος πρόεδρος που έφερε τα ποσοστά σε νούμερα που ξεκινούν απο 2 (και ποιος ξερει, ίσως και απο 1 στο μέλλον).

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
xnx 3[2.87.6xx.xxx]
14/02/2015 10:52

Κυριοι της Ναυτεμπορικης,

ο κυριος στη φωτογραφια που εχετε βαλει αυτη τη στιγμη, την στερεωνει ή την κατεβαζει την ελληνικη σημαια.

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[94.68.1xx.xxx]
13/02/2015 23:38

Alea iacta est τωρα μενει να ιδουμε αν οι προεκλογικες επιταγες εχουν αντικρυσμα η ειναι ακαλυπτες.Λιγη επικοινωνιακη σεμνοτητα παντως θαταν και χρησιμη (και μιας και η οψιμη ευθιξια) και αξιοπρεπης.

Υπερψηφίστηκε από 17 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Κουκουβανιώτης[80.187.9xx.xxx]
13/02/2015 22:28

Τρόϊκα τέλος, τώρα έρχεται η "Tifkat" = "The institutions formerly known as troika"

και ο όχλος πανηγυρίζει...

Υπερψηφίστηκε από 36 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 12 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
xnx 2[2.87.6xx.xxx]
13/02/2015 21:04

Κ. Θεοδωρακη, μιας και προχωρησατε πιο περα απο την βιτρινα, μηπως ξερετε γιατι επεσε ξυλο στην ιταλικη βουλη?

Μηπως για τις μεταρρυθμισεις, που ειναι υποχρεωμενος να κανει ο νεος μας φιλος, κ. Ρεντσι?
Ωχ.
Δεν πιστευω να εχουμε και τετοια εδω.

Κι αλλο κρουσμα παντως . Οποιος μας λεει καλα λογια ( βλ. Μαδουρο ) μετα κατι γινεται.

Θα μας βγει το ονομα.

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 9 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
xnx [2.87.6xx.xxx]
13/02/2015 20:05

Να σχολιασουμε τι, βρε παιδια?

Την ΕΕ, που συμφωνα με ανωτερο αξιωματουχο της, υπαρχει αισιοδοξια ή την EΕ που συμφωνα με ανωτερο αξιωματουχο της ( δηλωσεις κ. Νταισεμπλουμ πριν απο λιγο ), υπαρχει απαισιοδοξια? Αν ειναι ο ιδιος και στην πρωτη δηλωση, ε τοτε ειναι κολλητικο.

Εσεις παλι εκει στο Βερολινο, μην χαρουμε λιγο, σαν μικρα παιδακια που ειμαστε, αμεσως εκει να μας την πειτε. Σαν μικρα παιδια κανετε κι εσεις, επισης.
Αφου το εχουμε εθιμο, παλι θα τα λεμε?

ΤΕΒΕ = ΟΑΕΕ
ΚΥΠ=ΕΥΠ ( τωρα ακουσα οτι θα ξαναλλαξει ονομα )
ΜΑΤ= καπως αλλιως θα τα λεμε τωρα ειπε ο κ.Πανουσης, αλλα δεν θυμαμαι.
ΧΑΡΑΤΣΙ = ΕΝΦΙΑ
ΓΙΑΝΝΗΣ= ΓΙΑΝΗΣ

Απ'οτι φαινεται, δεν θα δουλευομαστε μονο μεταξυ μας, τωρα θα μας δουλευουν και οι αλλοι.

Μεχρι στιγμης, σκιζουμε το μνημονιο, αρα 0%

Καταργουμε την λεξη μνημονιο, εγω θα προτεινα και απο τα λεξικα ακομα.

Γραφουμε ενα νεο κειμενο, το οποιο θα γραφει οτι και το προηγουμενο τρισκαταρατο, στο περιπου 70% και ισως και παραπανω, συμφωνα με τις δηλωσεις και του κ. Γιούνκέρ ( αν δεν κανω λαθος ), συζηταμε για το υπολοιπο 30% ( για να δικαιολογησουμε και τα ταξιδια μας ανα τας Ευρωπας ) και το ονομαζουμε γεφυρα- προγραμμα.

Επειδη ομως η κ. Μερκελ , που απ'οτι φαινεται μεχρι στιγμης δεν εχει λυγισει σαν κλαρακι ( που θα παει ομως, θα συναντηθει και με τον κ. Βαρουφακη ), μεχρι και εχτες δηλωσε οτι η Ελλαδα ειναι σε προγραμμα, οποτε μαλλον θα το φαμε και το υπολοιπο 30%.

Αρα δεν υπαρχει κυβισθηση ουτε απο εμας, αλλα ουτε και απο τους αλλους.
Και το μνημονιο θα σκισουμε και την λεξη μνημονιο θα καταργησουμε και το προγραμμα θα ισχυει.
Κ. Ζουραρι, καλα τα γραφω ή σας μπερδεψα?

Και επειδη λεει το ΔΝΤ, οτι δεν μπορει να μην υπαρχει επιτηρηση, γιατι το γραφει το καταστατικο του, υπαρχει λυση.
Ποσο εχει ρε παιδι μου, μια τροποποιηση καταστατικου? Χιλια ευρω, δυο χιλιαδες? Μαζι με πρωτοδικειο, χαρτοσημα κ.λ.π.
Να μαζευτουμε στο Συνταγμα να τα μαζεψουμε, αν δεν μπορει να βοηθησει καποιος αλλος, να μην την χρεωθουν κιολας οι ανθρωποι. Αρα το λυσαμε και αυτο.

Βγαινει και ο κ. Θεοδωρακης και μιλαει για τις μεταρρυθμισεις.
Τωρα κ. Θεοδωρακη, φτιαχνουμε την βιτρινα, το μεσα αργοτερα. Υπομονη.

Και παιδια, με την εκλογη του ΠτΔ, τι θα γινει τελικα? Πολυ ανησυχω, πολυ.

Υ.Γ 1 Κ. Τσιπρα, διαμαρτυρομαι εντονως.
Επειδη, δηλαδη εκλεγηκατε, να τα αλλαξουμε κι ολα.
Τι αποφαση ηταν αυτη υπερ του Παναθηναικου στο μπασκετ?
Για να σοβαρευτουμαι λιγο.

Υ.Γ. 2 Κ. Σκουρλετη, μ'αρεσε αυτο που εγινε στην Nestle. Μπραβο.

Υπερψηφίστηκε από 20 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 9 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Χάρης[194.30.2xx.xxx]
13/02/2015 17:55

Είμαστε στην πλειοψηφία χαζός λαός. Παίζουμε με τις λέξεις αλλά οχι με την ουσία. Πάμε όπου μας τάξουν λαγούς με πετραχήλια αλλά όταν έρθει η σειρά μας να εκτελέσουμε τις υποχρεώσεις μας κατηγορούμε τους πάντες για συνομωσία. Έτσι είναι και οι πολιτικοί μας. Κρίμα γιατί τα χάλια της γενιάς του 60 κ 70 θα τα πληρώνουν πολλές γενιές ακόμη.

Υπερψηφίστηκε από 46 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 7 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Ioannis[85.73.1xx.xxx]
13/02/2015 17:17

@Κατερίνα

Ξέχασα να σου απαντήσω στο τελευταίο σχόλιο.

1: Δεν μπορείς να ζητάς αλληλεγγύη από τη Ευρώπη αλλα εσύ να λες αφού δεν έχω εγώ να καεί ο κόσμος. Είναι λίγο υποκριτικό
2: Ας υποθέσουμε ότι δεν έχεις ούτε ένα euro. Που θα πέρναγες καλύτερα? Σουηδία, Ελλάδα η Αιθιοπία? Ξέρεις ποτε δεν ισοπεδώνεται μια οικονομία. Ο πλούσιος γίνετε πιο φτωχός και ο φτωχός άστεγος
3. Μια οικονομία που δεν λειτουργεί και έχει δραχμή, δεν έχει να πληρώσει εισαγόμενο ιατρικοφαρμακευτικό εξοπλισμό. Εάν πχ το παιδί μου πάθαινε σκολίωση, δεν θα μπορούσε η δωρεάν κατά τα αλλα υγεία να το καλύψει
4. Καλο είναι η άποψη του καθενός να έχει την ίδια βαρύτητα με την γνώση σε κάποιο αντικείμενο. Εδώ βλέπεις ότι η επιστήμονες σπανια είναι απόλυτοι. Δεν λέω να μην έχεις άποψη αλλα τουλάχιστον ακόμα και αν δεν είσαι οικονομολόγος να μπαίνεις στην ουσία και να μην μένεις στα λόγια.

Aυτόματη μετατροπή από greeklish σε ελληνικά μέσω του http://services.innoetics.com/greeklish
Υπερψηφίστηκε από 36 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 7 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Ioannis[85.73.1xx.xxx]
13/02/2015 17:08

@Κατερίνα

Συμφωνώ και εγώ μαζί σου. Τόσα χρονια έγινε ένα party το οποιο τελειωσε. Από αυτό λίγο η πολύ πέρασαν όλοι και μας έμεινε να πληρώσουμε τον λογαριασμό.

Δεν ξέρω ούτε έναν πολιτικο που να τον βλέπω και να λέω, τον εμπιστεύομαι στο τιμόνι της χώρας.

Και η Γερμανία και η Αμερική και η Γαλλία και οι Συνδικαλιστές και οι πρασινοφρουροί και οι σύμβουλοι και οι αγρότες και οι διαπλεκόμενοι και...και...και... έφαγαν με χρυσά κουταλια η τουλάχιστον η πλειοψηφία τους.

Νομίζω ότι σε όλα συμφωνούμε λίγο πολύ με το τι πήγε στραβά σε αυτή την χωρα. Δεν είναι τυχαίο που Μητσοτάκης και Δραγασάκης μιλάνε με το ίδιο περιεχόμενο για την διοικητική μεταρρύθμιση.

Σύμφωνο επίσης να βρούμε όσους έφαγαν και πρόδωσαν και να δημεύσουμε τα πάντα και να τους κλείσουμε ισόβια.

Έχεις στοιχεια (όχι απλά να πιστεύεις) ότι τούτοι δω θα τα λύσουν? Εάν ναι, σε παρακαλώ πες μου που να τα βρω να βγω και εγώ στους δρόμους!

Επειδή όμως τα δικά μου στοιχεια δείχνουν συμπληγάδες, δυστυχώς δεν μπορώ να "ακουλουθισω"!

Θέλω να κλείσω λέγοντας σου ότι exe πόλους αριστερούς, κουμμουνιστές και "συριζεους" φίλους. Όσοι έχουν λεφτά τα έχουν βγάλει από τις τράπεζες (προσοχή: για τους δικούς μου μιλάω!)
Τους έκανα λοιπόν την πρόταση να βάλουμε στοίχημα 1000 euro για το εάν θα μας πάρει και θα μας σηκώσει είτε με κούρεμα είτε με δραχμή. ΚΑΝΕΝΑΣ δεν το έβαλε!!! Με λίγα λόγια ψηφίζοντας έριξαν στην μπίλια το μέλλον της Ελλάδας και των παιδιών μας χωρίς να είναι διατεθειμένοι να ρισκάρουν τίποτα.

Το θλιβερό είναι ότι δεν ξέρουν τι ρισκάρουν και τι έκαναν!

Aυτόματη μετατροπή από greeklish σε ελληνικά μέσω του http://services.innoetics.com/greeklish
Υπερψηφίστηκε από 31 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΝΑΚ[85.73.1xx.xxx]
13/02/2015 16:22


"Γιάντα μωρέ, πονούνε τα παλλικάρια;"

Υπερψηφίστηκε από 12 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Ioannis[85.73.1xx.xxx]
13/02/2015 16:00

Και για να μην λένε οι κομματικοί το γνωστό τους ποίημα, ήδη έχουν αρχίσει να γραφουν τα σχετικά, εντός και εκτος Ελλάδας. Όμως βλέπετε, την 'Ελίτ' την συμφέρει η δραχμή οποτε και όλα τα κανάλια ξαφνικά έγιναν Syrizeoi...

http://www.economist.com/news/leaders/21643139-unless-syriza-changes-course-greece-inexorably-heading-out-euro-hitting-ground

http://www.kathimerini.gr/803185/opinion/epikairothta/politikh/to-dilhmma-den-8a-arghsei

Aυτόματη μετατροπή από greeklish σε ελληνικά μέσω του http://services.innoetics.com/greeklish
Υπερψηφίστηκε από 16 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Κατερινα [91.132.7xx.xxx]
13/02/2015 15:59

Ioannis [85.73.1χχ.χχχ]
συμφωνω με οσα λες αλλα ας μου λυσει καποιος την εξης απορια.
ολα αυτα τα μνημονιακα χρονια δεν εγινε τιποτα με δολο? ολες οι αποφασεις που ελήφθησαν ηταν για το καλο των ελληνων και μονο για το καλο τους.
Κανενας πολιτικος δεν χρηματιστηκε?
Γιατι εδιωξαν τις καθαριστηριες και στην θεση τους πηραν εταιρεια που τους στοιχισε περισσοτερα χρηματα ( εγκυρη πηγη απο την Κα Γιοβχχχ που εργαζεται στο Yπ οικ)

Ουτε εγω συμφωνω με το χαμο που κανει ο κυριος Τσιπρας αλλα δεν συμφωνω ουτε με αυτους που κυκλοφορουν με Rolex και BMW και οι γονεις μου πεινανε

εμενα δεν με νοιαζει τιποτα διοτι δεν εχω τιποτα οποτε ειτε ευρω ειτε δραχμη ειτε ρουβλια το ιδιο μου κανει
αυτη τη στιγμη δεν εχω ουτε τα χαρτονομισματα της μονοπολης

Υπερψηφίστηκε από 17 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 22 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 41
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 40
  • Απορριφθέντα σχόλια: 1
    • Κεφαλαία γράμματα1